Superunit-fiets met gratis energie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 06/06/10, 21:00

om te zeggen dat er enkelen zijn die km maken, ik, ik trap zonder te bewegen, maar na een uur hometrainer heb ik volledige C--

het is al niet slecht ... als de pomp het niet meer kan bijhouden
0 x
elke ochtend je naakt uitzien in een grote ijs na 3 minuten zult u zien dat uw huis en uw slechtste foto ......
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 06/06/10, 22:45

Zorglub schreef:om te zeggen dat er enkelen zijn die km maken, ik, ik trap zonder te bewegen, maar na een uur hometrainer heb ik volledige C--

het is al niet slecht ... als de pomp het niet meer kan bijhouden


Hallo zorglub

Typisch een sedentaire,
wat tegelijkertijd te veel en niet genoeg doet : Mrgreen:


Is dit econobiologisch goed?

De grootste rijkdom van de econobioloog Hij is het!

(Nachtmerrie in de keuken
"op jouw leeftijd zou je 10 keer per dag een stijve moeten hebben")
vaarwel Hic
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 06/06/10, 22:52

Christophe schreef:We worden niet zwaarlijvig geboren ... we worden zwaarlijvig ... : Idee:
Nee, we zijn niet zwaarlijvig geboren ... Maar voor veel kinderen is het niet hun schuld als ze dat worden. :|
Ze zijn primair verantwoordelijk voor hun ouders, woedend geholpen door de samenleving waarin we leven en die ons vooral als vee beschouwt ...

Dan worden onze levensritmes activa of handicaps. Een fysieke werknemer zal de calorieën die hij verbruikt gemakkelijker kunnen besteden dan een "zittende" werknemer (kantoormedewerker of chauffeur) ... Stress en gebrek aan vrije tijd zijn bijkomende elementen.

Ja, de fysieke conditie van een persoon van 40 jaar die al 20 jaar niet aan sport heeft gedaan, is niet van hetzelfde niveau. Als ik de lijn vergroot door te vertellen dat mijn 7-jarige dochter sneller gaat dan ik op de fiets, is dat om onze verloren relatie met fysieke inspanning te benadrukken. Ik ben niet geschroefd, de pomp is prima, maar de hele machine is niet getraind ... Ik heb nota genomen en probeer de situatie te corrigeren door regelmatig naar de sportschool te gaan. Overschakelen van de auto naar de elektrische scooter is ook een manier om veel minder "ontspannen" rond te reizen ...

Dit alles rekening houdend met veel persoonlijke of familie-eisen ... Ik hoop over een paar jaar de scooter in te ruilen voor de geassisteerde fiets, zodra mijn kinderen wat autonomer zijn ... Maar ik zie het punt niet om op een dag de hulp te verwijderen onder het voorwendsel dat mijn fysieke conditie voldoende zal zijn ...
Om dezelfde redenen als die vermeld door Dirk Pitt Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 06/06/10, 23:34

Citro schreef:
Christophe schreef:We worden niet zwaarlijvig geboren ... we worden zwaarlijvig ... : Idee:
Nee, we zijn niet zwaarlijvig geboren ... Maar voor veel kinderen is het niet hun schuld als ze dat worden. :|
Ze zijn primair verantwoordelijk voor hun ouders, woedend geholpen door de samenleving waarin we leven en die ons vooral als vee beschouwt ...

Dan worden onze levensritmes activa of handicaps. Een fysieke werknemer zal de calorieën die hij verbruikt gemakkelijker kunnen besteden dan een "zittende" werknemer (kantoormedewerker of chauffeur) ... Stress en gebrek aan vrije tijd zijn bijkomende elementen.

Ja, de fysieke conditie van een persoon van 40 jaar die al 20 jaar niet aan sport heeft gedaan, is niet van hetzelfde niveau. Als ik de lijn vergroot door te vertellen dat mijn 7-jarige dochter sneller gaat dan ik op de fiets, is dat om onze verloren relatie met fysieke inspanning te benadrukken. Ik ben niet geschroefd, de pomp is prima, maar de hele machine is niet getraind ... Ik heb nota genomen en probeer de situatie te corrigeren door regelmatig naar de sportschool te gaan. Overschakelen van de auto naar de elektrische scooter is ook een manier om veel minder "ontspannen" rond te reizen ...

Dit alles rekening houdend met veel persoonlijke of familie-eisen ... Ik hoop over een paar jaar de scooter in te ruilen voor de geassisteerde fiets, zodra mijn kinderen wat autonomer zijn ... Maar ik zie het punt niet om op een dag de hulp te verwijderen onder het voorwendsel dat mijn fysieke conditie voldoende zal zijn ...
Om dezelfde redenen als die vermeld door Dirk Pitt Beeld


hi Christophe
Een zittend persoon is per definitie ongeschikt voor fysieke activiteit,
hij doet niets en het vermoeit hem : Mrgreen:

Het lijkt erop dat de man biologisch is geprogrammeerd om 70 km per week te maken,
De "Club Vosgien" beveelt de helft van hen aan.

vaarwel Hic
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 06/06/10, 23:44

Hic schreef:...
Het lijkt erop dat de man biologisch is geprogrammeerd om 70 km per week te maken,
De "Club Vosgien" beveelt de helft van hen aan.
70 km met de fiets of te voet. :?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/06/10, 00:14

70 km met de fiets of te voet.

Kif, kif, het is slechts 10 km per dag of 5 km heen en terug en dan 2 uur per dag te voet door heen en weer te lopen, in plaats van met de auto en 30 minuten met de fiets, niet veel !!
Minder dan het aantal km, het belangrijkste is de intensiteit van de inspanning !!
Met een verticale val van 200 m of met de fiets (ofwel de 2e verdieping van de Eiffeltoren of 10 keer een gebouw van 7 verdiepingen) in 15 tot 20 minuten is elke dag zo goed zonder door een sportschool te gaan !!
Je wordt ook 10 jaar oud !!!!
Langdurige fysieke activiteit heeft een anti-aging effect op cellulair niveau

http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 161806.htm

Ik heb hiervan kennis genomen en probeer de situatie te corrigeren door regelmatig naar de sportschool te gaan. Overschakelen van de auto naar de elektrische scooter is ook een manier om veel minder "ontspannen" rond te reizen ...

Dit alles rekening houdend met veel persoonlijke of familie-eisen ... Ik hoop over een paar jaar de scooter in te ruilen voor de geassisteerde fiets, zodra mijn kinderen wat autonomer zijn ... Maar ik zie het punt niet om op een dag de hulp te verwijderen onder het voorwendsel dat mijn fysieke conditie voldoende zal zijn ...

Ik ben verbijsterd door deze beweringen, want voor mij fiets, ondersteunde gelijke kif kif fysieke conditie bijna nul met weigering om te vertrekken !!
Niet worden verknald tijdens een lange klim van 10% bergop zonder te worden doorboord, is naar mijn mening het beste bewijs van nul fysieke conditie !!!
En een sportschool is nutteloos, het is genoeg om elke dag aan deze kust bijna maximaal te trainen (zonder jezelf te doden) om de prestaties en conditie te verbeteren !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 07/06/10, 11:10

Typisch een sedentaire,
wat tegelijkertijd te veel en niet genoeg doet


sedentair? bij 70 banken, naast het dagelijkse werk (tuin, en al het andere) twee keer per week fietsen + meer dan veertig pompen + veertig buikspieren, zou ik graag willen dat het vooral na een hartaanval duurt, maar dat is genoeg voor mij. eindigt hoge berg, skitochten; langlaufen, klimmen en fietsen tot 150 terminals)
Ik maak het beest schoon ..........
0 x
elke ochtend je naakt uitzien in een grote ijs na 3 minuten zult u zien dat uw huis en uw slechtste foto ......
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 07/06/10, 11:19

Vergeet het antwoord van Winston Churchill niet wanneer hem wordt gevraagd naar het geheim van zijn lange levensduur:
GEEN SPORT
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 07/06/10, 13:35

dedeleco schreef:Ik ben verbijsterd door deze beweringen, want voor mij fiets, ondersteunde gelijke kif kif fysieke conditie bijna nul met weigering om te vertrekken !!
Niet worden verknald tijdens een lange klim van 10% bergop zonder te worden doorboord, is naar mijn mening het beste bewijs van nul fysieke conditie !!!
En een sportschool is nutteloos, het is genoeg om elke dag aan deze kust bijna maximaal te trainen (zonder jezelf te doden) om de prestaties en conditie te verbeteren !!
Heb je ooit een elektrische fiets geprobeerd? :? :?
We begrijpen uw toespraak, maar u weigert de onze te horen ...

Niet iedereen kan het zich veroorloven om naar het werk te zwemmen en heeft niet de sanitaire voorzieningen om te douchen en zich om te kleden voordat ze hun dienst nemen. Niet iedereen is in voldoende fysieke conditie om zonder elektrische hulp te gaan pendelen, enz.

Elke vorm van fysieke training moet PROGRESSIEF zijn.
Tenslotte kan het gebeuren dat je ziek bent of vormverlies hebt, de VAE maakt het dan mogelijk om daar verder te rollen of de "pure en harde" atleet zet de fiets terug om zijn auto te halen ...
:frons:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/06/10, 14:34

Heb je ooit een elektrische fiets geprobeerd?

Ja, door op een heuvel in te halen en in te halen, trage elektrische fietsen !!! (evenals stinkende oude Solex-fietsen !!)
Echt, door de vorm te behouden, is de elektrische fiets nutteloos, zelfs schadelijk voor de fysieke vorm !!

Niet iedereen kan het zich veroorloven om naar het werk te zwemmen en heeft niet de sanitaire voorzieningen om te douchen en zich om te kleden voordat ze hun dienst nemen. Niet iedereen is in voldoende fysieke conditie om zonder elektrische hulp te gaan pendelen, enz.

Elke fysieke training moet progressief zijn.
Tenslotte kan het gebeuren dat je ziek bent of vormverlies hebt, de VAE maakt het dan mogelijk om daar verder te rollen of de "pure en harde" atleet zet de fiets terug om zijn auto te halen ...

De VAE is voor zonder fysieke vorm en niet effectief !!
200 meter omhoog gaan, met de fiets of door steile paden te lopen zonder auto, (zelfs trappen) kost me maximaal 20 minuten (met mijn vrouw die veel minder oplaadt) en kan 's avonds,' s nachts (ik Ik deed vaak de nacht in de winter), na of voor het werk. Wat telt is de intensiteit van de inspanning, 15 minuten lopen, bergopwaarts lopen, fietsen, regelmaat, elke dag, en het niet doen heeft geen excuus, behalve het gebrek van wil om de moeilijkheid van het begin te overwinnen.
Bij gebrek aan vorm, hoofdpijn, begin van verkoudheid, stimuleert deze inspanning de bloedcirculatie, het begin van zuurstof en dus ook het immuunsysteem !! Dus ik zie het verdwijnen van de hoofdpijn, afname van verkoudheid en een betere vorm, daarna!
Fietsers hebben meer osteoporose dan joggers, en dus moet je beide doen, met schokken op de botten die steile hellingen op en af ​​gaan van gemarkeerde circuits !!!
Bergaf rennen en springen is het beste medicijn met de zon tegen osteoporose, en verbetert ook de hersenen (balans) !!
zorglub quote:
Ik maak het beest schoon ..........

goed, dus de duur van de inspanning is niet overdreven (geen marathon te lang, het dragen van de gewrichten), intense inspanning in heuvel (15 minuten tot 80%) maar niet te vermoeiend, noch meer dan 220 minder leeftijd voor het hart, maar vooral regelmatige training elke dag, progressief, waardoor de capaciteiten kunnen worden verbeterd en om beter te zijn dan jongeren 30 jaar jonger, zonder teveel te dragen !!
Het is van cruciaal belang om deze jongen te starten bij het voorkomen van alle ziekten die verergeren door een gebrek aan fysieke vorm, obesitas, diabetes, hartaandoeningen, dijbeenbreuken, vallen, osteoporose, hersenveroudering, enz ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 265-gasten