Stille wapens en controle over de economie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 16/01/07, 19:06

Mwarf... Nou, we hebben al een datum, het is al geloofwaardiger... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 16/01/07, 20:15

Targol schreef:
Hier zijn echter niet speciaal "recepten" nee "om hieraan te ontsnappen, we hebben de oplossing, doe mee".


Ik denk dat het later moet komen. Het document heeft de steun dat de "sekte" in positie is gebracht om deze samenzwering op te lossen.

1979, 1986, geheim agent, Amerikaanse marine, suggereert dat het zou kunnen zijn... gooi niet meer, ik heb mijn account.
Maar ik onderstreep het nogmaals, achteraf bezien, minder bombastisch als Targol zegt, vind ik dat interessante ideeën de moeite waard zijn om over na te denken. We zouden het samen kunnen herschrijven als je wilt dat de werkelijkheid vaak veel groter is dan fictie.


Ik heb je in mijn post over IBM verteld, ik zal je een nieuwe anekdote geven.
Verzekeraars en bankiers volgen theaterlessen niet in Frankrijk maar aan de kant van Toronto. Het doel is om je zo goed mogelijk te gedragen in de situatie.
Voorbeeld dat ik verzin (ik weet niet hoe ze te werk gaan):
Ik sluit zojuist mijn account:
Tragische uitdrukking van de bankier die erg verdrietig is om me te zien vertrekken, hij die zoveel van me hield...etc.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 12/02/07, 09:37

een interessant artikel, te vergelijken met het nieuwste boek van Attali en zijn transnationale nomadisme.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: stille wapens en controle over de economie




par Christophe » 24/03/22, 12:41

Ik post hier deze interessante animatie over de verkoop van ZWARE wapens* VS versus USSR/Rusland sinds de 2e wereldoorlog:



De eenheid is in TIV Trends Indicator Value, ik wist het niet, blijkbaar is het een waarde-eenheid die specifiek is voor de verkoop van wapens?

https://www.ceicdata.com/en/france/defe ... values-tiv

* omdat de generieke duidelijk specificeert:

Screenshot 2022-03-24 op 12-48-49 Stille wapens en economische controle - Pagina 2.png
Screenshot 2022-03-24 om 12-48-49 Stille wapens en economische controle - Pagina 2.png (50.64 KiB) 1242 keer bekeken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: stille wapens en controle over de economie




par Macro » 24/03/22, 14:43

0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 142 gasten