Wat te doen met mijn opleidingsaccount?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Wat te doen met mijn opleidingsaccount?




par phil59 » 05/08/22, 13:21

Ik weet niet of dit de juiste plek is om te posten, maar misschien verplaatsen...

Sinds 1994 heb ik geen opleiding meer gedaan, behalve werk.

Daar heb ik zo'n €3000 beschikbaar, maar wat is er nu interessant om te doen met 61? (interessant voor MIJ, mijn interesses).

eerst had ik een vrachtwagenrijbewijs gezien, maar bôf, afgezien van het dragen van mijn lieve vrouw, weinig interesse... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Daarna warmtepomptraining, zonnepanelen, enz...

Eigenlijk zou het gewoon voor mijn plezier zijn, want ik vraag me af, tenzij de pensioengerechtigde leeftijd naar 325 gaat, wat ermee te doen... :pijl:

Net zo, nog steeds "een fraude over dit onderwerp" ontvangen ....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6525
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par Macro » 05/08/22, 13:32

CAP zwaargewicht fimo fcos ... Maar tot mijn grote wanhoop heb ik geen vergunningen geprobeerd ...

Bewerken... Het is omdat ik noch gepensioneerd ben noch werkzoekend ben dat ik er geen toegang toe heb...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par Janic » 05/08/22, 13:45

blijft breien of aardewerk! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par phil59 » 05/08/22, 14:19

Ik zie dat bullshit inspireert!

Ik zeg tegen mezelf, die chirurg, misschien zou het niet erg zijn, maar een beetje lang ....

Mijn vrouw slaagde voor haar BAG op 30 en een BAC plus 2 op 40, en ze zal op 60-jarige leeftijd een doctoraat in "saai" behalen....

Een korte "theoretische" opleiding doen vind ik niet erg, maar de praktijk, met mijn rugklachten, is wel een gedoe....

Gisteren gewoon een expansievat vervangen bij mijn schoonmoeder, en vandaag gewoon water terug in de ruitensproeier doen, het is niet moeilijk, maar ik voel het gewicht .... (eindelijk de massa, om precies te zijn) .
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6525
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par Macro » 05/08/22, 14:31

Janic schreef:blijft breien of aardewerk! : Cheesy:


Je gelooft het niet zo goed.... een veelvoud aan opleidingen zoals equinotherapie, aromatherapie... En anderen van het pure vrijetijdstype houtgravure macramé scoubidous rotan...

Wat mij betreft was het om wrakstukken uit greppels te trekken.Ik ben genoeg venijnig en ik heb het inlevingsvermogen van een robot dus het klonk me als veel in de oren...

Macache bezef
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par Remundo » 05/08/22, 14:39

gynaecoloog?

:pijl: : Mrgreen:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6525
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par Macro » 05/08/22, 15:04

Ik heb robotempathie : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: Je foetus is rot, mijn kleine dame... In ieder geval, gezien het gezicht van zijn vader, kan het alleen maar een smak schelen... de tijd dat mijn assistent de stofzuiger inplugt en over een paar weken zal deze vervelende kook alleen maar zijn een slecht geheugen... Voor de vader... Ha nee het is te laat hij gaat nooit in de stofzuiger deze idioot...: Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par Remundo » 05/08/22, 15:17

wat een dichter! : Mrgreen: Ik zei geen abortuschirurg! : Roll:

de goede gynaecoloog heeft psychologie, observatie en vooral tact. dat past misschien bij Phil. Zo'n idee. :P
0 x
Beeld
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par phil59 » 05/08/22, 15:43

Het is zeker, van de vingerzetting heb ik wat! : Lol:
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Wat te doen met mijn trainingsaccount?




par Remundo » 05/08/22, 16:11

mijn pink vertelde me dat. :P : Idee:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten