Vreemdheid, lage Conso-lampen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 01/11/05, 12:16

welkom

in het vreemde genre: als kind nam ik regelmatig "kastanjes" door ze aan te raken
de lichtschakelaar in de badkamer, aangezien ik de enige was die het overkwam, maakte ik me zorgen
regelmatig "stoten" gestuurd door de rest van de familie toen ik klaagde.

op een dag, moe van de strijd, mijn oom, die een goede klusjesman is en kennis heeft van
basis in elektriciteit besloten om de schakelaar te testen, vond hij op de voltmeter die
reststroom "zou lopen" over het gehele oppervlak van de schakelaar, terwijl dit oppervlak erin zat
"massief plastic" zonder de aanwezigheid van metalen elementen.
we kunnen nauwelijks rekening houden met een degradatie van het plastic waardoor het geleidend zou zijn geworden, de schakelaar heeft
belandde in de prullenbak en ik kreeg wat geloofwaardigheid!
0 x
Ik heb liever een con lopen drie zitten intellectuelen uitdrukken (dank u Audiart).

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 378 gasten