Wat is jouw econologische sport ???

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 25/09/08, 09:24

swift2540 schreef:Ik ren mijn huis op en geloof me dat het sport is :!: :!: :!:


Ik geloof je!
Bovendien is het bijna een professionele sport ... Het loont om je huis te renoveren : Cheesy:

fabio.gel schreef:Door nadelen denk ik te investeren in een VAE om 's ochtends niet te zweterig te worden, gezien de klim die ik moet doen, zal het beter zijn : Cheesy:


Het is waar dat het niet erg prettig is om als een natte hond op kantoor aan te komen : Lol:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 25/09/08, 11:09

Als ik wat tijd heb, klim ik. Nou daar moet ik een club vinden, maar gezworen, ik laat de zaak niet vallen.

(nou eigenlijk vond ik, ik moet de tijd nemen om te bellen en te registreren). : Mrgreen:
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 25/09/08, 11:16

Voor mij is het fietsen of mountainbiken 2 of 3 uur per week en / of 1 of 2 uur joggen, afhankelijk van mijn vrije tijd. In de zomer voeg ik zwemmen toe
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/09/08, 11:20

C moa schreef:(nou eigenlijk vond ik, ik moet de tijd nemen om te bellen en te registreren). : Mrgreen:


+1 : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

sport




par tigrou_838 » 25/09/08, 11:21

hallo allemaal, dus mijn sport,

huis renovatie, exterieur werk, tuinieren, vrouwen, motor en de dubbele bank met bier.




tigrou : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
fabio.gel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 282
Inschrijving: 06/03/08, 13:33
Plaats: 14 - Calvados
x 6

Re: sporten




par fabio.gel » 25/09/08, 11:30

tigrou_838 schreef:hallo allemaal, dus mijn sport,

huis renovatie, exterieur werk, tuinieren, vrouwen, motor en de dubbele bank met bier.




tigrou : Mrgreen:


Vrouwen zijn er zeker van dat het sport is (mijn vrouw is Italiaans) : Mrgreen:
0 x
Ik doe mijn best om trash wereld niet overlaten aan mijn kinderen ....
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

Re: VTC




par martien007 » 25/09/08, 11:49

fabio.gel schreef:Ik ben de VTC om aan het werk te gaan.

Door nadelen denk ik te investeren in een VAE om 's ochtends niet te zweterig te worden, gezien de klim die ik moet doen, zal het beter zijn : Cheesy:

Om zweten te voorkomen, maak jezelf een elektrische fiets: kijk naar het profiel van nlc en ga kijken op zijn site, hij legt alles uit; hij heeft zelfs een scooter geëlektrificeerd en bijna een motorfiets afgemaakt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
fabio.gel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 282
Inschrijving: 06/03/08, 13:33
Plaats: 14 - Calvados
x 6

Re: VTC




par fabio.gel » 25/09/08, 11:58

martien007 schreef:
fabio.gel schreef:Ik ben de VTC om aan het werk te gaan.

Door nadelen denk ik te investeren in een VAE om 's ochtends niet te zweterig te worden, gezien de klim die ik moet doen, zal het beter zijn : Cheesy:

Om zweten te voorkomen, maak jezelf een elektrische fiets: kijk naar het profiel van nlc en ga kijken op zijn site, hij legt alles uit; hij heeft zelfs een scooter geëlektrificeerd en bijna een motorfiets afgemaakt.


Ja, ik ken de nlc-site goed, maar ik kan het me niet veroorloven om de kit te kopen die het aanbeveelt + € 1000 bij velectris.

Ik doe maar 16 km per dag, een goede oude fiets uit het middenrijk zal meer dan genoeg zijn.

Beeld

ou

Beeld
0 x
Ik doe mijn best om trash wereld niet overlaten aan mijn kinderen ....
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

Re: VTC




par Gregconstruct » 25/09/08, 19:28

martien007 schreef:
fabio.gel schreef:Ik ben de VTC om aan het werk te gaan.

Door nadelen denk ik te investeren in een VAE om 's ochtends niet te zweterig te worden, gezien de klim die ik moet doen, zal het beter zijn : Cheesy:

Om zweten te voorkomen, maak jezelf een elektrische fiets: kijk naar het profiel van nlc en ga kijken op zijn site, hij legt alles uit; hij heeft zelfs een scooter geëlektrificeerd en bijna een motorfiets afgemaakt.


Zeg mijn kleine marsmannetje, een VAE, wat is het volgens jou ???
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 25/09/08, 19:30

Christophe schreef:
C moa schreef:(nou eigenlijk vond ik, ik moet de tijd nemen om te bellen en te registreren). : Mrgreen:


+1 : Mrgreen: : Mrgreen:


En je bent groot, je maakt opmerkingen, maar je maakt het shirt niet nat ???? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 283-gasten