Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 27/03/21, 20:39

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:
ABC2019 schreef:behalve dat ik in dit geval niet met mij over de discussies sprak, maar met iemand anders - geef me een van je discussies waarin je niet de helft van je berichten besteedde aan beledigingen aan je tegenstanders die je mening niet deelden, en ik zal toegeven dat ik ongelijk had.


die zal het in ieder geval niet zijn : Lol:

Ja, die ook. Ecletron besteedde niet 50% van zijn berichten aan het beledigen van jou. Verre van dat. Je weet niet hoe je moet tellen. : Mrgreen:


op dit draadje waar we nu posten? Ik weet niet wat je nodig hebt!!!

aan de andere kant over de wezens van licht, zullen we zeggen dat het matig was in vergelijking met normaal

eclectron schreef:Je bedenkt dus eisen die niet passen bij wat mogelijk waarneembaar is en je gebruikt die buitensporige eisen om het te bestuderen object te kleineren.
Als dit alles niet a priori is? : Mrgreen:


eclectron schreef:Zonder de grote Barenboim van de fysica te willen aanvallen, heb je herhaaldelijk je gebrek aan onbevangenheid bewezen.
Een andere manier om te zeggen dat je nog steeds een vrij gesloten geest hebt, om niet te zeggen afgestompt, stelt je gerust, des te beter.


het is eigenlijk best aardig in vergelijking met wat het gewoonlijk kan opleveren ... zoals wat de criteria aanpassen : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 27/03/21, 20:51

Gourantie dus. Zoals gewoonlijk.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 27/03/21, 21:26

GuyGadeboisLeRetour schreef:Gourantie dus. Zoals gewoonlijk.

dus ik kan toegeven dat ik fout zat :)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 27/03/21, 21:33

ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Gourantie dus. Zoals gewoonlijk.

dus ik kan toegeven dat ik fout zat :)

Nee, ik heb het niet expliciet gelezen.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 27/03/21, 21:46

Ik herkende dat hij in dit draadje aardig aardig was geweest in vergelijking met normaal, en zijn beledigingen hebben inderdaad niet de helft van de berichten ... mea culpa.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 28/03/21, 08:44

ABC2019 schreef:
het is eigenlijk best aardig in vergelijking met wat het gewoonlijk kan opleveren ... zoals wat de criteria aanpassen : Mrgreen:

De criteria zijn precies in verhouding tot uw domheid of uw propaganda, of beide (het valt nog te beslissen), die u laat zien.
Mijn tolerantie voor de herhaalde onzin van een bepaald individu neemt na verloop van tijd af, dus de drempel voor beledigingen kan dalen.

Nog een bewijs in beeld dat je er helemaal naast zit om miljoenen doden te claimen om de RCA als zorgwekkend te beschouwen.
en het bewijs dat u totaal niet op de hoogte bent, zelfs crimineel, door de voortzetting van fossiele brandstoffen tot het einde te eisen.
Op deze curves zien we in rood de temperatuur die flink stijgt na de CO2-uitstoot in bruin.
Zeggen dat RCA tegenwoordig aanvaardbaar is (wat op mijn deurmat ligt), zodat we kunnen doorgaan alsof er niets is gebeurd, negeert* simpelweg het "Kiss hot" delay-effect (en niet kiss cool).
* bewijs dat je hier komt om propaganda te verkondigen (liberalosceptisch), gezien het aantal keren dat je dit alles is verteld, kun je geen beroep doen op onwetendheid.
laat staan ​​het recht op een andere mening, oplichter!
Beeld
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wat te doen met ABC2019

par Obamot » 28/03/21, 09:01

Of hoe ABC2019 onderwerpen in een spin weet te draaien.

(In plaats van een laag profiel aan te nemen) Daarvoor ja, we hebben hier een "heilige expert"! : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 28 / 03 / 21, 09: 03, 1 keer bewerkt.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 28/03/21, 09:02

eclectron schreef:
ABC2019 schreef:
het is eigenlijk best aardig in vergelijking met wat het gewoonlijk kan opleveren ... zoals wat de criteria aanpassen : Mrgreen:

De criteria zijn precies in verhouding tot uw domheid of uw propaganda, of beide (het valt nog te beslissen), die u laat zien.
Mijn tolerantie voor de herhaalde onzin van een bepaald individu neemt na verloop van tijd af, dus de drempel voor beledigingen kan dalen.

persoonlijk steun ik je beledigingen, ik stem ermee in om van tijd tot tijd met je te discussiëren (behalve als het te saai is), het is niet het probleem.

Mijn vraag heeft alleen betrekking op Christophe, wat hij wel of niet steunt op zijn forum. Ik vraag alleen om eerlijkheid in oordelen, en om niet gestraft te worden voor gedrag terwijl anderen het 10 keer slechter doen naast de deur zonder iets te horen, dat is alles.

Als je beweert te beledigen en boos wordt als je mensen te dom vindt, moet je hetzelfde van aangezicht tot aangezicht accepteren en heb je geen reden om de uitsluiting te vragen van degenen die alleen maar ongelijk hebben om jouw mening niet te delen.

Nog een bewijs in beeld dat je er helemaal naast zit om miljoenen doden te claimen om de RCA als zorgwekkend te beschouwen.
en het bewijs dat u totaal niet op de hoogte bent, zelfs crimineel, door de voortzetting van fossiele brandstoffen tot het einde te eisen.
Op deze curves zien we in rood de temperatuur die flink stijgt na de CO2-uitstoot in bruin.


Het bewijst vooral dat je het verschil niet begrijpt tussen een functie en zijn integraal, dwz tussen jaarlijkse emissies en cumulatieve emissies. Dit is serieus voor een elektronica-ingenieur omdat het hetzelfde verschil is als tussen een intensiteit en een elektrische lading (bijvoorbeeld de lading van een condensator).

Zo'n grove fout maken en dan anderen beledigen door ze te vertellen dat ze er niets van begrijpen, en ze uit te schelden, het is sowieso een beetje lachwekkend...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 28/03/21, 10:31

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:
ABC2019 schreef:
het is eigenlijk best aardig in vergelijking met wat het gewoonlijk kan opleveren ... zoals wat de criteria aanpassen : Mrgreen:

De criteria zijn precies in verhouding tot uw domheid of uw propaganda, of beide (het valt nog te beslissen), die u laat zien.
Mijn tolerantie voor de herhaalde onzin van een bepaald individu neemt na verloop van tijd af, dus de drempel voor beledigingen kan dalen.

persoonlijk steun ik je beledigingen, ik stem ermee in om van tijd tot tijd met je te discussiëren (behalve als het te saai is), het is niet het probleem.

Mijn vraag heeft alleen betrekking op Christophe, wat hij wel of niet steunt op zijn forum. Ik vraag alleen om eerlijkheid in oordelen, en om niet gestraft te worden voor gedrag terwijl anderen het 10 keer slechter doen naast de deur zonder iets te horen, dat is alles.

Als je beweert te beledigen en boos wordt als je mensen te dom vindt, moet je hetzelfde van aangezicht tot aangezicht accepteren en heb je geen reden om de uitsluiting te vragen van degenen die alleen maar ongelijk hebben om jouw mening niet te delen.

Nog een bewijs in beeld dat je er helemaal naast zit om miljoenen doden te claimen om de RCA als zorgwekkend te beschouwen.
en het bewijs dat u totaal niet op de hoogte bent, zelfs crimineel, door de voortzetting van fossiele brandstoffen tot het einde te eisen.
Op deze curves zien we in rood de temperatuur die flink stijgt na de CO2-uitstoot in bruin.


Het bewijst vooral dat je het verschil niet begrijpt tussen een functie en zijn integraal, dwz tussen jaarlijkse emissies en cumulatieve emissies. Dit is serieus voor een elektronica-ingenieur omdat het hetzelfde verschil is als tussen een intensiteit en een elektrische lading (bijvoorbeeld de lading van een condensator).

Zo'n grove fout maken en dan anderen beledigen door ze te vertellen dat ze er niets van begrijpen, en ze uit te schelden, het is sowieso een beetje lachwekkend...


1) Ik verwar helemaal niets.
De bruine curve geeft de jaarlijkse CO2-uitstoot weer, dus wat?
De bruine curve is interessant om te laten zien dat we niet aan het maximum van de jaarlijkse uitstoot zitten, nog eens 40 jaar groei als er niets wordt gedaan (zoals u beweert).
Neem de paarse curve die de accumulatie weergeeft, je ziet duidelijk dat de temperatuur blijft stijgen, zodra de CO2 is gestabiliseerd (CO2-uitstoot bijna nul)
en we kunnen duidelijk zien dat de rode curve (temperatuur) in de loop van de tijd en over de CO2-uitstoot steeds sterker zal stijgen, maar je hebt ook tijd!(klimaattraagheid)
alleen geïnteresseerd zijn in de temperatuur van vandaag is totale kwade trouw tonen aan iemand die beweert een natuurkundige te zijn.

Ik blijf erbij: vandaag miljoenen doden claimen om de RCA als verontrustend te beschouwen, is volkomen absurd.

2) het gedrag is niet dat je beledigend bent, dat ben je niet.
Het probleem is dat je onder de schijn van een wetenschapper onzin blijft steunen, ik noem dat een echte eikel (en dus schadelijk voor de forum), in tegenstelling tot een onwetende, die excuses voor hem heeft.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat te doen met ABC2019

par Janic » 28/03/21, 10:44

Het probleem is dat je onder de schijn van een wetenschapper onzin blijft steunen, ik noem dat een echte eikel (en dus schadelijk voor de forum), in tegenstelling tot een onwetende, die zich bij hem verontschuldigt.
+ 10
Met het verschil dat hij vrijwillig onwetend is en dat absoluut wil blijven, dus hij meent dat hij zich daardoor verontschuldigd heeft, zoals alle pathologische narcisten.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 276 gasten