Vraag jezelf vooral niet af...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Vraag jezelf vooral niet af...




par houthakker » 28/01/07, 02:28

Een artikel (nog één... : Roll:) die het beleid van Delanoë bekritiseert, maar dat is niet wat mij afschuwelijk maakt...

http://www.caradisiac.com/php/actu_enq/ ... ements.php

Lees het, dat zul je zien geen moment de auteur trekt het gebruik van de privéauto niet in twijfel.
En hun conclusie, in de vorm van electorale ophitsing, is schokkend cynisch... Kortom, het is "stem tegen deze burgemeester, je zult er zeker van zijn dat er niets op die manier zal veranderen", maar zorg ervoor dat je niet zegt dat het niet komt door te laten de situatie rot (altijd meer auto's) dat het zal verbeteren...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 251 gasten