Fijne Coel 2020!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Happy Coël!




par izentrop » 27/12/20, 12:00

Christophe schreef:Voor mij was het een DIY van mijn zoon met "Goede daden", eten en een knutselmes en zijn bord ...
Kortom, handig en duurzaam! 8)
Survivalist bovendien : Lol:
Nou ik, een t-shirt met een slapende uil van mijn dochter ... Ik vermoed een relatie met mijn onverwachte dutjes : Cheesy:
Mijn vrouw een tegel die niet met mijn oude smartphone wilde werken ... Ik bleef soms dagen zoeken naar mijn sleutels. :x
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Happy Coel 2020!




par Christophe » 27/12/20, 19:39

Het is geen survivalisme ... Ik zei niet dat het een Rambo-mes was! : Mrgreen:

Mediteren (en voltooien):

De media en maatschappelijke behandeling als Jezus in 2020 in Frankrijk werd geboren

In onze tijd zou dit nieuwsbericht de volgende "één" in al het televisienieuws geven:
Van onze privé-correspondent Simon Zerbib.

Gisteren, 24 december, werd in een stal een "pasgeborene" gevonden. De politie ging onmiddellijk ter plaatse en belde de SAMU.
Een timmerman en een minderjarige (vermoedelijk de moeder) werden in hechtenis genomen.
Vanochtend vroeg kregen de autoriteiten van een burger uit de buitenwijken van Bethlehem te horen dat een dakloos gezin in hun stal was ingetrokken.
Bij aankomst ter plaatse ontdekte de politie een pasgeboren baby die zonder hygiënische maatregelen in doeken was gewikkeld en op een strobed sliep.

De timmerman, later geïdentificeerd als Jozef (van Nazareth), maakte er bezwaar tegen dat de autoriteiten het kind naar een veilige plaats brachten.
Hij werd geholpen door verschillende herders en door drie buitenlanders zonder papieren.

Deze drie vreemdelingen, die zich voordeden als magiërs, werden gearresteerd. Ze kunnen een ontbonden sekte opnieuw samenstellen.

Het ministerie van Binnenlandse Zaken vraagt ​​zich af waar deze drie mannen vandaan komen, waarschijnlijk op weg naar Calais.

De prefect bevestigde dat ze geen identiteitspapieren hadden, maar dat ze zowel goud als verdachte en illegale producten hadden.
Ze beweren dat God hen vertelde geen vragen te beantwoorden. De verdachte producten zijn voor analyse naar het laboratorium gestuurd.
De huidige verblijfplaats van de pasgeborene is niet bekendgemaakt.

Volgens de sociale dienst die de zaak behandelt, is de vader rond de vijftig terwijl de moeder zeker niet meerderjarig is.
Momenteel controleren we de relatie tussen de twee. Maar bij afwezigheid van verdenking van pedofilie, wordt de kaping van een minderjarige zeer vermoed ...
De moeder is momenteel in het Bethlehem University Hospital voor medische en psychiatrische onderzoeken. Ze beweert nog maagd te zijn en beweert dat de baby van God komt.

Als haar mentale toestand het toelaat, zal ze worden aangeklaagd wegens niet-hulp aan een persoon in gevaar.

Hierbij moet ongetwijfeld rekening worden gehouden met het drugsgebruik, vermoedelijk door de drie buitenlanders binnengebracht.
Ook zijn er monsters en bloedmonsters genomen om de voor het onderzoek benodigde DNA-prints te vinden.

Bij het laatste nieuws vernemen we dat de aanwezige herders beweren een lange man te hebben gezien, helemaal in het wit gekleed, die hen beval naar de stal te gaan voordat ze op mysterieuze wijze wegvlogen. Geen enkele hypothese wordt uitgesloten, zoals die van het aan boord gaan van een UFO die niet is uitgesloten ...

Er is een crisiscel opgericht onder leiding van prefect Herodes, de autoriteit die vreest voor een complot waarvan de laatste tijd geruchten de ronde doen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Happy Coel 2020!




par Christophe » 27/12/20, 19:47

Ik weet niet wat voor werk het is, maar het lijkt mij authentiek ...eh ... hoe zeg je dat?

133293956_10222093826832248_7713153830893390497_n.jpg
133293956_10222093826832248_7713153830893390497_n.jpg (73.95 KB) Betreden 1621 keer
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 296-gasten