Welke (s) show (s) draagt ​​een éconologue?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 25/06/15, 13:35

Christophe schreef:Dergelijke Highfly!

Met betrekking tot de schatting van de tijd, ik moet toegeven dat ik vaak te verrassen mijn vrienden door het geven van tijd, niet weergegeven, in 10 minuten in de buurt van ...

Het lijkt erop dat éconologues zijn goed in het! :)

Tijd verlopen?
in straatsburg is de jetlag 1h34mn in de zomer!
0 x
schaduw
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 171
Inschrijving: 13/04/08, 15:16
x 2




par schaduw » 28/06/15, 20:07

Van mijn kant een houten horloge dat teruggaat tot de tijd van de twijgen :|
Recht in de eerste toepassing
Goedkoop en onverwoestbaar : Mrgreen:

Beeld
Geen batterij,
goedkoop,
waterdicht,
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 29/06/15, 21:34

Rolex zelfopwindend, kristal, solide, 15 jaar dat ik draag alleen om naar te kijken zo lang worden bewaard in mijn pols, en ik zal niet sparen, geen slijtage merken ... zijn van de metalen armband die wordt zwart arm met veel vocht, wees voorzichtig voor het visuele. Overigens een horloge dat jaloers is, zelfs degenen die meer geld hebben dan ik! alleen geluk ...
0 x
Sarah43
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 30/06/15, 11:26




par Sarah43 » 30/06/15, 11:49

Level "stijl" ze zijn veel meer, vooral de eerste.
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 30/06/15, 19:18

Sarah43 schreef:Level "stijl" ze zijn veel meer, vooral de eerste.


De eerste wat?
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 30/06/15, 21:33

Yoit eeuwige datum: het basismodel met datum, het trekt minder aandacht
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 01/07/15, 11:22

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=&B ... acat=14324
99% van Casio verkocht op eBay is namaak. :schok: : Cheesy: En de meerderheid van Casio verkocht buiten het distributienetwerk zijn ook!

Vervalsingen zijn vaak duurder dan echte Casio die online wordt verkocht: https://fr.casio-shop.eu/shop/montres/ : Lol:
0 x
schaduw
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 171
Inschrijving: 13/04/08, 15:16
x 2




par schaduw » 01/07/15, 13:16

Hallo ik laat je gewoon weten dat mijn kleine ervaring met horloges van 50 + jaren niets heel persoonlijks is
Ik ben ook erg gepassioneerd geweest door horloges (ook) 8)
Ik begreep snel een aantal basisdingen (het kostte tijd) : Cheesy:
Geen boek willen maken : Mrgreen:
Om u te vertellen dat ik in de 1980-jaren een bron vind om horloges met gewicht en merken te kopen :onheil:
Dank aan een horlogemaker die verkocht aan de eenheid .....
Aangezien, zoals gezegd, Maximus Leo = 99% van de horloges (het mechanisme) kopieën zijn (als er twijfel bestaat over de uitdaging om zijn hart te demonteren en zijn hart onder controle te houden) zullen velen van bovenaf vallen : Cheesy:
De tijd is serieus : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 05/07/15, 07:59

bamboe schreef:Ik moest nog steeds een solair horloge kopen (dus batterij) om een ​​hoogtemeter te hebben.


Hallo,

Er is nu (het is allemaal nieuw) het eerste automatische horloge ter wereld dat is uitgerust met een hoogtemeter.

Natuurlijk was er alleen Oris om ons dat te bezorgen, de video: https://www.youtube.com/watch?v=8KFsMvgak4g

De catalogus: http://www.oris.ch/fr/watches/oris-big- ... 07-8-23-19

Ter informatie, Oris is bijna de enige horlogefabrikant die nog nooit quartz heeft geproduceerd, zelfs niet tijdens de beroemde crisis van de 70-jaren.

Ze hebben ook een duiker met dieptemeter: http://www.oris.ch/fr/watches/oris-aqui ... 754-set-rs

A+
Dernière édition par 1360 de 05 / 07 / 15, 08: 31, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 05/07/15, 08:29

Schaduw schreef:Aangezien, zoals gezegd, Maximus Leo = 99% van de horloges (het mechanisme) kopieën zijn (als er twijfel bestaat over de uitdaging om zijn hart te demonteren en zijn hart onder controle te houden) zullen velen van bovenaf vallen


Nee nee, gelukkig niet, het aantal 99% horloges is niet nep!

Als je een horloge koopt via het officiële netwerk van het merk, dan is het waar, bij 100%.

Maar droom niet, een horloge dat (bijvoorbeeld) 4000 € kost aan het masker en dat je op het net vindt voor 399 € is per definitie nep.

En nogmaals, er is vals en fout. Er is de nep volledig vals, zeer slecht gemaakt, verkocht een paar tientjes dollars op het net. Ze is echt stout. Dan zijn er nep degenen die veel beter gemaakt zijn, nog steeds volledig vals, maar verkocht voor tussen de twee en vijfhonderd dollar. Ik heb onlangs een nep Panerai gezien die heel goed gemaakt was, zelfs als deze gemakkelijk herkenbaar was voor een amateur-liefhebber zoals ik. Deze twee categorieën worden voor nep verkocht, de klant is zich bewust van wat hij koopt.

Nadat er de nep zijn verkocht voor echte, zijn er sommigen die zijn uitgerust met een echte Zwitserse beweging (Eta of Sellita). Deze horloges zijn vaak erg goed gemaakt, en het vergt een wijzer oog om het bedrog te detecteren.

Ik zag onlangs een nep Rolex op de arm van een van mijn leveranciers, maar ik zag de misleiding pas als het horloge in de hand was. Het was echt goed gedaan (dat gezegd hebbende, de Rolex is een van de gemakkelijkste horloges om te kopiëren vanwege zijn verontrustende eenvoud). Het probleem is dat de man het tijdens een bezoek aan Spanje had gekocht voor een echt exemplaar, en hij betaalde 1000 € minder dan het echte. Daar hebben we duidelijk te maken met oplichterij.


Er is geen wonder, want 100% waar, je moet door het officiële netwerk gaan.





Did67 schreef:Ik denk dat ik een slechte advies van mij als ik een Rolex en het gevoel van een heilige lul, rot, een opportunist, een wezen corrupte en mercantiele ... Dat is mij alleen maar te zijn geweest had. Doe het niet slecht, degenen die mooie horloges hebben. Ik druk mijn gevoelens over mezelf uit.


Ik ben helemaal geen amateur Rolex, het is maar een naam, maar er is technisch niets interessants in deze horloges.

Maar ik denk niet dat de drager van dit merkteken niet automatisch een ‘omkoopbare en commerciële opportunistische klootzak’ is, zoals je zegt, je bent een beetje hardvochtig.

Maar je hebt nog steeds niet helemaal verkeerd. Er zijn eigenlijk verschillende categorieën horlogedragers.

Er is iemand die gezien wil worden, om de indruk te geven te bestaan, en deze zal modieuze horloges dragen, die de namen van couturier, parfum of andere hebben, het zijn echte Chinese grinnikende heb absoluut geen belangen in de horlogemaker, die een paar dollar waard zijn voor productie en die honderden € worden doorverkocht aan die mensen die behoefte hebben aan imago. Dit zijn inderdaad bijzonder belachelijk. De rijkste zal Rolex kiezen om dezelfde redenen.

Na één ook een horloge kan kopen alleen voor een uur, zonder gepassioneerde horloge (als men een auto koopt om rond te krijgen, niet per se door de hartstocht), hier de keuze is enorm en er heeft iets voor iedereen en elk budget.

Dan is er de liefhebber, degene die een horloge aanbiedt voor een bepaalde complicatie, een speciale zaak, enz., Enz. Deze horloges lijken misschien duur voor normale mensen, maar kopers zijn geen opstellers die willen verschijnen.

Ik heb een vriend die, zoals een dagelijks horloge, een Piaget heeft die 35400 CHF waard is. Ik kan je verzekeren dat hij een goede kerel is die niet wil verschijnen (hij heeft het niet nodig), hij is gewoon een fanatiek ...

Kortom, oordeel niet te snel wie een paar duizend € rond de pols heeft, het is niet per se een eikel ;-)

A+
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 435-gasten