Wat moet hij doen Obamot?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Welk lot moeten we voor hem reserveren als een vakantie?

De peiling is verstreken op 27 / 02 / 13, 08: 03

Het verbod
9
43%
2 weken leegstand
2
10%
Helemaal niets
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par ABC2019 » 16/07/20, 11:51

GuyGadebois schreef::shock: En ABC probeert op zijn gebruikelijke sluwe en bedrieglijke manier de kastanjes uit het vuur te trekken door de sintels nog wat meer aan te wakkeren. Als er een echte trol in dit onderwerp zit, is hij het die, sinds zijn allereerste berichten, niets geeft om de wereld, de onderwerpen en de antwoorden.

Natuurlijk stop ik Guy in dezelfde zak als Obamot, om dezelfde redenen, die hij snel bevestigt: omdat hij geen rationeel argument heeft, gebruikt hij belediging en voortdurende provocatie als een ersatz.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par GuyGadebois » 16/07/20, 11:56

CQFD.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9832
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par sicetaitsimple » 16/07/20, 14:33

Christophe schreef:Gezien de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, blaas ik dit oude topic weer nieuw leven in...

Uiteindelijk veranderen we nooit, ondanks de jaren...


Het herlezen van de eerste 10 pagina's van de draad lijkt mij voldoende, omdat er inhoudelijk niets is veranderd.
Ook qua vorm niet, afgezien van het soms overmatig gebruik van smileys, vgl. dit bericht 12 minuten na de jouwe: natuurrampen/contraproductieve-ecologische-maatregelen-t16286-160.html
en .GIF's hier en daar, ook voor zijn avatar, dat is de invloed van zijn vriend.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par GuyGadebois » 16/07/20, 15:07

sicetaitsimple schreef:Het herlezen van de eerste 10 pagina's van de draad lijkt mij voldoende, omdat er inhoudelijk niets is veranderd.

Remundo had gelijk toen hij me waarschuwde voor je tekortkomingen. Denk je dat je witter bent dan wit? Pfffff....Ik geef de voorkeur aan 10 Popeyes boven één Kiki.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9832
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par sicetaitsimple » 16/07/20, 16:15

GuyGadebois schreef: Pfffff....Ik geef de voorkeur aan 10 Popeyes boven één Kiki.


Uitstekend!!! Maar eigenlijk heb je het recht om kwantiteit boven kwaliteit te verkiezen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par GuyGadebois » 16/07/20, 16:44

sicetaitsimple schreef:
GuyGadebois schreef: Pfffff....Ik geef de voorkeur aan 10 Popeyes boven één Kiki.


Uitstekend!!! Maar eigenlijk heb je het recht om kwantiteit boven kwaliteit te verkiezen!

Het een verhindert het ander niet.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par yves35 » 16/07/20, 17:00

hello,

Zou het niet productiever zijn om het aantal posts per 24 uur per spreker te beperken?

Enerzijds: vermindering van digitale vervuiling : Cheesy:
Aan de andere kant zou het de lezing verduidelijken, tussen de lange citaten (herhaald uit het bericht hierboven) en de oninteressante toevoegingen wordt het een drukte en valt de signaal/ruis-verhouding uit de boot. We hebben soms een hele pagina met niets erin het ...(ik beschouw beledigingen als niets)

Ik zie ook de mogelijkheid voor bijdragers om na te denken over het condenseren van hun gedachten om hun boodschap over te brengen (wat begrijpelijk is, enz.)

Zie bijvoorbeeld de forum van Sebasol:
http://www.sebasol.info/forum.aspx

yves
1 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16171
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5261

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Remundo » 16/07/20, 17:16

Hallo allemaal,

Eerlijk gezegd hebben we niet alleen Obamot in het vizier.

We verwachten een einde aan gekibbel en kinderachtigheid; elke persoonlijke aanval, elke bijnaam, elke belediging, stop geanimeerde gifs "futage of mouth" etc...


le forum wordt over bepaalde onderwerpen erg onaangenaam om te lezen, vaak vanwege een handjevol mensen.
3 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9832
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par sicetaitsimple » 16/07/20, 17:29

yves35 schreef:Zou het niet productiever zijn om het aantal posts per 24 uur per spreker te beperken?
Enerzijds: vermindering van digitale vervuiling : Cheesy:
Aan de andere kant zou het de lezing verduidelijken, tussen de lange citaten (herhaald uit het bericht hierboven) en de oninteressante toevoegingen wordt het een drukte en valt de signaal/ruis-verhouding uit de boot. We hebben soms een hele pagina met niets erin het ...(ik beschouw beledigingen als niets)
Ik zie ook de mogelijkheid voor bijdragers om na te denken over het condenseren van hun gedachten om hun boodschap over te brengen (wat begrijpelijk is, enz.)


Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar het idee lijkt mij erg interessant.
We zullen merken dat degenen die anderen regelmatig trollen noemen of beledigen over het algemeen veruit het meest productief zijn (in termen van hoeveelheid berichten). Door een fysieke limiet te stellen aan het aantal dagelijkse berichten zou het normaal gesproken mogelijk zijn om het fenomeen enigszins terug te dringen, althans kwantitatief.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16171
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5261

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Remundo » 16/07/20, 17:51

het idee lijkt mij ook interessant,

Ik weet niet of het technisch mogelijk is.

Zelfs 10 berichten per dag kunnen voor sommige productieve persoonlijkheden te veel zijn. Het beste zou zijn als dit samen met de waarschuwingen zou dalen tot 1 bericht per dag. : Idee:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 303-gasten