Superunit-fiets met gratis energie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/06/10, 01:27

Citro schreef:Nou nee ... daar ben ik het niet mee eens. :?
Voordat een zwaarlijvig persoon op een fiets rijdt ...


We worden niet zwaarlijvig geboren ... we worden zwaarlijvig ... : Idee:

+1 voor de rest!
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 01:38

goedenavond

ontluikende controverse
controverse oorspronkelijk gebaseerd op een gerucht, maar waar is de waarheid?, is er bewijs voor dit precieze feit?

Dat is een vrij ernstig probleem, want het zal snel realiteit worden en het slachtoffer zal achteraf moeilijk zijn goede trouw kunnen bewijzen.

jeff
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/06/10, 03:14

De oude, en minder oude, moet je jezelf dwingen om met vitaliteit te bewegen zoals de jonge.
Ik heb geen moeite om mijn 9-jarige kleinzoon op de fiets bij te houden, die niet het uithoudingsvermogen van oude mensen heeft!!

Het is duidelijk, citro, je doet echt niet genoeg aan sport, en daarvoor niet op een elektrische fiets, maar geleidelijk aan fietsen tot bijna het maximum of elke dag 200 meter hoogteverschil of 68 verdiepingen lopend rennen!!!

Eindelijk heb ik al zwaarlijvige mensen op de fiets ontmoet!!
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 04/06/10, 09:56

Ik zou graag willen dat alle anti-elektrische fietslesgevers hun verplaatsingen van huis naar werk op de fiets maken. en om het brood en de krant te krijgen, hebben ze hun grote c_l waarover, volgens jou? niet op een fietszadel voor het grootste deel, maar in de zeer comfortabele stoel van hun auto. Ah ja, ze gaan een weekend fietsen met de kleinzoon, oké.

DAGELIJKS de fiets gebruiken om naar het werk of andere korte ritjes te gaan, vereist een GROTE dosis motivatie, ik spreek willens en wetens, ik kan het niet.
en dan kun je in dit geval de elektrische fiets nemen om het te doen en daarom de rokende en vervuilende auto in de garage te laten staan.
plezier en/of sportief fietsen, ik doe het ook maar het is niet hetzelfde doel, dit is de fout en verwarring van veel mensen over de elektrisch ondersteunde fiets.
de VAE is een palliatief voor het gebruik van de auto op korte ritten.
Ik zou slechts twee cijfers willen onthouden om af te sluiten:
50% van de werknemers heeft een woon-werkverplaatsing van minder dan 8 km. (bron INSEE)
- 50% van de verplaatsingen met de auto in de stad is minder dan 3 km (bron ADEME)
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 04/06/10, 10:23

hallo

en iedereen hier is op zoek naar gratis energie, stel je voor dat je ziet wat ADEME zegt over korte autoritten, wat het zou worden met gratis, dus gratis energie.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 04/06/10, 11:34

Citro schreef:
dedeleco schreef:
Hic schreef:Absoluut nutteloos op vlakke grond,
tot een helling van 20%

Ik herinner u eraan dat we midden in een obesitas-epidemie zitten,
(en gewichtstoename) NOOD

Helemaal mee eens,
Het is ongezond, gezien het aantal jonge mensen dat volledig niet in staat is om een ​​heuvel van 10% te beklimmen over 200 meter hoogteverschil per fiets of hardlopen !!
Onmisbare gezondheidsoefening elke dag op volle snelheid, tot een zeer hoge leeftijd !! !!
Nou nee ... daar ben ik het niet mee eens. :?
Voordat een zwaarlijvig persoon op een fiets rijdt ...
Door nadelen als de fiets wordt bijgestaan, zal hij zeggen dat hij minder zal kwijlen en dat hij vooruit zal gaan ...
De eerste stap wordt gezet ...
Anders ben ik het met je eens over de kwestie van ongebreidelde obesitas. Het is een ernstig sociaal en volksgezondheidsprobleem.
Ik ben geen atleet of zwaarlijvig, maar 15 dagen zonder te sporten en ik ben serieus roestig. Met mijn 7-jarige dochter gingen we op een fietstocht (ik woon op een opluchting). Ik drong er bij haar op aan dat ze zorgde voor de terugkeer, maar bij aankomst was ze heel vrolijk, mijn karkas zei niet zoveel ...

Mijn doel was om te zeggen dat electrocyclists beter zijn dan automobilisten ... Het is al een enorme winst en de psychologische benadering is niet zo gemakkelijk om te doen ...

hi Citro
Ja maar ,
zodat een zittende of zwaarlijvige kan fietsen zonder te kwijlen...
het is genoeg voor de sedentaire en de zwaarlijvige zwaarlijvige om op een fiets te rijden zonder te kwijlen

het niveau van de respons is zo laag als dat van een probleem van
gedragspsychologie
(wat lijkt op pure mechanica)

dus als je citeert - zwaarlijvig + minder kwijlen -,
je gooit ze recht in de muur
het is contraproductief
slecht atletisch gedrag kan vernietiging veroorzaken

Een meisje concurreert met een volwassen man
het is ((theoretisch)) delirium.

een volwassen vrouw en een 17-jarige jongen
het is plus 10% op de stopwatch

een 15-jarige jongen staat meer dan 20% op de stopwatch

een 13-jarige jongen staat meer dan 30% op de stopwatch

(10% extra voor meisjes van dezelfde leeftijd)


een meisje van 7 heeft geen atletisch bestaan ​​:-)

Er zit een addertje onder het gras (ik ben groen)

Heeft u hypertensie? (ben je 40, 45?)

vaarwel Hic
Dernière édition par Hic de 04 / 06 / 10, 12: 38, 2 keer bewerkt.
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/06/10, 12:13

Ah ja, ze gaan een weekend fietsen met de kleinzoon, oké.

Ik ga met de fiets niet alleen voor de wedstrijden en niet alleen voor mijn kleinkinderen, elke keer dat ik niet meer dan 20Kilo boodschappen meeneem (ik deed het met 15Kilo op mijn rug!) of dat hij niet van de hellebaarden in winter!!
Daarnaast vermijd ik files !!
Ik ga er ook heen om in vorm te blijven, dat wil zeggen 200 meter (dan de 2e verdieping van de Eiffeltoren) bijna elke dag 10% hoogtemeters in een snel tempo op de fiets of hardlopend met mijn vrouw.
Wat ons allemaal beperkt, zowel jong als oud, is de zuurstofstroom die we ontwikkelen door regelmatige lichaamsbeweging op 80% van het maximum!! (wetenschappelijke studies die het bewijzen, aangezien ook dit soort lichaamsbeweging het mogelijk maakt om minder snel te verouderen door de lengte van de telomeren aan het einde van de genen te meten!!)
Eindelijk, ecologen, jullie lijken niet sportief!!

Daarnaast ben ik altijd zoveel mogelijk met de fiets of te voet naar mijn werk gegaan, waarbij ik een duurder huis heb gekozen dat minder dicht bij mijn werk ligt!
Andere collega's zo dichtbij zijn er altijd met de auto naartoe gegaan (karikaturaal 7 km in een fileauto, tegen minder dan 2 km te voet in een prachtig bos !!), werden zwaarlijvig, metabool syndroom, en stierven eraan !!!!!!
Zo jong, oud en gepensioneerd, het is een kwestie van leven en dood bewezen door statistieken: oefen regelmatig en intensief voor 80%, en niet alleen voor de races!!!

Lichamelijke activiteit beschermt genen en vertraagt ​​veroudering
http://www.psychomedia.qc.ca/pn/modules ... e&sid=5823
http://www.articlesenligne.com/article6408.html
http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 161806.htm
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 04/06/10, 16:18

coucou789456 schreef: ...
zou worden met een vrije energie dus gratis.

jeff


bah!!!
wat een geweldige snelkoppeling
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 04/06/10, 18:15

"Door te smeden word je een smid", leeftijd is slechts een nep excuus om niet aan sport te doen, ik ken 70-jarige "Olds" die 100 mijl fietstochten maken!
Uithoudingsvermogen kan in tegenstelling tot explosiviteit oplopen tot 40-45 jaar en dan heb ik het over wedstrijdniveau, korte afstanden zijn binnen ieders bereik!

schreef Dirk Pitt
DAGELIJKS de fiets gebruiken om naar het werk of andere korte ritjes te gaan, vereist een GROTE dosis motivatie, ik spreek willens en wetens, ik kan het niet.


Fietsen is als hardlopen, als je het dagelijks beoefent wordt het een verslaving (endorfine), ik doe bijna 8000 km per jaar ongeacht het weer, en voor niets ter wereld zou ik mijn auto niet nemen!
Plus: geen files, geen flitspalen, geen stress en enorme besparingen!!!

In veel landen van de wereld is het lopen van 5,10 of zelfs 20 km per dag niets bijzonders.
De huidige levensstijl in "Amerikaanse stijl" van alle auto's is een afwijking vanuit biologisch en milieuoogpunt (luchtvervuiling +15000 doden per jaar, 13% van de kinderen geboren met astma, explosie van gevallen van kanker, hart- en vaatziekten, verkeersongevallen , enz.)
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 05/06/10, 22:57

De elektrische fiets gebruik ik voor 1/3 van mijn woon-werkverplaatsingen. AR-werk tussen 1u03 en 1u09 (Mistral vooraan).

Met de elektrische ondersteuning kunt u snel genoeg rijden door uw inspanning te beheersen en niet zwemmend op het werk aan te komen. In snelheidsverschil zit 10 km/u tussen de VAE en de mountainbike.

Als ik in de luie modus ben of het weer niet goed genoeg is (te winderig of regenachtig), neem ik mijn GS500E mee naar het werk (45 minuten AR)

In alle gevallen leveren we inspanningen maar zonder de nadelen van overmatig zweten.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 247 gasten