Videocrash vermeden: nep of niet nep?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 06/11/08, 18:54

Bonsoir

De prestatie hier is dat we deze video hebben gemaakt en je bijna hebben overtuigd.
Ik denk dat deze video echt is tot het moment van de definitieve omkering, behalve dat het vliegtuig in werkelijkheid nog steeds zijn 2 vleugels heeft, maar één ervan is gewist door beeldbewerking.
Het landingsgedeelte is uiteraard een "truc", niet echt realistisch moet gezegd worden (het lijkt toch wel een goede animatiefilm)
Voor een rolmanoeuvre zijn de rolroeren van elke vleugel nodig (met andere woorden beide, omdat het gewicht van een model niets te maken heeft met een vliegtuig op ware grootte (traagheid en contragewicht)
Wat de impact van de landing zelf betreft, geen enkele trein zou deze hebben kunnen weerstaan, en een dergelijke snelle vertraging zou elk vliegtuig hebben vernietigd... en de ruggengraat van de piloot

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 06/11/08, 19:01

Voor degenen die bekend zijn met een figuur die de spin wordt genoemd, zal het je zijn opgevallen dat deze in de tegenovergestelde richting beweegt dan de richting die zou zijn veroorzaakt door het verlies van een vleugel.
De overgebleven, dragende vleugel had aan de buitenkant moeten zitten, niet aan de binnenkant.
Daarom zeg ik dat het vliegtuig altijd twee vleugels heeft.

A+

Sorry voor degenen die nog steeds denken dat een aas alles kan : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 06/11/08, 19:33

Logischerwijs had hij dat moeten doen...




Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 06/11/08, 21:49

Avond

Hij verloor zijn vleugel halverwege de vlucht

Niet

Fake in de montage, hij draait met zijn twee vleugels, zodat hij landt en dat is alles.

Hij verloor zijn vleugel halverwege de vlucht

ja

Hij landde zoals in de video... BRavo
Ou
Het crasht ... nog een video met vuur, vlammen en brandweerlieden

Ik ben geneigd de video te geloven

De barrak...

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 06/11/08, 23:13

Flytox schreef:Logischerwijs had hij dat moeten doen...


Hihihih dat is wat er gebeurt als je de kaart op je hoofd hebt in plaats van voor je ogen!!

: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 07/11/08, 07:57

Ik ben het met Looping eens!

Anders, om azen met balhandvatten te zien http://www.freecaster.tv/RBAR

Dit zijn de luchtraces!

Klein terzijde, freecaster.tv is een web-tv voor extreme sporten, gevestigd in Namen, België. Wie had het geloofd??? Ze zijn op alle grote evenementen aanwezig en hebben zelfs UCI- en andere contracten!Beeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
emlaurent
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 17/12/05, 00:42
Plaats: Elzas




par emlaurent » 14/12/08, 19:18

Jp Petit (oa luchtvaartingenieur) heeft een analyse van deze video uitgevoerd.
Zeer informatief en overtuigend!

Het staat hier (onderaan de pagina):
http://jp-petit.org/nouv_f/connerie_humaine.htm

A+
0 x
RIAZ
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 391
Inschrijving: 04/10/08, 10:21
Plaats: Cholet
x 2




par RIAZ » 14/12/08, 20:00

Omdat ik me vaak de derde dimensie toe-eigende, amuseerde deze video me enorm en petje af voor het bedrog.

Afgezien van de bewijzen van bedrog zijn er om zuiver luchtvaarttechnische redenen een aantal zaken verontrustend.

De vleugel wordt losgemaakt op een moment dat de belastingsfactor niet erg hoog kan zijn. Het is aan het einde van de bron en de snelheid is aanzienlijk afgenomen en zelfs bij het uitvoeren van een zogenaamde "getriggerde" rol is het niet waarschijnlijk dat de spanning een vleugel afscheurt.
Wanneer een vleugel breekt, veroorzaakt dit bijkomende schade en het is onwaarschijnlijk dat de besturing van de vlucht niet wordt beïnvloed, met name de rolbesturing (rolroeren).

Als we accepteren dat de besturing functioneel blijft, is vliegen op de rand mogelijk op dit type vliegtuig. De lift komt uit de romp die een beetje voor dit doel is ontworpen, omdat dit voor bepaalde figuren handig is.
Dat gezegd hebbende, de romp is een zeer slechte vleugel (!) en om met de lift over de rand te kunnen vliegen, moet je snel vliegen, dat wil zeggen met een snelheid waarvoor, als je de planeet tegenkomt, het grootste stuk 50 cm is. lang.
De laatste 1/4 worp is opmerkelijk, maar ervan uitgaande dat dit had kunnen gebeuren, zou het contact dat zou hebben gevolgd dichter bij verstrooiing hebben gelegen dan bij een superkorte stop.

Bij een echt ongeval van deze aard zou de piloot geen tijd hebben gehad om te parachutespringen...
Dit is de reden waarom kunstvluchten worden uitgevoerd in een “box” met een vloerhoogte van ongeveer 2000 meter.
0 x
In termen van de toekomst, het is niet te voorspellen, maar om het mogelijk te maken (Antoine de Saint Exupery)
aidiv
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 20/12/04, 18:57




par aidiv » 14/12/08, 20:21

Ik merk dat de zeker realistische beeldkwaliteit me uiteindelijk doet denken aan het opnieuw spelen van videogames.
anders zien we aan het einde van de landing het beeld trillen, dit komt door de cameraman die rent en hij rent niet snel, terwijl hij op het moment van de landing snel genoeg was om het 'vliegtuig in de lucht' te blijven filmen. profiel, tenzij de landingsbaan gebogen is??
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 14/12/08, 21:28

0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 288-gasten