Wat moet hij doen Obamot?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Welk lot moeten we voor hem reserveren als een vakantie?

De peiling is verstreken op 27 / 02 / 13, 08: 03

Het verbod
9
43%
2 weken leegstand
2
10%
Helemaal niets
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par sicetaitsimple » 16/07/20, 18:06

Remundo schreef:het idee lijkt mij ook interessant,

Ik weet niet of het technisch mogelijk is.

Zelfs 10 berichten per dag kunnen voor sommige productieve persoonlijkheden te veel zijn. Het beste zou zijn als dit samen met de waarschuwingen zou dalen tot 1 bericht per dag. : Idee:


De “puntenlicentie” van Econologie? Waarom niet... Nou, we weten nog minder of het mogelijk is!
1 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par thibr » 16/07/20, 21:45

Ik heb een meer collaboratieve methode voorgesteld : Cheesy:
bistro/add-button-I-don't-like-t16455.html

maar de peiling was niet erg succesvol :(
bistro/bonton-enquête-ik-hou-niet-zoals-t16462.html

door ten slotte de discussies te selecteren voordat we ze lezen, maken we ons er niet al te druk over : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16086
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5231

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Remundo » 16/07/20, 22:09

Ik had je voorstel gelezen Thibr,

op technisch vlak heb ik de controllers niet,

maar de +1/-1 kan ook pervers zijn als je er alleen maar aan overlaat forumers. Vooral de -1's, die mogelijk gecorreleerd zouden zijn met progressieve muilkorven, zouden potentieel een oncontroleerbaar/manipulatief effect kunnen hebben.

Naar mijn mening is het systeem van "relatie" met moderatie neutraler, adviseren de mods met waarschuwingen, en zouden de waarschuwingen het aantal berichten dat per dag kan worden geplaatst in toenemende mate beperken.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 16/07/20, 22:13

We hebben het een paar weken geleden weer over een karmasysteem gehad, maar het leek je niet zo veel te interesseren. Zoals je Remundo zegt, het is ook een pervers systeem...

Over waarschuwingen gesproken... ik tel er 3 voor Obamot... dus waarom is hij daar nog? :schok: : Cheesy:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par sicetaitsimple » 16/07/20, 22:21

Remundo schreef:maar de +1/-1 kan ook pervers zijn als je er alleen maar aan overlaat forumers. Vooral de -1's, die mogelijk gecorreleerd zouden zijn met progressieve muilkorven, zouden potentieel een oncontroleerbaar/manipulatief effect kunnen hebben.

Naar mijn mening is het systeem van "relatie" met moderatie neutraler, adviseren de mods met waarschuwingen, en zouden de waarschuwingen het aantal berichten dat per dag kan worden geplaatst in toenemende mate beperken.


Als we gedurende enige tijd de inflatie van wederzijdse "likes" tussen "X" en "Y" zien, is dat inderdaad een oncontroleerbaar iets, maar zonder gevolgen. Aan de andere kant zou het ‘ik vind het niet leuk’ eigenlijk oncontroleerbaar zijn et manipulatief.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par GuyGadebois » 16/07/20, 22:28

:schok: Alsof het legitiem is om hierover over sancties of disciplinaire maatregelen te praten forum, jij bent een van de meest "dominante" historische trollen. Je bent echt opgewonden! : Roll:
Ps: Pauv’chou,
er is niemand die er “likes” aan kan toevoegen. We ‘houden’ van de boodschap die we willen, van wie we willen, als we willen.

Edit door Remundo: Guy: Ik heb je vanochtend gewaarschuwd "voor al je werk".
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 06/11/20, 13:09

Aangezien hij al een paar dagen in de "grote idioot"-modus verkeert, en vooral vanochtend, kondig ik u aan dat Obamot met verlof is vanaf forum voor 24 uur
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Macro » 07/11/20, 07:23

De natuur verafschuwt een vacuüm ... Guy komt terug : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par ABC2019 » 07/11/20, 07:33

Macro schreef:De natuur verafschuwt een vacuüm ... Guy komt terug : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

nee het is het tegenovergestelde, Christophe heeft hem ontslagen omdat janic terugkwam en bovendien is er nog eclectron. Een idioot, het is oké, drie idioten, hallo de schade : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par eclectron » 07/11/20, 08:16

ABC2019 schreef:
Macro schreef:De natuur verafschuwt een vacuüm ... Guy komt terug : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

nee het is het tegenovergestelde, Christophe heeft hem ontslagen omdat janic terugkwam en bovendien is er nog eclectron. Een idioot, het is oké, drie idioten, hallo de schade : Mrgreen:

Stom misschien, maar ik heb gelijk op de thermostaat ! : Mrgreen:
Ik had niet gedacht dat ik je nachten zou achtervolgen, zodat je 's ochtends vroeg aan mij zou denken : Lol: : Lol: : Lol:
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten