Luchtinfo: machines, vluchten, landschappen, exploits, crashes ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/10/11, 10:31

Lekker bouwen!!

André, dit is een vliegtuig met een gesloten cel! Je kunt er dus mee op reis (zelfs alleen en zonder bagage), wat bij de pouchel niet het geval is...of je moet wel heel gemotiveerd zijn!

: Cheesy:

Gray's registratie is geweldig :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 20/10/11, 16:26

In dezelfde geest: Luciole van Colombia. De lijn is minder spannend en het is een hout en canvas (aantoonbaar lichter). Verkrijgbaar in een elektrische versie (uiteraard verminderde autonomie).
Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/10/11, 16:40

Wij zijn niet meer in de video's!

Wij willen video's! Videos!

ps: Cuicui, ik heb gesplitst wat betreft zachte paraglider- of paramotor-achtige zeilen https://www.econologie.com/forums/parapente- ... 11196.html : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 21/10/11, 00:01

De cricri is nog lichter, je kunt er zelfs kunstvluchten mee doen.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 21/10/11, 09:45

Christophe schreef:

ps: Cuicui, ik heb gesplitst wat betreft zachte paraglider- of paramotor-achtige zeilen https://www.econologie.com/forums/parapente- ... 11196.html : Idee:


Jij zachte zeilen zelf : Mrgreen:

Wist je dat... VLIEGTUIG

apparaat
vliegend
imiteren
vogel
natuurlijk

http://www.cultureqcm.com/answer.php
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/10/11, 22:16

antoinet111 schreef:De cricri is nog lichter, je kunt er zelfs kunstvluchten mee doen.


Absoluut bevestig ik: acrobatiek en salto's!! : Mrgreen: : Mrgreen:

Nan Macro mij, het is bitenbois !!

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 21/10/11, 22:53

antoinet111 schreef:De cricri is nog lichter, je kunt er zelfs kunstvluchten mee doen.

Zeker, maar het is geen ULM (landingssnelheid te hoog, behoefte aan een goed geprepareerde landingsbaan). Daarom ontwierp Michel Colomban (de vader van Cri-cri) vervolgens de Luciole.
Dernière édition par Cuicui de 22 / 10 / 11, 23: 13, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 22/10/11, 15:30

Andre schreef:Dag
Mijn compagnon heeft een lichte, kleine metalen eenzitter gebouwd met 5 platen, je maakt het hele vliegtuig en met klinknagels, de Global-motor is een afgeleide van een VW in tweeën gesneden, de prestaties zijn redelijk goed, zeer laag verbruik en je kunt reizen vrij ver toegestane bagage tot het strikte minimum
Beeld

Hallo Andrew,
Kunt u ons wat aanvullende informatie geven over de prachtige metalen eenzitter van uw vriend, in het bijzonder het leeggewicht, de minimum-maximumsnelheid en het vermogen?
A+
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/10/11, 16:02

Dag



Tik op Google Hummel Bird


http://translate.google.ca/translate?hl ... md%3Dimvns



je zult je geluk vinden als je geïnteresseerd bent om er een te bouwen, dan zal ik je het e-mailadres van de fabrikant geven.
hij is zuinig in gebruik, eenvoudig te onderhouden, slechts twee VW-cilinders die op slecht onderhouden graspaden kunnen, maar niet in het te ruige wilde veld.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 22/10/11, 23:05

Andre schreef:http://youtu.be/ITB_dxbCTUk

Dank je, André, voor het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid. De Hummel Bird is in alle opzichten een buitengewoon vliegtuig.
De Luciole (en de meeste huidige paramotoren) hebben nu nog een extraatje: een elektrische starter, wat mogelijk is geworden met lichtgewicht accu’s.
Ik ben niet van plan een vliegtuig te bouwen, mijn privévliegbrevet (doorgegeven aan Jodel D-112) is al lang niet meer up-to-date (te duur, te beperkend). Ik vloog 20 jaar geleden met de allereerste paramotor van Adventure met een Solo-motor, die de zware en luidruchtige JPX-twin verving. Sindsdien is er veel vooruitgang geboekt!
Ik lees je berichten altijd met grote interesse.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 264-gasten