Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 27/03/21, 19:01

eclectron schreef:
ABC2019 schreef:Laat me SLECHTS ÉÉN discussie zien, ik bedoel SLECHTS ÉÉN, of een van de JOGER pleit tegen een tegenstander die het niet met hem eens is, zonder dat er tenminste 50% beledigende berichten van hem zijn. Men is sowieso niet veel te vragen!

Het is waar dat ik je tip bij elke post ben vergeten om te bedenken dat je gesprekspartner geen argument heeft gegeven.
Ik herhaal: óf je bent erg dom (goudvisgeheugen, niet-integratie van wat de gesprekspartner zegt, consistentie in de herhaling van onwaarheden, zelfs als er bewijs is) óf je bent een duidelijke plaag en hebt een doel.

Het is duidelijk dat uw kwade trouw of domheid vervelend is en dat wij uiteraard virulenter zijn in onze reacties.

Het maakt niet uit of je een domkop of een trol bent, in beide gevallen ben je nadelig voor de goede werking van de forum :pijl: buiten !

Het is lang genoeg geleden dat je je kans hebt gehad.

behalve dat ik in dit geval niet met mij over de discussies sprak, maar met iemand anders - geef me een van je discussies waarin je niet de helft van je berichten besteedde aan beledigingen aan je tegenstanders die je mening niet deelden, en ik zal toegeven dat ik ongelijk had.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 27/03/21, 19:17

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:
ABC2019 schreef:Laat me SLECHTS ÉÉN discussie zien, ik bedoel SLECHTS ÉÉN, of een van de JOGER pleit tegen een tegenstander die het niet met hem eens is, zonder dat er tenminste 50% beledigende berichten van hem zijn. Men is sowieso niet veel te vragen!

Het is waar dat ik je tip bij elke post ben vergeten om te bedenken dat je gesprekspartner geen argument heeft gegeven.
Ik herhaal: óf je bent erg dom (goudvisgeheugen, niet-integratie van wat de gesprekspartner zegt, consistentie in de herhaling van onwaarheden, zelfs als er bewijs is) óf je bent een duidelijke plaag en hebt een doel.

Het is duidelijk dat uw kwade trouw of domheid vervelend is en dat wij uiteraard virulenter zijn in onze reacties.

Het maakt niet uit of je een domkop of een trol bent, in beide gevallen ben je nadelig voor de goede werking van de forum :pijl: buiten !

Het is lang genoeg geleden dat je je kans hebt gehad.

behalve dat ik het in dit geval niet over de discussies met mij had, maar met iemand anders - geef me een van je discussies waarin je niet de helft van je berichten hebt besteed aan het beledigen van je tegenstanders die jouw mening niet deelden, en Ik zal toegeven dat ik ongelijk had.

Behalve de zogenaamde liberalen, dus trollen met een schadelijke en verderfelijke missie en die kortzichtig zijn, heb ik niemand beledigd.
de lijst van mogelijk beledigden is daarom: ABC, Exni en sicetait.
Ik houd mijn ergernissen niet bij en het heeft geen zin om te beledigen, integendeel, maar geconfronteerd met domheid, geconfronteerd met niet luisteren*, ik weet niet hoe ik anders moet reageren forum : Roll:
Mogelijk heeft Janic de prijs ook in één keer betaald, om dezelfde redenen als niet luisteren (vals proces).

* Ik heb het over luisteren en niet accepteren wat ik zeg, als je het verschil begrijpt.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 27/03/21, 19:23

eclectron schreef:...........

Ja, maar nee, maar: "geef mij een van uw discussies waarin u niet de helft van uw berichten besteedde aan directe beledigingen aan het adres van uw tegenstanders die uw mening niet deelden".
Oké, nu hou je mond en doe je statistieken, hè! : Roll:
Wat moeten we met ABC? Het antwoord in beeld:
Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 27/03/21, 19:41

ABC2019 schreef:behalve dat ik in dit geval niet met mij over de discussies sprak, maar met iemand anders - geef me een van je discussies waarin je niet de helft van je berichten besteedde aan beledigingen aan je tegenstanders die je mening niet deelden, en ik zal toegeven dat ik ongelijk had.


die zal het in ieder geval niet zijn : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 27/03/21, 19:53

ABC2019 schreef:behalve dat ik in dit geval niet met mij over de discussies sprak, maar met iemand anders - geef me een van je discussies waarin je niet de helft van je berichten besteedde aan beledigingen aan je tegenstanders die je mening niet deelden, en ik zal toegeven dat ik ongelijk had.

natural-human-ramps/earth-2-t16677.html
We wachten...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 27/03/21, 20:08

ABC2019 schreef:
ABC2019 schreef:behalve dat ik in dit geval niet met mij over de discussies sprak, maar met iemand anders - geef me een van je discussies waarin je niet de helft van je berichten besteedde aan beledigingen aan je tegenstanders die je mening niet deelden, en ik zal toegeven dat ik ongelijk had.


die zal het in ieder geval niet zijn : Lol:

Ja, die ook. Ecletron besteedde niet 50% van zijn berichten aan het beledigen van jou. Verre van dat. Je weet niet hoe je moet tellen. : Mrgreen:
1 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 27/03/21, 20:13

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:
ABC2019 schreef:behalve dat ik in dit geval niet met mij over de discussies sprak, maar met iemand anders - geef me een van je discussies waarin je niet de helft van je berichten besteedde aan beledigingen aan je tegenstanders die je mening niet deelden, en ik zal toegeven dat ik ongelijk had.


die zal het in ieder geval niet zijn : Lol:

Ja, die ook. Ecletron besteedde niet 50% van zijn berichten aan het beledigen van jou. Verre van dat. Je weet niet hoe je moet tellen. : Mrgreen:

Jazeker, maar nu is de beker vol! : Twisted:

Iemand die het toilet doorspoelt? : Mrgreen:

Dit worden omslagpunten en de onomkeerbaarheid van klimaat- en ecologische systemen genoemd. : Mrgreen:
Bij mensen werkt het net zo. Zodra de grenzen worden overschreden, is het voorbij. (behalve wonder : Roll: )
Dernière édition par eclectron de 27 / 03 / 21, 20: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16166
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5259

Re: Wat te doen met ABC2019

par Remundo » 27/03/21, 20:15

super interessant : Roll:

nietsdoen is de moeder van alle ondeugden.

En de vice-chauffeurs geven de hamer terug. : Idee:
0 x
Beeld
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 27/03/21, 20:19

Remundo schreef:super interessant : Roll:

nietsdoen is de moeder van alle ondeugden.

En de vice-chauffeurs geven de hamer terug. : Idee:

Het is niet leuk om de legitieme ergernis van ‘mijzelf’ en anderen lichtvaardig op te vatten, ondanks het trolachtige gedrag van ABC : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 27/03/21, 20:30

Remundo schreef:nietsdoen is de moeder van alle ondeugden.

Als ik je alles vertelde wat ik deze dag buiten deed Forum, je zou me niet geloven. : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten