Ken jij de Freegans?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16

Ken jij de Freegans?




par A2E » 17/01/08, 09:24

Hallo aan u allen!
Dus hier zijn de Freegans die aankomen in Frankrijk! ze komen rechtstreeks uit de Verenigde Staten met vrij simpele ideeën als deze: eet gratis in ... afvalcontainers! :schok:
Voici le lien:

http://www.freegan.fr/

Dit zal sommigen van jullie ongetwijfeld aan het lachen maken! : Cheesy: ik eerst! aan de andere kant is wat minder lachwekkend en nog veel minder is dit:

http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=3

Ik raad sterk gevoelige zielen aan om deze video te bekijken, omdat sommige scènes echt vreselijk zijn! :schok: :onheil:

Ik probeer niemand schuldig te laten voelen (ik wil dit specificeren voor het geval dat) ik ben 100% vegetarisch en het is daarom heel gemakkelijk voor mij om je deze film te sturen, ik heb mezelf lange tijd de vraag gesteld: Ik stuur het of ik stuur het niet? en toen besloot ik uiteindelijk omdat ik denk dat het niet meer medeplichtig zou zijn om niet zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor deze barbaarse en sadistische praktijken.

Gelukkig nieuwjaar toch!

:|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 17/01/08, 10:21

Mmmm Ik kan het verband tussen de 2 video's niet zien ...

Ik heb de 2e niet volledig bekeken (1u30) maar iets meer dan 6 maanden geleden was er een thema-avond over arte over industrieel voedsel, sommige slachtscènes waren waarschijnlijk vergelijkbaar ...

Als het niet voor de 3 fasen van de waarheid is (belachelijk, oppositie, acceptatie), denk ik dat we voor de Gillier Pantone fase 1 zijn gepasseerd ... toch? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 03/02/08, 23:38

:pijl: Ook genoemd in het Frans: HET AFVAL
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 224 gasten