Vermiste soldaten uit Mourmelon en Valdahon (officiële site)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
WAJNTRAUB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/04/22, 19:39
x 1

Vermiste soldaten uit Mourmelon en Valdahon (officiële site)




par WAJNTRAUB » 02/07/22, 19:51

:schok: Ontdek deze verdwijningen:

: Cry: http://www.disparusdemourmelon.org

:( Met foto's, kaarten, documenten... : Wink:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Vermiste soldaten uit Mourmelon en Valdahon (officiële site)




par Christophe » 02/07/22, 20:05

Ik vind deze pagina leuk

"Het algemene falen van justitie" : Mrgreen:

http://www.disparusdemourmelon.org/justice/faillite.htm een premisse van faillissement dat zal worden bevestigd door covid-vaccinatie en vele andere dingen voordat ...

In welke functie is hij momenteel de hoofdverantwoordelijke voor de bedorven bloedaffaire?

Het zou zijn : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: als er geen doden waren bij tientallen, bij honderden, bij duizenden... :onheil: :onheil: :onheil: :onheil:

Pov wereld!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Vermiste soldaten uit Mourmelon en Valdahon (officiële site)




par Christophe » 02/07/22, 20:25

Om de pov-wereld 2022 te illustreren:

1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Vermiste soldaten uit Mourmelon en Valdahon (officiële site)




par phil59 » 02/07/22, 20:27

Wat betekent voor gerechtigheid? (slechts 1 alleen, niet meervoud : Lol: )

Het probleem is er ook.

Je hebt geen dictatuur nodig, maar je hebt vrijheid nodig.

En de balans is moeilijk te vinden, en als de dingen op hun plaats vallen, huilt iedereen vies....

Er is iets, buiten het recht om, dat bijvoorbeeld bepaalde dingen zou hebben toegestaan....

De "portalen" op de weg, maar zonder het opzetten van een gasfabriek, en elke "vrachtwagen" die op Franse bodem rijdt, zou een belasting hebben betaald, die zou kunnen worden herverdeeld aan transportbedrijven, om voertuigen te verbeteren, of eenvoudigweg bonussen te geven aan nieuwe vrachtwagens hebben, iets minder vervuilend ....
Het probleem is hoe het wordt gedaan en gepresenteerd...

Dus hoe meer je rijdt, hoe meer belastingen je betaalt, wat gunstig is voor de lokale...

Maar dat is een andere discussie...

Ik heb een van mijn kinderen die in een rechtbank werkt, en ze ziet het voorbijgaan ... en toch zegt ze niet veel, plicht verplicht ....

Een paar jaar geleden verliet ze het idee om te slagen voor de magistratuurwedstrijd... geen middelen, geen echt leven mogelijk...

Dus fouten, je kunt er veel vinden.

Het is een beetje alsof je 500 km in 3 uur moet doen zonder snelwegen te nemen....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
WAJNTRAUB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/04/22, 19:39
x 1

Re: Vermiste soldaten uit Mourmelon en Valdahon (officiële site)




par WAJNTRAUB » 02/07/22, 23:03

: Cry: En vooral hoeveel Verdwenen? ...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 301-gasten