Verzoek om beknoptheid en respect. Alstublieft.

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905

Verzoek om beknoptheid en respect. Alstublieft.




par gegyx » 12/02/06, 16:47

Aan iedereen :
Persoonlijk vind ik dat de interventies en vragen het waard zijn om hierin te verschijnen forum, moet het resultaat zijn van een lichte eerdere reflectie, en niet het "levende" encefalogram van een persoon.

Met 2000 leden wordt het al moeilijk om alle berichten te lezen om op de hoogte te blijven, zonder opnieuw te hoeven typen, "herhaalde" reflecties, vermenigvuldigingen van onderwerpopeningen of "gemoedstoestanden" onbeduidende momenten die de meeste lezers voelen en vind het onnodig om te pronken...
Idem voor nieuw aangemaakte onderwerpen, terwijl er vaak één is, gerelateerd, eerder gemaakt...
Idem voor opeenvolgende berichten van dezelfde auteur, terwijl hij de mogelijkheid heeft om "opnieuw te bewerken", zichzelf te corrigeren, zijn eerste bericht aan te vullen en berichten die onbruikbaar zijn geworden te verwijderen. Dit moet een "onoverkomelijke" taak lijken voor sommige grote bijdragers aan deze site.
Dit bewijst eens te meer een gebrek aan reflectie, een gebrek aan geduld, een teken van niet-respect en vooral een zekere voorkeur om zich uit te spreiden over alles wat beweegt, om zijn stempel, zijn "brons" achter te laten, zelfs als het is van slechte kwaliteit...
Op de lange termijn zullen ijverige lezers-leden waarschijnlijk moe worden... Je hoeft alleen maar de verlegenheid van sommigen te zien over het (eerdere) gebrek aan kennisgevingen per e-mail over de onderwerpen waarover ze hadden ingegrepen... Het is een teken dat ze niet alles lezen, omdat ze geen tijd hebben.
Dank u voor uw begrip.

PS: Mijn verschillende opmerkingen over de overvloed aan nutteloze berichten, over de presentatie van de berichten, over de spelling, of serieuzer over de taalkundige verduidelijking van bepaalde uitdrukkingen die door "Meesters" worden gebruikt voor een goed begrip van hun essentiële advies, waren niet pas ontwikkeld na een zekere hoeveelheid geduld, want als het voor mij vervelend was, moet het voor veel mensen ook zijn geweest... Daarom heb ik, om de kwaliteit van de inhoud te verbeteren, een paar keer tussenbeide gekomen in mijn eigen manier (die misschien meesterlijk leek), gewoon om mensen te onderwijzen die volharden in het niet zien van het voor de hand liggende.
Gegyx.
Dernière édition par gegyx de 13 / 02 / 06, 11: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 12/02/06, 22:38

Om zulke lessen over alles te geven, moet je echt buitengewoon intelligent en begaafd zijn.

Ik dacht dat de webmaster Christophe heette en dat hij moderators had om hem bij te staan.

Ik geloof dat maar weinig mensen hun tekortkomingen hierin hebben ingezien forum zoals ik al zo vaak heb gedaan.

Ik ben niet perfect MAAR wat me gerust stelt, is dat ik niet de enige ben.
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 12/02/06, 22:46

hallo

Wat betreft het gebruik van forum :

Zo zou er, gebundeld in één onderwerp, een complete handleiding kunnen zijn voor tips waarmee je bijvoorbeeld sneller een bericht kunt opmaken, schema's, foto's, met adviezen en de te volgen procedure kunt integreren, zodat een afbeelding minder ruimte in beslag neemt in kbytes

Overal zie ik adviezen, soms worden ze herhaald
als ik me herinner dat ik er een heb gezien, weet ik niet waar ik moet zoeken als ik het nodig heb, omdat ik het had zien verdrinken in andere berichten (welk onderwerp was het?, welke pagina?)

een link zou voldoende zijn (altijd hetzelfde)
zelfs als het betekent dat je het in een onderwerp moet oproepen, wanneer een nieuw onderwerp niet beschikbaar is en de vraag stelt

bout
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 236 gasten