Lage stroom neuken ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 08/03/06, 13:02

Ik bevestig: het zijn klootzakken!
Binnen 1 jaar tot 1 en een half jaar gaat mijn gemeente ontvlechten en zeg ik op bij hun.
Eergisteren bellen ze mijn huis, ik vertel ze dat al mijn rekeningen gratis worden gefactureerd. De man vertelt me ​​dat FT ten opzichte van mobiele telefoons voordeliger tarieven maakt... in de afgelopen jaren heeft ft bp van klanten verloren en hun aandelenmarktaandelen hebben een klap gekregen!
We moeten dus klanten terugtrekken!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
hitih
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 16/09/05, 13:21
Plaats: Clermont-Ferrand




par hitih » 08/03/06, 13:19

De truc van de aanbetaling ken ik: 200€ van mijn kant om het recht te hebben zijn lijn te heropenen en door te gaan met rekken. Ik kan niet wachten op de ontbundeling en ze hebben er belang bij om het mij net zo snel terug te geven als het van mij af te nemen :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 08/03/06, 20:54

als het genoeg is om 100 € te betalen om een ​​versterker op te zetten, zelfs als de anderen er baat bij hebben, eerlijk gezegd is er geen aarzeling! .. de oplossing van de parabool kost veel meer

daarmee te vergelijken
http://www.ariase.com/fr/observatoire/fai/netsystem.html#CODE284

Samengevat:
- abonnement voor 1.5 GB aan 300 kb/s (reëel, niet theoretisch als er geen verzwakking is) voor 16.5 € / maand
- modem verkocht 36 €

je hoeft alleen maar een parabool te vinden:
Ik vond in januari een digitale satellietdemodulatorkit met zijn dual-head schotel voor 40 € bij Géant en de analoge kits zijn goedkoper.
En de basissatellietkits (demodulator, schotel en kop) zijn altijd goedkoper dan een hertziaanse hark of een TNT-decoder.

Voor de installatie van de schotel, met een kleine methode, is er niets ingewikkelds.

Ik heb nog geen ADSL via satelliet genomen omdat het niet zozeer de snelheid is die me stoort met 56k, maar eerder de in de tijd beperkte verbinding (gratis 56k = 50 uur/maand). En omdat de satelliet unidirectioneel is (van de satelliet naar de pc), is het noodzakelijk om een ​​"terrestrische" provider met lage snelheid te behouden, en daarom is de verbindingstijd beperkt.

WAT NIET ONTVANKELIJK IS!! Het is roeien en bovendien hebben we minder tijd dan de anderen. :onheil:
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 18/12/06, 10:07

Hallo,

Na iets meer dan 9 maanden strijd met FTwanadoOrange....
ik heb adsl!!!
Hij moest 300m kabel en twee aansluitdozen vervangen!!!
Moeilijk ! Moeilijk ! Om ze in beweging te krijgen...dreiging...formele kennisgeving...dan de kans om de juiste persoon te ontmoeten die in Afrika woont en die dingen voor me heeft laten gebeuren :schok: :schok: :schok:
dat moet het zijn .... globalisering !!!

A + Serge.
0 x
Respect !!!
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 18/12/06, 11:30

Je zei de 22ste in Asniere???? :))

je ging op zoek naar een man in Afrika om je probleem in Frankrijk op te lossen.

Chapeau
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 296-gasten