Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 08/02/21, 10:34

plasmanu schreef:Het zij verre van mij om je een eikel te noemen. het is een wereldwijde observatie dat idioten elkaar kennen en herkennen, het heeft altijd bestaan ​​maar met Facebook en dergelijke is het een pandemie geworden.
Voor het IQ-probleem, bewerk gewoon uw profiel op de site en vul het IQ-vak in. Als het vak niet verschijnt, is dat omdat de AI van de site detecteert dat deze te zwak is : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Of te sterk, om anderen niet te vernederen. Daar begin ik c .. te zijn? : Lol: : Lol: : Lol:

Oké, laten we genieten van de rust. : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Samarion 24
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 87
Inschrijving: 28/12/20, 20:16
x 28

Re: Wat te doen met ABC2019

par Samarion 24 » 08/02/21, 18:53

Ik denk dat we hem naar een andere planeet moeten sturen ... Of hem naar de Verenigde Staten moeten sturen, hij heeft de juiste spraak om daar te wonen
1 x
Vlinderslag in Brazilië kan tornado veroorzaken in Texas
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wat te doen met ABC2019

par Exnihiloest » 08/02/21, 20:58

eclectron schreef:Nou, ik wijd mezelf, het verbrandt de vingers van sommigen, Wat moet er gebeuren met ABC2019, alles staat in de titel.
Dat is jouw keuze...
Persoonlijk vind ik het nadelig voor de goede werking van forum, en zelfs schadelijk voor de evolutie van de wereld.
...


Als ik ABC lees, zie ik relevante opmerkingen en logische en gedocumenteerde redeneringen.
Als ik Eclectron lees, zie ik veel te veel pretentieuze morele lessen en intolerantie voor elk tegenstrijdig discours. Dit draadje is het resultaat.

Men leent aan Voltaire deze zin die, ook al is hij niet van hem, goed in zijn geest ligt: ​​"Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal vechten tot de dood, zodat je het recht hebt om het te zeggen". Kandidaat-censoren zouden zich hieruit moeten laten inspireren.

Ce forum zou het een kerk worden waarvan de minste monnik een beroep kan doen op excommunicatie?! Ik heb de diepste minachting voor dit agressieve gedrag tegen mensen, duidelijk bedoeld om te voorkomen dat ze zich uiten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: Wat te doen met ABC2019

par Remundo » 09/02/21, 08:27

Het probleem van ABC is niet zozeer zijn ideeën, maar zijn houding.

Hij is een machinegeweer van berichten en hij laat veel onderwerpen nooit op een koppige manier los. Hij wil veel meer dan zijn mening uiten, hij wil het opleggen.

Het is dus duidelijk dat mensen na een tijdje boos worden... de onderwerpen drijven af.
3 x
Beeld
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 09/02/21, 08:53

Ik die dacht rustig aan de dag te beginnen : Wink:
Exnihiloest schreef:Als ik ABC lees, zie ik relevante opmerkingen en logische en gedocumenteerde redeneringen.

Normaal dat je waardeert, het drukt de liberalo capitalo climato sceptische tendens uit die je bindt.

Met relevante opmerkingen en logische en gedocumenteerde redeneringen kunnen we alles en het tegendeel ondersteunen.
Met als gevolg dat we al snel zitten met: Complex onderwerp * en aan het eind niets kunnen beslissen.
(* je verbaast me, niet gemakkelijk om economie en behoud van leven op de planeet te verzoenen)
Het zij verre van mij om te zeggen dat relevante opmerkingen en logische en gedocumenteerde redeneringen nutteloos zijn, integendeel MAAR op een gegeven moment moet je de draad niet verliezen dat het leven niets waard is, maar niets is het leven waard.
Je moet een stap terug doen om te beslissen wat er in de goede richting voor het leven gaat en om naar je gevoeligheid te kunnen luisteren.
Dit is waarschijnlijk wat u in mijn huis zult kunnen gelijkstellen aan religie of aan moralisme.
En ja, als je geen geweten hebt dat misvormd is door een liberaal leven, gevoeligheid voor de levenden, dan komt het van de planeet Mars...

Voorbeeld van relevante opmerkingen, logische en gedocumenteerde redenering:
Men leent aan Voltaire deze zin die, ook al is hij niet van hem, goed in zijn geest ligt: ​​"Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal vechten tot de dood, zodat je het recht hebt om het te zeggen". Kandidaat-censoren zouden zich hieruit moeten laten inspireren.

Persoonlijk vind ik het niet erg dat ABC zegt wat het te zeggen heeft,
wat me stoort is de hype die propaganda wordt,
de bedoeling van de liberalo capitalo climato-scepticus die erachter zit,
vakkundig gebruik van relevante opmerkingen, logische en gedocumenteerde redeneringen voor schadelijke doeleinden en vooral met schadelijke methoden die van hem zijn. al gesproken...

schadelijk einde voor het leven als geheel en dus ook voor het menselijk leven, alleen het menselijk leven op korte termijn beschouwend (dat van de homo economicus). :pijl: totale inconsistentie op de lange termijn!

Zo is hij zich bewust van de eindigheid van fossiele brandstoffen.
Logischerwijs zouden we moeten doorreizen zolang we nog over de energiemiddelen beschikken.
Maar nee, het is om de "niet catastrofale" effecten van de RCA te bespreken om te zeggen om fossiele brandstoffen te blijven gebruiken tot de laatste druppel (BAU) en daarom niet te slagen en uiteindelijk slechter te worden dan in de middeleeuwen.
Het mag dan wel bestaan ​​uit relevante opmerkingen, logische en gedocumenteerde redeneringen, het is eenvoudigweg zonder intelligentie. Helemaal dom, wat!

Exnihiloest schreef: “Ik heb de diepste minachting voor dit agressieve gedrag tegen mensen, duidelijk bedoeld om te voorkomen dat ze zich uiten. »

Het is duidelijk dat de tegenstrijdigheid je toetsenbord niet verbrandt, aangezien je schrijft:
Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal tot de dood vechten voor jou om het recht te hebben om het te zeggen

Diepe minachting voor mij, maar je zou tot de dood vechten voor mij om het recht te hebben om mezelf te uiten? Ik vind dat het coherentie en vooral oprechtheid mist. Kusjes dan ook. : Mrgreen:

De agressiviteit die u mij toeschrijft, wordt misschien gerechtvaardigd door het feit dat u met uw ideologie het voortbestaan ​​van het leven op het spel zet, toch?
Als ik u volg, moet ik me dan laten vertrappelen door mensen die anderen verachten, die het leven verachten, enkel en alleen onder het voorwendsel van vrijheid van meningsuiting?
Uw agressiviteit (diepe minachting), zou het niet worden gerechtvaardigd door wat de gevoeligheid voor het leven botst met de ideologie die u vormt, botst met uw persoon van liberalo capitalo climato scepticus?

Hier zou ik altijd staan ​​​​voor degenen die de levenden als geheel niet respecteren, degenen die hun gevoeligheid lange tijd hebben begraven om de economie op de voorgrond te plaatsen, ik zou altijd staan ​​​​voor degenen die dat niet begrepen de economische regels (zuiver menselijke conventies) kunnen worden gewijzigd om het comfort van het menselijk leven en het leven op de planeet te verzoenen.
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat te doen met ABC2019

par Janic » 09/02/21, 09:04

Exnihiloest schreef:
Als ik ABC lees, zie ik relevante opmerkingen en logische en gedocumenteerde redeneringen.

AH goed ? Vreemd ! Relevant als elk individu die dit soort redeneringen kan hebben :? ... op de gebieden die hij kent, natuurlijk, maar het tegenovergestelde op de gebieden die hij niet kent, maar waar logica en gedocumenteerd zijn afwezig zijn en wat ervaring betreft, de enige bron van waarheid zei Auguste Light, net zo afwezig.
2 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wat te doen met ABC2019

par Exnihiloest » 10/02/21, 17:45

Janic schreef:
Exnihiloest schreef:
Als ik ABC lees, zie ik relevante opmerkingen en logische en gedocumenteerde redeneringen.

AH goed ? Vreemd ! Relevant als elk individu die dit soort redeneringen kan hebben :? ... op de gebieden die hij kent, natuurlijk, maar het tegenovergestelde op de gebieden die hij niet kent, maar waar logica en gedocumenteerd zijn afwezig zijn en wat ervaring betreft, de enige bron van waarheid zei Auguste Light, net zo afwezig.


Reden te meer om iedereen aan het woord te laten, aangezien niemand kan beweren de mate van bekwaamheid van anderen te kennen over de onderwerpen waarover ze praten, zelfs niet over de onderwerpen die de rechter goed denkt te kennen, tenzij hij gelooft dat hij onfeilbaar en alwetend is.
Daarom mag het debat nooit van het onderwerp naar de persoon worden verplaatst, zoals Electron hier heeft gedaan. We praten over wat er wordt gezegd, niet over degenen die het zeggen. De middelmatigheid van de geest, zoals Jules Romains zei, komt vooral tot uiting in de laagheid en de ijdelheid van deze drift.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wat te doen met ABC2019

par Exnihiloest » 10/02/21, 17:57

Remundo schreef:Het probleem van ABC is niet zozeer zijn ideeën, maar zijn houding.

Hij is een machinegeweer van berichten en hij laat veel onderwerpen nooit op een koppige manier los. Hij wil veel meer dan zijn mening uiten, hij wil het opleggen.

Het is dus duidelijk dat mensen na een tijdje boos worden... de onderwerpen drijven af.

Wat een vooringenomenheid!

"haar houding", "mensen worden boos", is het bekende argument van de verkrachter en zijn verdedigers: "ze werd verkracht maar door haar houding had ze het echt gezocht".

Hij heeft gelijk om niet los te laten als hij denkt dat hij... gelijk heeft! Het is zelfs een plicht. En juist dat stoort, het feit dat hij recht tegenover zijn machteloze tegenstanders kan staan ​​om hem met een rationeel argument tegen te werken. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze er geen, of ze hebben niet begrepen dat alle logica nog steeds gebaseerd is op waardenschalen die vaak impliciet en niet gedeeld zijn, die elk in de ander moeten accepteren. Als we dat niet hebben begrepen, gaan we proeven van opzet en deze zielige uitspattingen van persoonlijke aanvallen.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 10/02/21, 18:16

Exnihiloest schreef:Hij heeft gelijk om niet los te laten als hij denkt dat hij... gelijk heeft! Het is zelfs een plicht. En juist dat stoort, het feit dat hij recht tegenover zijn machteloze tegenstanders kan staan ​​om hem met een rationeel argument tegen te werken. .

Daar beschrijf je jouw droom en de zijne.
De realiteit is dat hij doof blijft voor elk argument dat in strijd is met zijn eerdere mening, hij keert constant terug naar zijn uitgangspunt, alsof we 1 uur, zo niet dagen in een viool hebben gepist. Dat is wat vervelend is.
Vooral omdat hij natuurlijk de hele dag niets te doen heeft om deze vooropgezette ideeën te verspreiden, in tegenstelling tot de anderen.
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wat te doen met ABC2019

par Exnihiloest » 10/02/21, 18:37

eclectron schreef:
Exnihiloest schreef:Hij heeft gelijk om niet los te laten als hij denkt dat hij... gelijk heeft! Het is zelfs een plicht. En juist dat stoort, het feit dat hij recht tegenover zijn machteloze tegenstanders kan staan ​​om hem met een rationeel argument tegen te werken. .

Daar beschrijf je jouw droom en de zijne.

... zo spreken de alwetendheid en de pauselijke onfeilbaarheid, degenen die de droom van anderen kunnen kennen.

De realiteit is dat hij doof blijft voor elk argument dat in strijd is met zijn eerdere mening, hij blijft terugkomen naar zijn uitgangspunt ...

"Elite Spirits bespreken ideeën, Middle Spirits bespreken evenementen, middelmatige geesten bespreken mensen."
Jules Romains
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 280-gasten