Wat me in 2011 kenmerkte voor econologie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 07/02/12, 19:18

Ik stem voor een vergasser gekoppeld aan een generator.
individueel zal het de beste zijn.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/02/12, 19:19

antoinet111 schreef:Eenvoudig en zonder valse bescheidenheid, het genoegen dat ik elke dag hier terugkom.

Ik had de verlaten forum onbewust, en ik leer nog steeds zoveel en ik vind het leuk om je te lezen.

Hartelijk.
Antoinette.

Hetzelfde (eindelijk nog beter sinds oktober : Mrgreen: )

Vraag laf dat deze draad. 2011 was een jaar vol wendingen:

- Fukushima, natuurlijk (en de ontkenning van sommigen over sterfte door bestraling met een lage dosis).
- De ongelooflijke en onvoorstelbare aankondiging van het vertrek van Zwitserland uit kernenergie, gevolgd door een domino-effect vijf dagen later door Duitsland en vervolgens Italië.
- De extreem snelle verandering met het aannemen van de stimuleringswetten die volgden.
- De beknopte uitvoering van Bin Ladden (onthulling van Yankee-ontkenning)
- Wikileaks en parallel de operaties van "Anoniem".
- De "Arabische Lente" en de ontdekking dat de CIA deze heeft gefinancierd en zelfs heeft toegegeven (met name dankzij Assange).
- De ontdekking dat sociale netwerken (zie Facebook) worden gebruikt voor militaire en / of geostrategische doeleinden.
- Kindersterfte nog steeds te hoog.
- De reactie op de schuldencrisis veroorzaakt door de crisis van 2008, die de economie uit haar aanpassingsvariabelen haalde: een fenomeen dat aan de kaak wordt gesteld door de "Verkeer van de verontwaardigde »Spaans (20% werkloos, vooral onder jongeren) en de verspreiding van de beweging naar de hele planeet.
- De demonstratie van een nieuwe levensvorm in een Californisch meer, in de vorm van een bacterie die zich kan ontwikkelen uit arseen en die de ontwikkeling van een buitenaards leven zou kunnen erkennen.
- De indiening bij de VN van een officieel verzoek om de oprichting van een Palestijnse staat door Marmoud Abbas (echter beschouwd als de meest gematigde vertegenwoordiger die de Palestijnse Autoriteit had gekend ...) en het in gebreke blijven van Obama in feite degene die tegen zichzelf zei - zogenaamd voor deze grondwet - die hem dwong zichzelf te ontkennen!
- Het uitbreken van intergemeentelijk en stedelijk geweld.
- Het schandaal van de afsluiting van verschillende omslachtige onderzoeken door Obama, in het Bu $ h-tijdperk.
- Nieuwe ontdekkingen over het placebo / nocebo-effect, met het feit dat cognitief gedrag zo ver kan gaan dat het het genoom van gestreste mensen verandert!
- De overstromingen in Thailand, die een derde van de bevolking onder water storten, en de onvergetelijke visie van de solidariteit die ze met elkaar tonen, voorbij elke sociale kloof.
- De ontdekking van het krokodillengenoom in DD : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten