Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par GuyGadeboisTheBack » 07/03/21, 14:40

Remundo schreef:Ik wil koffie, met croissants ...

Er is meer, ik heb een chocoladebroodje over. Wat betreft de koffie, je hebt geluk, we hebben er een die afkomstig is van een ambachtelijke koffiebrander in Triëst ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Obamot » 07/03/21, 16:10

1360 schreef:Hallo,

Ook ik verzoek om verwijdering van mijn account.

Ce forum wordt gemonopoliseerd door vier of vijf individuen die systematisch alle discussies bederven met grote slagen van ego-gevechten, in de hoop eindelijk te weten wie de grootste heeft.

Tussen de samenzweerders, degenen die worden overgehaald om bovennatuurlijke gaven te hebben, de veganisten met de gesloten ogen, de aanbidders van de wet van de minste inspanning en andere poppen van dezelfde stijl, is het duidelijk dat de forum heeft absoluut niets te maken met wat het in het begin was.

Het enige onderwerp dat interessant blijft, is de tuin van de luiaard in Didier, maar ik weet niet zeker of deze er geen spijt van heeft dat hij hem hier heeft geopend ...

Zelfs de beheerder opent onderwerpen waar hij tot zijn verbazing merkt dat vierseizoenenbanden beter zijn op sneeuw dan zomerbanden (wat een primeur), of dat hij is geschroefd door een 'monteur' die accepteert om zijn auto te 'repareren' zonder een factuur en met onderdelen die niet van huis komen. Toegegeven, het is grappig, maar het toont het niveau.

Kortom, om hiervoor te worden aangemeld forum schaamt me nu, dus verwijder mijn account.

Goede zondag.
In principe doe ik niet mee aan dit soort garbage-thread, maar voor het geval, tijdens mijn "wouacances" heeft de auteur van de thread absoluut GEEN bijdrage geleverd aan de forum (niet meer dan jij). En ik daag je uit, wat de inhoud betreft, om elke post weg te spoelen waar ik het mis zou hebben gehad, ik zal dan onmiddellijk mijn mea culpa doen en ik zou iets hebben geleerd!

Wat betreft het ego, als ik mag, en daarmee bedoel ik dat ik bittere spijt heb van je beslissing, maar ik smeek je om het op te geven, gezien wat Christophe je vertelde, ik denk dat je gaat. Een beetje sterk:

Christophe schreef:
1360 schreef:
eclectron schreef:Als je om het huidige systeem geeft, klaag dan niet dat je als een ezel moet werken en onder stress, ik deserteerde : Mrgreen:


Het is waanzinnig hoe de parasieten die aan de haak van de samenleving leven, het woord "werk" altijd associëren met het woord "stress". Welnu, het voordeel van een eikel zijn, is dat je de een noch de ander riskeert ...

Ik zal je verbazen, maar ik werk, ik verdien een heel goed leven en ik ben niet gestrest.

Zeg tegen jezelf dat je het geluk hebt om in een land te zijn dat sociale zaken tolereert en dat als je het je kunt veroorloven om niets te doen, dat komt doordat er mensen zijn die werken.

Dus dat je alles zegt om jezelf het gevoel te geven dat je bestaat, is goed, maar het is beter om mensen te respecteren aan wie je het je kunt veroorloven om een ​​rukker te zijn;)

Fijne zondag (ook al is het voor jou elke dag zondag ...)


Parasieten, sociale haken, sociale gevallen, vals geloof in de absolute noodzaak van een baan om te leven, elke dag op zondag ... Ben jij het die in deze wereld werkt om jezelf te horen? :schok:

Het maakt een concentraat van onzin in een paar zinnen die het verdient om in de annalen van te komen forum (anaal? Ik weet het niet meer ... : Mrgreen: )

En natuurlijk verzamel en besteed je als Zwitser het maximale (yum yum), en verdedig je zeker bankgeheim, ontduiking en belastingontduiking (sorry optimalisatie lol) ... uiteraard kunnen ze je goed betalen met bedrog ... Omdat de echte sociale fraude is er, dus de echte sociale gevallen dat is het (ik ga niet zoeken naar een vergelijkende curve ... er is op zijn minst een kloof van 1 tot 10!) ... we zouden zelfs kunnen praten over asociale gevallen!

Deze laatsten hebben ervoor gekozen om asociale gevallen te zijn ... de meeste sociale gevallen hebben geen keus of men lijdt aan de pech van het leven!

Ik verdedig geen luiheid, integendeel, maar weet dat niet iedereen een kans heeft die jij beschouwt ...

Dus de gepensioneerden zijn ook voor jou casso's? :schok:


Heroverweeg uw beslissing om het forum, doe meer mee, je bent een geldige en gezonde man.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par ABC2019 » 07/03/21, 18:03

Remundo schreef:niet boos worden!.

je start in contact, Remundo. In feite heeft matiging (jij en Christophe) een stel dierentuinen achtergelaten (voornamelijk die ik de JOGER's noemde) om de forum met hun idiote theorieën, die constant proberen de eenvoudigste wetenschappelijke principes te ontkennen, hun afwezigheid van argumentatie, met een systematische afwezigheid van andere referenties dan hun video's en samenzweerdersites, hun voortdurende beledigingen (voor sommigen vergezeld van paranoïde veronderstellingen over de aard van sommige bijnamen ), en hun video's die een prominente plaats geven aan de ergste samenzweerders op het net.

En bovendien grijp je praktisch alleen in als iemand kritiek op hen heeft, nooit of bijna nooit als ze hun gal en hun absurditeiten de hele tijd uitstorten forum​ Het is voldoende om naar de lijst met de laatst geposte berichten te kijken om het belang te kennen dat ze in het forum.

Dus eindelijk hebben we de forum die we verdienen, en als goede mensen stoppen of stoppen met posten, wees dan niet verbaasd.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Janic » 07/03/21, 18:24

de man! Hij overspoelt deze site al een jaar met zijn waanideeën en het zijn alle anderen die parasitair zijn, hij heeft echt de narcistische meloen!
5 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par ABC2019 » 07/03/21, 18:26

zoals ik al zei, we hebben de forum we verdienen. Als gematigdheid ervoor kiest om je een boulevard achter te laten en degenen die je bekritiseren te censureren, zal dat de gevolgen dragen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Obamot » 07/03/21, 18:38

Dit zou niet gebeuren als je redelijk was, geen vooringenomenheid had, hield van Remundo die weet hoe je moet bekritiseren / modereren als het niet zo goed is als feliciteren als het gerechtvaardigd is. Het is mij overkomen sommige van je berichten leuk te vinden (volgens dezelfde instelling van geest en welwillendheid) als ik doe met Izy, jij nooit. Eerlijk gezegd is het een serieus grapje en wat ondraaglijk is (als je het goede voorbeeld moet geven) is de waarneembare kwade trouw die je erin steekt! Ja, je bent echt HEEL opgeblazen!

Ik herhaal mijn beste wensen aan 1360 dat hij blijft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Remundo » 07/03/21, 19:13

ABC2019 schreef:
Remundo schreef:niet boos worden!.

je start in contact, Remundo. In feite heeft matiging (jij en Christophe) een stel dierentuinen achtergelaten (voornamelijk die ik de JOGER's noemde) om de forum met hun idiote theorieën, die constant proberen de eenvoudigste wetenschappelijke principes te ontkennen, hun afwezigheid van argumentatie, met een systematische afwezigheid van andere referenties dan hun video's en samenzweerdersites, hun voortdurende beledigingen (voor sommigen vergezeld van paranoïde veronderstellingen over de aard van sommige bijnamen ), en hun video's die een prominente plaats geven aan de ergste samenzweerders op het net.

En bovendien grijp je praktisch alleen in als iemand kritiek op hen heeft, nooit of bijna nooit als ze hun gal en hun absurditeiten de hele tijd uitstorten forum​ Het is voldoende om naar de lijst met de laatst geposte berichten te kijken om het belang te kennen dat ze in het forum.

Dus eindelijk hebben we de forum die we verdienen, en als goede mensen stoppen of stoppen met posten, wees dan niet verbaasd.

over de sfeer die je hier ook ontwikkelt, Ik waardeer je niet erg hoog.

jij bent een van degenen die in bijna alles gelijk willen hebben terwijl ze honderden berichten hameren.
2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par GuyGadeboisTheBack » 07/03/21, 19:42

Ik merk dat jullie allemaal (of bijna) iets basaals missen ... Zoek uit wat het is. : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par ABC2019 » 07/03/21, 19:52

Remundo schreef:jij bent een van degenen die in bijna alles gelijk willen hebben terwijl ze honderden berichten hameren.

quels forumDenken ze dan dat hij ongelijk heeft?
"'de honderden berichten" is alleen om te reageren op zoveel afwijkende berichten van JOGERs, je zult merken dat ik veel minder met anderen debatteer - en dat elk bericht reageert op een vorig bericht.

Het is gewoon dat ik een van de weinigen ben die ze blijft beantwoorden, maar als je het veld voor hen open wilt laten en hen verbiedt ze tegen te spreken, zeg het maar eerlijk gezegd, het zal gemakkelijker zijn.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par GuyGadeboisTheBack » 07/03/21, 20:23

ABC2019 schreef:

Geen commentaar.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 206-gasten