Hoe snel is de site sinds je verbinding?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Laadsnelheid van de site/forums is:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 29/08/06, 09:52

Christophe schreef:Oh? Nou, hier is onverwacht goed nieuws. :)

Meer snelheid en meer betrouwbaarheid! Wat meer ? 8)


Voor uw informatie, waar ging u vandaan qua machine (proc / RAM / HD) en besturingssysteem?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/08/06, 10:06

Cuicui schreef:Ik denk dat het een beetje sneller is dan voorheen. Ik voeg dat toe aan de stemming en trek mijn "langzamere" in. Sorry voor de puinhoop.


Geen probleem lol, maar ik denk niet dat je een stemming kunt annuleren... nou, het is niet zo belangrijk... Ik wilde een algemene mening hebben.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/08/06, 10:13

Targol schreef:Voor uw informatie, waar ging u vandaan qua machine (proc / RAM / HD) en besturingssysteem?


Dit zal je niets vertellen omdat de perf/hardware-verhouding niets te maken heeft met linux-server in vergelijking met Windows en zelfs met "gebruiker" linux (mijn linux-rijen + mijn windows 2k)...

Op machineniveau lijkt het mij (omdat het niet 1 criterium van keuze was) dat het bi-processor 3Ghz in Scsi-harde schijf met 2Go of Ram is... In interne kopie ca kopieën tussen 50 en 100Mo/s om u 1 orde van idee te geven...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 29/08/06, 22:19

Sneller voor het wisselen van pagina's en het gaan van de portal naar de forum.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/08/06, 22:39

Genomen informatie: het is een bi-xeon met 4 GB Ram ECC...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 30/08/06, 12:48

Christophe schreef:Oh? Nou, hier is onverwacht goed nieuws. :)

Meer snelheid en meer betrouwbaarheid! Wat meer ? 8)


Nou... het zou dan vaker moeten crashen en bovendien kun je je amuseren met cricri Beeld

...uh nee ik maak een grapje!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 30/08/06, 13:29

Lau, ik begrijp je grap niet... :|

Vraag voor alle bezoekers: bent u een stijlfout tegengekomen (op een willekeurige pagina van de site of forums) "Max sql-verbinding" ?

Merci.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 30/08/06, 13:39

Nee, ik heb daar 40 minuten doorgebracht, de meeste onderwerpen doorgenomen en zonder problemen een onderwerp in tweeën gesplitst.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 30/08/06, 14:19

Christophe schreef:Lau, ik begrijp je grap niet... :|

Vraag voor alle bezoekers: bent u een stijlfout tegengekomen (op een willekeurige pagina van de site of forums) "Max sql-verbinding" ?

Merci.


Geen fouten meer sinds uw laatste correcties.
Wat betreft deze fout, ik heb het nog nooit gehad...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 30/08/06, 17:07

Christophe schreef:Vraag voor alle bezoekers: bent u een stijlfout tegengekomen (op een willekeurige pagina van de site of forums) "Max sql-verbinding" ?

Merci.

Deze niet gezien, aan de andere kant om een ​​foto te sturen, krijg ik:
Waarschuwing: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: VEILIGE MODUS Beperking van kracht. Het script met uid 1006 heeft geen toegang tot /usr/home dat eigendom is van uid 0 in /usr/home/v1002/html/forums/public2/uploader.php op regel 106
Upload mislukt!
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 320-gasten