Wat vind je van deze advertentie?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Wat vind je van deze advertentie?




par olifant » 10/12/07, 08:55

Vastgezet in de advertenties in de bovenste banner van onze geliefde site:

Code: kiezen

http://www.telsystis-solaire.com/valise_solaire.html


de kinderen zullen geloven dat dit systeem hen 150 watt kan leveren: ja, maar dan voor maximaal een half uur, met drie dagen opladen! Eigenlijk net genoeg om mobieltjes op te laden of ’s avonds onder de tent te lezen. Zelfs een laptop zou het niet lang volhouden.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 10/12/07, 16:37

Niet erg overtuigend inderdaad :|
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 10/12/07, 19:08

:frons: :frons: Zelfs in Afrika lijkt het mij dat de macht erg overdreven is en dat de presentatie van het product een deel van de informatie "afkapt". :onheil:

Code: kiezen

www.telsystis-solaire.com
getuigt niet van grote wetenschappelijke nauwgezetheid en dus van grote eerlijkheid jegens haar klanten bij de presentatie van haar producten.
:frons:

Het viel mij op dat alle producten op dezelfde manier worden gepresenteerd... :frons:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 10/12/07, 19:10

Nou, het lijkt een beetje (veel) op DIY.

Wat 150W betreft, het is mogelijk met 20 kg batterij in de koffer, sterker nog, ik heb de capaciteit ervan niet aangegeven...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/12/07, 20:32

Het is een 7,5 A/H 12 volt: hij kan dus 76,5 wattuur leveren voordat hij de geest geeft: 150 is mogelijk gedurende een half uur, wanneer de batterij nieuw is en gedurende 1 dagen opladen
Ik wil je ook vertellen dat dit type batterij daar niet zo van houdt: hij vertegenwoordigt nog steeds 12 ampère!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 10/12/07, 21:15

Het is een beetje een gadget-gadget, zoals Inspector Gadget zou zeggen... : Cheesy:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 10/12/07, 22:23

Nee, het is gewoonescrologie...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 11/12/07, 20:59

Christophe schreef:Nee, het is gewoonescrologie...


Nieuwe term goed doordacht om de Franse Academie voor te stellen, beste vriend!!!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 12/12/07, 22:28

Als het een(n) isescrologie, laten we dit product een mooie dood laten sterven (als niemand het koopt) en het gaat naar de rubriek overlijdensbericht
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 12/12/07, 22:33

Gregconstruct schreef:Nieuwe term goed doordacht om de Franse Academie voor te stellen, beste vriend!!!


Chiche?

Ik lobby al 5 jaar voor de term “Econologie”, dus doe rustig aan, lieve vriend!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 237 gasten