Een windturbine "onthoofd" door een UFO?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
chroom
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 16/12/08, 17:20

Een windturbine "onthoofd" door een UFO?




par chroom » 03/02/09, 19:51

:schok:

In Engeland, in het graafschap Lincolnshire, kregen de mensen die daar wonen een grappige verrassing toen ze wakker werden: een van de windturbines van een windmolenpark had een van zijn wieken verloren en een andere was zwaar beschadigd. De lokale “experts” konden op dit moment geen overtuigende verklaring geven. De meest waarschijnlijke stelling, hoewel extreem "pasdebolesk", is te wijten aan het gewicht van het ijs dat zich op het ontbrekende blad had kunnen vormen, wat een overgewicht zou hebben veroorzaakt waardoor het los zou raken en een seconde zou verslechteren. Of de val van een blok ijs ter grootte en gewicht van een koe… Nog steeds een grote puinhoop, moet je toegeven.

En dan zijn er nog al die mensen die zeggen dat ze 'vreemde dingen in de lucht' hebben gezien tijdens de nacht van de tragedie. OMAGAD OMAGAD !!!!!!! Na wat graafwerk... hebben ze eindelijk het ontbrekende mes gevonden dat inmiddels naar de fabrikant in Duitsland is gestuurd.

Nou, ik zeg het je ronduit, ik geloof in buitenaardse wezens. Ik bedoel, ik heb niet de pretentie (en toch is het niet de terughoudendheid die me verstikt...) om te denken dat in een ruimte die veel groter is dan wat de mens zich kan voorstellen, wij de enige eikels zijn die in leven zijn. Ik zeg tegen mezelf dat er onvermijdelijk ergens een schijn van beschaving moet zijn. Statistisch gezien is het vrijwel zeker. Vanuit een meer "mensvriendelijk" oogpunt is het een beetje moeilijk te ontwerpen.

Maar mijn mentaliteit dicteert dat ik een scepticus ben. En dus als je met mij over zoiets praat, begin ik met het zoeken naar "pragmatische" redenen. Hoe dan ook, over 2 maanden krijgen we te horen dat de x34445665-bout op de mesnaaf ontbrak.

Of ze willen ons echt voor de gek houden en zijn begonnen met wat wij nieuwe tech-liefhebbers het liefste ter wereld zijn: schone elektriciteit. Ze willen dat we doodgaan, gesmoord in CO2 zonder onze e-mails te kunnen checken… Ah het ongedierte…



http://www.youtube.com/watch?v=iDJpvzoh1Iw&eurl

bron: http://www.klakinoumi.com/page/6/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16133
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5245




par Remundo » 03/02/09, 22:08

het is waarschijnlijk een ET die het stopteken heeft gebroken : Mrgreen:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 04/02/09, 00:30

Remundo schreef:het is waarschijnlijk een ET die het stopteken heeft gebroken : Mrgreen:

Wat anders?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16133
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5245




par Remundo » 04/02/09, 08:58

Een SKUD-raket : Mrgreen:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 04/02/09, 09:15

Hoort deze discussie hierop forum?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 465-gasten