Verdwijningen van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
WAJNTRAUB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/04/22, 19:39
x 1

Verdwijningen van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...




par WAJNTRAUB » 15/04/22, 20:17

:schok: Ontdek deze verdwijningen:

:( http://www.disparusdemourmelon.org

: Cry: Met foto's, kaarten, documenten... : Idee:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Verdwijning van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...




par Exnihiloest » 15/04/22, 22:34

De rechters zijn onaantastbaar. Ze staan ​​boven gerechtigheid. Ze kunnen de ergste blunders begaan, zelfs verduistering, we zullen ze nooit veroordeeld zien, zelfs niet afgeslagen.
0 x
WAJNTRAUB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/04/22, 19:39
x 1

Re: Verdwijning van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...




par WAJNTRAUB » 16/04/22, 01:07

: Cry: Precies, met mislukte onderzoeken...
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Verdwijning van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...




par phil59 » 16/04/22, 11:46

Ik heb een van mijn kleine meisjes, die tijdens haar master in de rechten een voorbereidende cursus volgde in Bordeaux, om het gerechtelijk examen af ​​te leggen.

A priori is de wet niet de juiste weg.

Het is veel meer een kwestie van algemene cultuur, en een beetje van de wet.

En als je er een beetje over nadenkt, is het misschien beter op die manier, dat gerechtigheid een goede ruimdenkendheid heeft in plaats van een letterlijke, harde, onverbiddelijke toepassing. Maar dat is discutabel, daar ben ik het mee eens.

Vandaag is ze een paar jaar klerk geweest.
Ze had tegen zichzelf gezegd dat ze de interne competitie voor de rechterlijke macht zou nemen...

Maar ze dacht erover na en zei nee. Als het is om geen leven meer te hebben, buiten het werk, is het het niet waard!
Want iemand die dit werk wil doen, en het goed wil doen, het is een roeping, en je bent nooit klaar, of zelfs een echt wij of vakantie.

Dat is de echte pb, eerst om mee om te gaan...

Toen mijn dochter in dienst trad, houdt hij zich eigenlijk vooral bezig met noodgevallen, en de vertraging is bij gebrek aan middelen in jaren te tellen...
Het is verschrikkelijk.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
WAJNTRAUB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/04/22, 19:39
x 1

Re: Verdwijning van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...




par WAJNTRAUB » 16/04/22, 16:33

: Cry: Het staat aan het hoofd van de cliënt, en volgens zijn afkomst...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Verdwijning van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...




par Exnihiloest » 16/04/22, 18:10

phil59 schreef:...
Het is veel meer een kwestie van algemene cultuur, en een beetje van de wet.

En als je er een beetje over nadenkt, is het misschien beter op die manier, dat gerechtigheid een goede ruimdenkendheid heeft in plaats van een letterlijke, harde, onverbiddelijke toepassing.
...

Ik ga akkoord. Maar aan de ene kant heb ik niet de indruk dat ze deze cultuur en deze onbevangenheid, die krijgen ze, ook al zijn er natuurlijk uitzonderingen, en aan de andere kant moet de wet naar de letter gelden, gelet op de feiten en niet van de interpretaties.
Maar vandaag, sinds Gayssot, hebben we zeer vage wetten waarin alles wordt beoordeeld in het aangezicht van de cliënt en volgens de politieke subjectiviteit van de rechter, met name de zogenaamde "aanzetten tot haat"-uitingen. De exacte woordenschat is niet gespecificeerd in de wet. Dus als ik zeg op a forum "Moslimcultuur is onverenigbaar met democratie, lees de Koran", zal ik me waarschijnlijk geen zorgen maken. Maar als ik iemand in zicht ben, zal ik het onderwerp zijn van klachten van deze zogenaamde antiracistische maar altijd eenzijdige verenigingen, die gerechtigheid zullen instrumentaliseren, bewerend dat het een oproep is tot haat tegen moslims, en een rechter kan veroorloven om het als zodanig te interpreteren, hoewel er geen hatelijke woorden of discriminerende beledigingen tegen moslims worden geuit. Laten we niet vergeten hoe Houellebecq, zelfs als hij won, pissig was vanwege zijn "De domste religie is nog steeds de islam".

Toen mijn dochter in dienst trad, houdt hij zich eigenlijk vooral bezig met noodgevallen, en de vertraging is bij gebrek aan middelen in jaren te tellen...
Het is verschrikkelijk.

Exact. Maar gerechtigheid die te laat wordt uitgesproken, is geen gerechtigheid meer. In de VS lijkt het mij dat ze een filter hebben, dat wil zeggen dat rechters beslissen of de klacht ontvankelijk is of niet, voordat we iemand voor de rechter sturen, wat mij het minste lijkt. De rechtbanken zouden in Frankrijk misschien opgelucht zijn als die filtering er was.
In Frankrijk kan iedereen een klacht indienen voor wat dan ook en je naar de rechtbank sturen, zelfs als het duidelijk is dat het geen steek houdt, en je vervolgens de schadevergoeding niet betalen voor het ongemak, zonder dat justitie iets doet, het is niet langer zijn verantwoordelijkheid, het is aan jou om de zaken op een rijtje te zetten en advocaten, deurwaarders en bedrijven te betalen. Justitie wast zijn handen van de tenuitvoerlegging van zijn vonnissen, dus gerechtigheid wordt niet gedaan.
Ik heb geen vertrouwen in de gerechtigheid van mijn land. Het is niet alleen overbelast, het mist niet alleen essentiële procedures, het sleept niet alleen zaken jarenlang voort, het veroordeelt niet alleen op basis van interpretaties van feiten en vermeende bedoelingen, geeft er de voorkeur aan een onschuldige te veroordelen in plaats van het risico te lopen een schuldige in vrijheid te laten , in ontkenning van het vermoeden van onschuld, maar bovendien verloochent ze zichzelf nooit als ze domme dingen doet, of zo na decennia, en zonder gevolgen voor hun auteurs. Het is tegenwoordig zelfs tot een houding van politieke tegenmacht gekomen wanneer we op geen enkel moment rechters kiezen (rechters zijn ambtenaren, dus voornamelijk van links). Het wordt tijd dat ze terugkeren naar de strikte wet en zich beperken tot de letter.
0 x
WAJNTRAUB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/04/22, 19:39
x 1

Re: Verdwijning van Mourmelon wegen, vrachtwagens, combi, etc...




par WAJNTRAUB » 18/09/23, 23:26

:( Goed voor rechtenstudent.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 445-gasten