Scherm dat zich aanpast aan de resolutie?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België

Scherm dat zich aanpast aan de resolutie?




par dromer » 28/03/07, 10:43

Goedemorgen.

Ik heb onlangs een breedbeeldscherm gekocht, maar het probleem bestond al eerder met mijn 4/3, namelijk dat ik het jammer vind dat de weergave van de forum heeft een vast formaat, gecentreerd en uiteindelijk niet erg groot (800 pixels?).

Zou het mogelijk (en niet te zwaar) zijn om de instellingen te wijzigen, zodat het scherm zich aanpast aan de resolutie en zo een breder overzicht van de dingen mogelijk maakt?

Bericht van:
http://img101.imageshack.us/img101/8176 ... 008vg0.jpg

Forum:
http://img101.imageshack.us/img101/2423 ... 009ye8.jpg

Ik vind dat bij deze 2e opname bijvoorbeeld te veel ruimte wordt ingenomen door alle bovenstaande informatie (banner, allerlei soorten links, links enz.) Dus in plaats van dit te moeten veranderen, past het compromis op het scherm zich aan resolutie is misschien een goed idee, vind je niet?

Te bespreken;)

dromer
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 28/03/07, 10:45

Nee, want de meerderheid bevindt zich in het "normale" scherm ... als u deze functie op een andere vindt forum laat het ons weten :)
0 x
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 28/03/07, 11:41

Gewillig:
http://forum.tt-hardware.com/ de bijvoorbeeld.

En veel andere sites, het is "slechts" een weergave-optie om te zeggen dat ze verwijzen naar gebruikersresolutie en meer naar vaste resoluties zoals een paar jaar geleden op de meeste sites.

Het zou niets veranderen voor kleine schermen, maar het zou het voor mensen met andere formaten gemakkelijker maken om te profiteren van hun apparatuur en wat de site te bieden heeft.

Het heet een dynamische weergavesite, toch?

Maar ik weet gewoon niet of het kan worden toegepast zonder te veranderen forum :/

dromer
0 x
Suz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 03/06/07, 14:55
Plaats: Parijs




par Suz » 03/06/07, 15:17

Ik ga terug naar het onderwerp omdat ik ook hetzelfde probleem tegenkom! De forum staat allemaal midden op de pagina en dat is jammer!

Ik zou misschien iets stoms zeggen, maar zou het niet genoeg zijn om het alleen op de pagina te centreren en het een breedte in% te geven (stijl 80% van de pagina)?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten