Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Re: account verwijderen uit forum




par aerialcastor » 08/01/21, 11:57

Bewegingen van het publiek zijn te wijten aan de menigte. Het feit dat je daar bent, neemt deel aan de beweging. Als iedereen weggaat, is er geen beweging meer.

Het is net als YouTube-video's. Het is het feit dat je ze bekijkt, dat je de links vermenigvuldigt die ze geloofwaardig maakt, ongeacht of je het met de inhoud eens bent of niet.


Hoe dan ook, dat is mijn kijk op de dingen. En ik wil weggaan.
Masi Ik heb bijna alle leden niets te verwijten, wees gerust.
1 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: account verwijderen uit forum




par Christophe » 08/01/21, 12:12

Remundo schreef:Men moet niet te veel belang hechten aan de besprekingen van een forum.


Exact! Vooral als de controverse slechts 1 ANDER LID betreft (dus ik ben zo vrij geweest om de titel aan te passen)... en andere leden hem ongelijk geven en u daarom steunen...

Het is niet zo dat we allemaal complottheoretici zijn!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: account verwijderen uit forum




par Christophe » 08/01/21, 12:15

aerialcastor schreef:Masi Ik heb bijna alle leden niets te verwijten, wees gerust.


Nou, gezien de titel die je hebt geplaatst (sindsdien gewijzigd) en de toon van je eerste bericht... als het leek alsof je generaliseerde...
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par aerialcastor » 16/01/21, 10:06

Ik merk dat het niet beter wordt. De drift gaat steeds mooier door.
Nu legt Obamot ons, aan de hand van een YouTube-video ter ondersteuning, uit dat de Covid-cijfers zijn vervalst om een ​​angstwekkend klimaat te creëren, dat de bevolking ertoe zou aanzetten zich te laten vaccineren. Op dat moment zouden we worden geïnjecteerd met een product dat ons in een 5G-apparaat zou transformeren.


https://www.lexpress.fr/actualite/idees ... 42544.html




Waarom is mijn account niet verwijderd?
Moet ik een verzoek indienen bij de CNIL?
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par ABC2019 » 16/01/21, 10:12

aerialcastor schreef:Ik merk dat het niet beter wordt. De drift gaat steeds mooier door.
Nu legt Obamot ons, aan de hand van een YouTube-video ter ondersteuning, uit dat de Covid-cijfers zijn vervalst om een ​​angstwekkend klimaat te creëren, dat de bevolking ertoe zou aanzetten zich te laten vaccineren. Op dat moment zouden we worden geïnjecteerd met een product dat ons in een 5G-apparaat zou transformeren.


https://www.lexpress.fr/actualite/idees ... 42544.html

nog een duidelijk voorbeeld van de diepe banden tussen samenzwering, extreemrechts en het in twijfel trekken van democratische instellingen. Soms voelt het alsof je 100 jaar teruggaat..

Sinds de moderatie van forum bezig met een beleid van ‘testen’, dat wil zeggen dat het zijn keuzes maakt uit de verschillende forumen daarom dat ze zich persoonlijk aan een redactionele lijn houdt door degenen te kiezen die ze zich laat uiten.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Remundo » 16/01/21, 10:31

ja nou precies ABC, gezien hoe je hier je mond opendoet, denk ik dat er geen drift zal zijn.

als de forum past niet bij je, er zijn andere.
0 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par ABC2019 » 16/01/21, 11:39

Remundo schreef:ja nou precies ABC, gezien hoe je hier je mond opendoet, denk ik dat er geen drift zal zijn.

als de forum past niet bij je, er zijn andere.

Ik wijs u erop dat ik het niet was die kritiek had op de forum, het is aerialcastor , en meer als ik daar niet postte, en niet vanwege mij. Ik zeg alleen dat het duidelijk is forum geeft veel stem aan bepaalde toespraken, en voor zover je keuzes maakt tussen degenen die je wel of niet aan het woord laat, verplicht dat je tot een redactionele lijn. Nadat u de gevolgen heeft aanvaard, is het uw eigendom forum.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: account verwijderen uit forum




par eclectron » 16/01/21, 11:47

Remundo schreef:Ik ben het eens met de analyses van Christophe en sta mezelf toe een opmerking toe te voegen.

Men moet niet te veel belang hechten aan de besprekingen van een forum. Ze gaan snel verloren in de digitale vergetelheid.

Op dat moment zijn we "overgevoelig", maar dat is niet rationeel, je moet alles achteraf bekijken en afwegen.

Door te zeggen dat a forum nutteloos, er is maar één stap*... : Lol:
Oké, ik ga weg.

* zeg een forum heeft niet het hulpprogramma dat we daar soms graag zouden willen vinden, maar het is toch erg handig.
Oorspronkelijk de forums zouden de wereld (op een goede manier) revolutionair veranderen, hoopten de voorlopers en het is nog steeds een mooie uitlaatklep voor onzin.... en soms is er schoonheid.
Vanuit mijn gezichtspunt is het nog steeds veel erger in de digitale wereld dan in het belichaamde leven.
Ik heb altijd het beeld van 2 honden, gescheiden door een hek, die elkaar zouden 'doden'.
Zodra de scheiding is opgeheven, zijn ze de beste vrienden ter wereld. (leefde)
Het digitale creëert een moederlijke scheiding tussen wezens, noodzakelijkerwijs dat het alleen maar kan degenereren, behalve als het zich op een redelijk korte golflengte bevindt, of open is. : Mrgreen:

PS: heeft niets te maken met wat zojuist door ABC is gezegd...terwijl ik aan het schrijven ben...
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par eclectron » 16/01/21, 12:21

ABC2019 schreef:Ik zeg alleen dat het duidelijk is forum geeft veel stem aan bepaalde toespraken

op forum naaien zal het je niet verbazen dat we het over naaien hebben? : Roll:

ABC2019 schreef: en dat voor zover u keuzes maakt tussen degenen die u wel of niet aan het woord laat, u gebonden bent aan een redactionele lijn. Nadat u de gevolgen heeft aanvaard, is het uw eigendom forum.

Het is vals, dit forum is (helaas : Mrgreen: ) heel vrij, omdat je jezelf vrij uitdrukt.
Ik heb al gezegd dat het jouw manier van zijn is die het probleem oplevert: de systematische en cynische houding van een lobbyist, zelfs als je ontkent dat je er zo bent, en ik heb het waarschijnlijk mis als ik je op dit laatste punt geloof.
Ik kom bij een andere kwalificatie van 3 letters, vaak geassocieerd met het woord oud. (stompe persoon kampeerde op verouderde prestaties)
Helaas heb ik geen andere verklaring voor uw gedrag.
U spreekt over het recht op een ‘andere mening’ en ik zou het met u willen hebben over de ‘plicht om u objectief te informeren’ om uw mening op te bouwen.
Ik zou met je willen praten over het feit dat je echt naar de ander moet luisteren, dat je hun standpunt moet overwegen en niet moet reageren met je stomme prestaties die je in een lus, om niet te zeggen in uitbarstingen, naar buiten gooit.

Vanuit mijn standpunt is het eerder de protestlijn die de overhand heeft (ad nauseam).
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Janic » 16/01/21, 12:46

Ik zeg alleen dat het duidelijk is forum geeft overvloedig stem aan bepaalde toespraken,
met 4671 interventies in nog geen jaar tijd (een record in het genre) klaag je dat het de anderen zijn aan wie we rijkelijk het woord geven? : Twisted:
Het opleggen van een interventiequotum, dat voor iedereen geldt, zou dit soort excessen voorkomen!
2 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten