Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 13:35

Janic schreef:Je wilt lachen! citeer zigotos die zichzelf voor zorro beschouwen, maar niet de omvang of kennis hebben en die je kopieert en plakt zonder zelfs maar hun geldigheid te controleren.

dat is uw oordeel, maar ik heb mijn bewijs geleverd, in tegenstelling tot wat u zegt (inclusief sites van voormalige homeopaten, dus volledig bewust van wat het is).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14925
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4341

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 07/02/21, 13:37

Nou kom op, heb genoeg van dit "virus" forum​ Ik breek.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 13:41

GuyGadeboisLeRetour schreef:
eclectron schreef:Wanneer zullen Hitler en de concentratiekampen?

Ik heb er gisteren oordeelkundig op gewezen dat Môssieur zich voor Dreyfus beschouwt ... : Roll:

Was het Hitler die Dreyfus had veroordeeld? :schok:

Alle grapjes terzijde, er zijn helaas overal veel voorbeelden van machtsmisbruik, op alle niveaus van de samenleving en overal waar macht wordt uitgeoefend. Als u een fan bent van de eend, kunt u hem gemakkelijk zien.

Maar zoals gezegd, het is best grappig om te zien dat degenen die het meest schreeuwen tegen machtsmisbruik door regeringen, ook degenen zijn die het minst geven op de plaatsen waar ze zelf macht hebben. Nogmaals, er zijn talloze voorbeelden (inclusief het aantal 'bevrijders' dat onmiddellijk in dictators verandert zodra ze aan de macht komen, maar ook alle leiders van kleine 'protest'-partijen die zich gedragen als despoten of zelfs goeroes, als ze niet in seksueel misbruik verkeren. , binnen hun partij).

De drang om iemands opvattingen (en belangen) aan de hele wereld op te leggen, en degenen die zich ertegen verzetten te onderdrukken, is diep geworteld in het menselijk functioneren.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 07/02/21, 16:22

Omdat je je eraan lijkt te houden ...
ABC2019 schreef:
zo plotseling produceert een temperatuurverschil, altijd in de veronderstelling dat het werkt, men kan dus een tweede 'normale' thermodynamische machine (zoals een stirlingmotor) laten draaien tussen de buitenkant (warme bron) en de binnenkant '(koude bron), die levert zelf ook werk op (drijft bijvoorbeeld een generator aan), en geeft daarnaast de warmte die aan de weerstand is gegeven terug naar de kamer? in theorie werkt het ook?


Het verdient niet echt een antwoord ……… Neem anderen altijd voor idioten….

Denk voor jezelf aangezien je, volgens je woorden, jezelf assimileert met een Barenboim van fysica ... : Mrgreen:

In gedachte-experiment werkt dat natuurlijk ook.
Met enorme kwantitatieve limieten, laat ik je zoeken.

Het is dus absoluut niet de oneindige en vrije energie, als je dit probeert te introduceren….

Voordat de pW van een weerstand koud genoeg wordt om een ​​thermische machine te laten werken, kun je lang wachten ...
In de praktijk heeft dit, gezien de exploiteerbare energieniveaus, gewoon geen zin.
Je hebt eigenlijk gewoon medelijden met me.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 16:37

eclectron schreef:Omdat je je eraan lijkt te houden ...
ABC2019 schreef:
zo plotseling produceert een temperatuurverschil, altijd in de veronderstelling dat het werkt, men kan dus een tweede 'normale' thermodynamische machine (zoals een stirlingmotor) laten draaien tussen de buitenkant (warme bron) en de binnenkant '(koude bron), die levert zelf ook werk op (drijft bijvoorbeeld een generator aan), en geeft daarnaast de warmte die aan de weerstand is gegeven terug naar de kamer? in theorie werkt het ook?


Het verdient niet echt een antwoord ……… Neem anderen altijd voor idioten….

???
Ik vraag je mening over de consequenties van je theorie, hoe beschouw je je voor een idioot?

Het resultaat is dus dat van uw systeem dat W produceert, we eindelijk een systeem hebben dat dan 2W produceert? (niet helemaal omdat er de efficiëntie van de thermische machine is die er niet één is, maar aangezien de temperatuur van de kamer willekeurig laag kan worden gemaakt, neigt deze naar 1)
We hebben in ieder geval een versterkertrap die van W meer produceert dan W ... we kunnen versterken tot waar?
[color = # FFFFFF] Voordat de pW van een weerstand koud genoeg wordt om een ​​thermische machine te laten draaien, kun je lang wachten ...

nou je moet er gewoon miljarden in stoppen, er zitten miljarden bits in een computer, ik zie het probleem in principe niet

maar goed, als je tegen jezelf zegt dat je systeem nooit zal worden gebruikt om energie te produceren, hoef je niet effectief verder te discussiëren ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wat te doen met ABC2019

par Obamot » 07/02/21, 16:54

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:Janic, Obamot, Guy, Electron, Reinoso

Beeld
Ps: ga je "statistieken" ergens anders doen ... : Mrgreen:

- "Gestemd!"
1 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 07/02/21, 17:09

ABC2019 schreef:Ik vraag je mening over de consequenties van je theorie, hoe beschouw je je voor een idioot?

Neem voor een nadeel is wanneer het antwoord duidelijk is (dit geval) of een karikaturale binaire keuze (meestal)

ABC2019 schreef:Ik zie het probleem in principe niet


Dit is het hele probleem van uw terugkerende kwade trouw (onder andere) :pijl: onderwerp van uw ontslag, of niet.

ABC2019 schreef:maar goed, als je tegen jezelf zegt dat je systeem nooit zal worden gebruikt om energie te produceren, hoef je niet effectief verder te discussiëren ...

In feite geen interesse.
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Wat te doen met ABC2019

par yves35 » 08/02/21, 03:39

ABC2019 schreef:
yves35 schreef:bonsoir,

Ik heb niet alles gelezen (ik sla de advertenties al over, dus ...) maar ik geloof niet dat ABC gewend is om beledigingen in zijn berichten te verspreiden. Wat hier eigenlijk mee botst forum​ In zekere zin maakt het eigenlijk vlekken ...

Ook wat betreft de verdiensten deel ik zijn standpunten over het klimaat niet

Yves

bewerken: ik zag net dat er een poll is met een stem ... Het doet me denken aan de heilige Monty python, ik ben lui om naar de passage te zoeken: er is een stemming om te beslissen of het hekserij is of niet (en of vermoord de verdachte hey hey). Een stel pecnauds redenerend volledig scheef slagen erin om te concluderen ...




ik hou : Mrgreen:


bonsoir,

en bedankt voor het kijken ....
het doet me denken aan mijn afgelopen 20 jaar
en helaas ook de huidige staat van forum , heel anders dan een korte tijd geleden ...

yves
1 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 08/02/21, 07:49

yves35 schreef:het doet me denken aan ... helaas de huidige staat van forum , heel anders dan een korte tijd geleden ...

Kunt u zich ontwikkelen? voor wat en hoe was het eerder?
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Wat te doen met ABC2019

par plasmanu » 08/02/21, 07:56

Ik begrijp wat hij bedoelt.
Voordat we hallo zeiden, vergelijken we nu wie de grootste heeft door te proberen die van de anderen te verminderen.
Het is een echte uitlaatklep geworden
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten