Wat moet hij doen Obamot?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Welk lot moeten we voor hem reserveren als een vakantie?

De peiling is verstreken op 27 / 02 / 13, 08: 03

Het verbod
9
43%
2 weken leegstand
2
10%
Helemaal niets
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 21/10/16, 10:46

Janic schreef:In onze episodische uitwisselingen deed je hetzelfde! Maar we doen allemaal hetzelfde, min of meer intensief, omdat het ook een manier is om ons gerust te stellen over iemands keuzes, zijn overtuigingen, zijn cultuur.


+ 1, izentrop neigt ook naar controverse of tegenstrijdigheid (we hebben al elke 2 afgebroken) ... maar het was van een niveau veel minder zware, kruimeldegelijke en ego-gecentreerde qu'obamot ... eindelijk vanuit mijn oogpunt ...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Janic » 21/10/16, 11:02

+ 1, izentrop neigt ook naar controverse of tegenstrijdigheid (we hebben al alle 2 afgebroken) ...maar het was van een niveau dat veel minder zwaar, onbeduidend en ego-gecentreerd dan onaangenaam was... eindelijk vanuit mijn oogpunt ...
precies! Is het de vorm of de substantie waar het om gaat? Zeker, zijn bloemrijke taal gaat nauwelijks over vanwege zijn persoonlijkheid (ik had hem ook opgemerkt) bloederig moeilijk te beheersen en dit is de belangrijkste klacht die hij kan maken, niet over de kwaliteit van zijn interventies en die van zijn documentatie.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par wirbelwind262 » 21/10/16, 11:09

Dag
'Wat moeten we doen met Obamot?' een ritueel offer?
ik ga uit : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Did67 » 21/10/16, 11:12

Janic schreef:
... we doen allemaal zoveel, min of meer geaccentueerd ...


Echt allemaal ???

Ik had het mis: ik verontschuldigde me ...

Het overkwam mij dat het dwingend was: ik probeerde te erkennen dat het ontluikende 'geschil' alleen een meningsverschil kon zijn ...

Ik ben gekomen om drosophila sodomization te zien komen: ik verliet de draad ...

Dus echt alles ???

De draden op de moestuinen van het luie leven ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 21/10/16, 11:26

Janic schreef:precies! Is het de vorm of de substantie waar het om gaat?


De 2 helaas, vanuit mijn oogpunt tenminste ...

En kijk, van alle deelnemers aan dit onderwerp, ben jij zijn enige steun ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 21/10/16, 11:55

Did67 schreef:De draden op de moestuinen van het luie leven ...


Ja, dat is waar het gedrag van Obamot was: hij doodde de zonen door de lezers en acteurs te walgen (te veel zwaarte, controverse, HS ...)

Op je zonen: probeerde hij het aan te pakken? Ik heb ze niet voldoende gedetailleerd gevolgd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Capt_Maloche » 21/10/16, 12:04

En als we deze thread hebben verwijderd om te starten?

Zorg dan voor voldoende beheerders om zware onderwerpen te modereren / verwijderen
deze site is immers bedoeld als verzameling van economische, technische en ecologische oplossingen,
de rest telt niet, dus je moet alle off-topic "modereren"

kisses 8)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 21/10/16, 12:22

Ja, de vergrendeling van deze draad wordt verwacht wanneer de balg wordt losgelaten!

Voor de rest ben je moderator ... voor herinnering hè :)
Laat een kleine facebook los om hier nog een beetje meer terug te komen ... en het zal een beetje beter zijn ... zeker ...

De taak van moderatie kan niet goed worden uitgevoerd wanneer er een echte wil van overlast en destabilisatie van een site is (wat het geval was hier AMHA) ... omdat de trollen slim kunnen zijn (volgens de middelen we geven ze)

Ik heb nog steeds het dossier dat een advocaat van Rockwool een laster heeft gevolgd. Lasteractie georganiseerd door nieuwe leden verborgen achter proxy's! Het bewijs dat er een duidelijke wil om te schaden was, niet tegen Rockwool maar tegen forum en tegen econologie!

Het is niet paranoïde ...

Biz
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Did67 » 21/10/16, 12:32

Kort gezegd, een van de vragen, die afhankelijk is van het antwoord op het onderwerp, is weten wat we hopen te doen, econologie ...

- gekke debatten, wat sommigen leuk vinden?
- rustige, gematigde debatten (we uiten alleen ideeën; we bieden onze excuses aan voor elke ontsporing die altijd mogelijk is in het midden van de debatten, we streven eerder naar een "compromis" dan naar de ongezonde verdediging van onze overtuiging, enz ...)?
- een instantie om een ​​praktische "collectieve economie" te bevorderen? oplossingen in plaats van debatten?
- Etc ..

Van mijn kant heb ik elders getuigd dat ik aarzelde om de site door te geven aan degenen die me op Youtube bekijken, degenen die mijn groentetuin komen bezoeken, uit angst dat ze me als een noot beschouwen, uit angst mijn ideeën in diskrediet te brengen, als ze komen een van de "furieuze" zonen tegen ... Het is uniek voor mij. Niemand hoeft het ermee eens te zijn; het punt is, ik aarzelde. Voorlopig, uit vriendschap voor Christophe, en een paar andere hoogwaardige econologische "karakters", ben ik hier nog steeds, en ik blijf het adres van de site verspreiden ...
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 21/10/16, 12:45

A) Een gekke kerel ??? Op dit punt?

Dit is hoe de trollen hun werk goed hebben gedaan!

Ik vond dat niet het beeld van forum was zelfs voor jou zo slecht geworden!
Toch: er zijn veel erger op het net, de menselijke natuur is zo "inventief" ... ik moet perspectief missen!

B) Voor het doel hiervan forum, Ik zie wat hoofd 2 (in te vullen):

- Verspreid concrete oplossingen zoals u met fenocultuur doet, niet slecht het concept van collectieve econologie ...
- Heeft debatideeën (inclusief innovaties): economisch, wetenschappelijk of maatschappelijk

En de debatten kunnen bij 100% niet rustig zijn, het is het principe van een idee-debat om verschillende overtuigingen te hebben en ze te verdedigen. Tenslotte is het in de vorm (slippen, manipuleren, beledigen ...) en zelfs met goede moderatie is het niet duidelijk!

We schieten vaak op de moderator maar het is een moeilijke klus omdat we moeten kiezen tussen vrijheid van meningsuiting en censuur ... natuurlijk zal de trol schreeuwen om censuur en een slachtoffer passeren terwijl hij de klootzak is bij de basis ... en hij weet het (nou ja, ik hoop voor hem) ...
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 232-gasten