Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 13:51

Rajqawee schrijft:Als de man daadwerkelijk het recht heeft om de inhoud die hij heeft geschreven te verwijderen, verwijderen we het account zonder twijfel.


Wat wettelijk geregeld is, zijn de persoonlijke informatie dat databases moeten worden verwijderd, niet gepubliceerd en niet doorverkocht (het is heel goed: waarom ontvang ik in 50 nog steeds +2021 spams per dag?).

Openbare berichten zijn geplaatst door de auteur met volledige kennis van het gebruik van een forum van openbare toegang na aanvaarding van de gebruiksvoorwaarden bij registratie.

Een anonimisering van zijn bijnaam is mogelijk, maar wat heeft het voor zin...1360 zijn niet echt persoonlijke gegevens en het is toch al anoniem? :schok:

Het account is geblokkeerd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 13:53

Biobombe schrijft:Het lijkt mij dat de CNIL op verzoek van de initiatiefnemer de "verwijdering" van een account kan forceren door de bijnaam te vervangen door "verwijderd lid".


Ik heb er geen probleem mee om dit te doen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Exnihiloest » 08/03/21, 18:29

Christophe schreef:...
Matiging moet zo neutraal mogelijk zijn, maar we zijn allemaal mensen! Perfecte neutraliteit bestaat dus niet!
...

Van daaruit om een ​​te sturen avertissement omdat we schreven:
"Natuurlijk moet je je geest openstellen, maar niet als een vuilnisbak", wat alleen maar gezond verstand is, er is nog een marge.

Un avertissement ook omdat ik ironisch genoeg heb toegevoegd aan een verklaring van enc waarin stond: "We bevriezen onze broden tegenwoordig ...":
"Het is waar dat 21° in Royan op 14 augustus moeilijk is".

Deze moderatie is niet "niet erg neutrale menselijke reacties" maar "eerlijk gezegd onrechtvaardige partijdige reacties", daarnaast merk ik zijn grootste zelfgenoegzaamheid op jegens zijn vriendjes die in de richting gaan die deze site blaast, en waarvan sommige duidelijk veel meer mogen gebruiken heftige en oneerlijke taal, zoals persoonlijke aanvallen, beledigingen of laster.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 18:41

Wat een herinnering!! Heb je lessen gevolgd bij Obamot?

De 1e herinner ik me, niet de 2e... die was niet van mij!

Wil je er nog een? Omdat de laster waar je mee bezig bent over je opmerkingen over moderatie...

En in het genre van "schepper van anti-milieuvriendelijke pipolemistische onderwerpen" ben je ook behoorlijk sterk... Na je wrange ontkenning van de opwarming van de aarde, val je nu ontbossing aan: klimaatverandering-co2/opmerkelijke-vergroening-van-de-planeet-t16781.html

Een weiland is groen, maar het is lang niet zo interessant als een ongerept of oerbos (voor de weinige die er nog zijn...)!!

Guy's focus world-artikel is erg goed gedaan.

ps: jij mag dus wel beledigen uit naam van "gezond verstand" maar de anderen niet? : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/21, 18:49

Opa maakt veerkracht... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Exnihiloest » 09/03/21, 19:28

Christophe schreef:Wat een herinnering!! Heb je lessen gevolgd bij Obamot?

De 1e herinner ik me, niet de 2e... die was niet van mij!

Wil je er nog een? Omdat de laster waar je mee bezig bent over je opmerkingen over moderatie...
...


Ik presenteerde feiten. Ik vond deze waarschuwingsberichten weken nadat ze waren verzonden, ik kijk nauwelijks naar de PM's en ik heb ze bewaard omdat het echt parels van gematigdheid zijn. Wat betreft de berichten die veel erger zijn, maar geaccepteerd omdat ze afkomstig zijn van toegewijde bijdragers aan de zaak, ik kan ze ook presenteren als je echt blijft spreken over laster als ik feiten presenteer. Ik hoop van niet, want ze hebben geen interesse en niemand heeft tijd te verliezen.

U had echter uw excuses kunnen aanbieden, want iedereen begreep hoe onschadelijk mijn berichten waren, hoe onderdrukt ook.
Maar nee.
Het is tenminste duidelijk, we zien het in uw antwoord, het is het feit dat ik wil debatteren over de algemeen aanvaarde ideeën van de milieubeweging, wat me enkele opmerkingen oplevert. Het presenteren van wetenschappelijke studies over de vergroening van de planeet, over contraproductieve ecologische maatregelen, over de onschadelijkheid van glyfosaat, of over de onjuistheid van eerdere IPCC-voorspellingen, kan zeker twijfel zaaien in de hoofden van de kudden milieuactivisten die nog steeds een beetje kritische geest.
Als er bovendien een beetje humor is, bevinden we ons in de problematiek van Umberto Eco in The Name of the Rose: lachen kan de Kerk destabiliseren en het geloof in God verzwakken. In zijn boek werd dit gelach bestreden door moord. Gelukkig zijn we er niet met mate, de methoden zijn zachter, maar de motieven zijn niet zo veel veranderd. Willem van Baskerville! Met mij ! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 19:54

Exnihiloest schreef: Guillaumeme uit Baskerville! Met mij ! : Lol:

Beeld

Ps: Je komt meer overeen met Bernardo Gui dan met Guillaume de Baskerville....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Exnihiloest » 09/03/21, 20:00

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Exnihiloest schreef: Guillaumeme uit Baskerville! Met mij ! : Lol:

Beeld


En ik moet antwoorden met een foto van Stalin?
Lager en lager en steeds dommer.
Zal de moderatie het laten passeren? Zelfs geen spanning!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 20:05

Geen humor, de waanzinnige oude technofascist. : Mrgreen:
Daarna kun je Stalin, Pol Pot of wie je maar wilt posten, maakt me niet uit... nadat je ons Khmer Verts hebt genoemd, en andere onzin, is het vrij onschuldig en past het perfect bij je reactie "Guillaume de Baskerville. Met mij! "
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Exnihiloest » 09/03/21, 20:09

GuyGadeboisLeRetour schreef:Geen humor, de waanzinnige oude technofascist. : Mrgreen:

Geen humor in dit beeld, evenals de persoonlijke aanvallen op ABC in de humorsectie. Van de zielige laster van een oude wraakzuchtige linksist.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten