Superunit-fiets met gratis energie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 07/06/10, 16:15

: Cheesy:
Maar Citro, de toegewijde is zo sterk dat hij niet eens zweet als hij het aantal verdubbelingen verdubbelt
en dan maakt het je niet uit of je kletsnat wordt op het werk en er geen douche is! op alles in de zomer of nu het eindelijk goed wordt (ik rende net een uur, ik zweette nog steeds na het douchen) : Cheesy:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/06/10, 18:44

Bijna waar, met snelheid verdampt het zweet, maar ik moet niet stoppen, want dan stroomt het zweet !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 07/06/10, 21:04

renaud67 schreef:: Cheesy:
Maar Citro, de toegewijde is zo sterk dat hij niet eens zweet als hij het aantal verdubbelingen verdubbelt
en dan maakt het je niet uit of je kletsnat wordt op het werk en er geen douche is! : Cheesy:
Het is inderdaad te sterk voor mij ... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 07/06/10, 22:12

Dedelco had niet echt ongelijk toen hij over de VAE sprak, voor een persoon van -60 jaar zie ik niet al te veel het nut ervan, bovendien VAE of niet, men transpireert en dergelijke, ongeacht de fysieke omstandigheden .
Aan de andere kant is het duidelijk dat bedrijven sanitaire voorzieningen op de werkplek moeten bieden, want effectief zonder hun laatste. : Mrgreen:
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 09/06/10, 23:45

Om naar mijn werk te gaan reisde ik (ik noteerde mijn reizen, zoals ik vandaag begon te doen voor de VAE) bijna 1800 km met de mountainbike in 3 jaar.
Maar ik kon het niet elke dag gebruiken. De uitgeruste fiets, stalen frame, draagzak, accessoires, weegt 25 kg, net als mijn VAE aluminium frame. Zodra het warm was, zweette ik te veel om door te gaan. Marseille is geen vlakke stad en er staat vaak wind.

Op het werk geen douche, alleen een wasbak om af te koelen, iets om te veranderen en de "sproeidouche" = deodorant.

Met de VAE kunt u uw inspanningen beter in evenwicht houden en wordt het zweet bij aankomst op het werk beperkt. Dit is echter geen geveinsde truc omdat je nog steeds moet forceren om vooruit te komen. Hulp helpt, maar doet niet alles.
Wat de inspanningen betreft, is er de terugreis, want thuis is er de douche : Mrgreen:

Dus als de VAE woon-werkverkeer toestaat met een ecologisch transportmiddel in plaats van een voertuig op fossiele brandstof, des te beter.
Degenen die het zich kunnen veroorloven om zonder hulp een fiets te gebruiken omdat ze een douche hebben of een fysieke baan hebben waar ze vroeg of laat gaan zweten, kunnen het inderdaad zonder de VAE.

Laten we niet extremistisch zijn in onze woorden, tussen niets en een klassieke fiets is er de VAE die zowel professionele als fysieke activiteit met elkaar kan verzoenen. Anders kunnen we achteraf fietsen in het weekend of op de terugweg ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/06/10, 01:29

Als ik een beetje zweet, was ik niet altijd meteen, zelfs niet in de zomer !!
Ik mag niet erg rein zijn in je ogen, maar niet zieker !!
Hoe kon de mensheid meer dan 60 jaar geleden zonder douche, stromend water of een auto aan het werk gaan ??? !!
Ik ben een beetje oud, maar resistenter dan jongeren !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 11/06/10, 01:30

Mee eens, een beetje zweten is geen probleem. Maar tegenwoordig zijn de neuzen 'delicater' en is het ongepast om je een beetje aan het werk te voelen als je een sedentaire activiteit hebt.
Ik zou een fysieke baan hebben, omringd door een collega die ook fysiek werk doet, de parameter 'zweet' zou niet in aanmerking worden genomen ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/07/10, 14:49

Cancellara had gisteren geen motor van een superunit, omdat zijn fiets werd geröntgend, maar om de proloog naar de Tour de France te winnen, heeft hij twee superunit GMO-spieren in zijn dijen, niet detecteerbaar !!!


Ik wijs erop dat het leven alle wetenschappelijke mogelijkheden heeft gebruikt, lang voor ons, met een gevoeligheid die zo goed, zo niet beter is dan onze beste apparaten !!

Chemisch: bacteriën die zich voeden met gif, H2S, geurdetectie van een enkel molecuul (vlinder, hond), licht met fotosynthese, gezichtsvermogen, zoals camera en detectie van een foton, de detectie van een verplaatsing van de timpaan van een atoom en radars van vleermuizen, elektriciteit, elektrische vissen en grote gevoeligheid van haaien, magnetisch veld dat bacteriën stuurt en vogels en schildpadden stuurt, enz.


En als het bestaat, profiteert het van superunit-energie en we vragen ons af waarom planten bladeren nodig hebben voor zonne-energie, in plaats van te profiteren van superunit-energie die ons baadt !!

Simpel gezegd, het is onwaarschijnlijk dat superunitaire energie bestaat, omdat het leven er niet van profiteert, tenzij we het ons niet hebben gerealiseerd.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten