Kalender voorstel

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 08/11/03, 10:11

Ja dat is het, het werkt!

Zie nu met christophe de webmaster voor de inhoud.


A + Dearcham :P
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/11/03, 15:45

goed, ik zal de kalender op de site niet implementeren omdat ik de site opnieuw doe met een vriend ... deze is snel klaar dus het is niet nodig om de oude site voor 1 of 2 weken te wijzigen.

U kunt al zien hoe het eruit zal zien (ik wacht op uw advies / mening)

Er is niet veel in nivo design maar vooral voor de functionaliteit die ik deze update heb gedaan

Je kunt je evenement echter al op de kalender plaatsen! die uiteraard hetzelfde blijft na de update van de site
Dernière édition par Christophe de 25 / 05 / 09, 12: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 09/11/03, 10:51

Vraag praktisch, het is niet nodig om te zeggen, het is beter!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 237 gasten