Partijproblemen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1

Partijproblemen




par freddau » 21/07/06, 12:11

Om te voorkomen dat er ruimte wordt ingenomen op Iter vs Z.
Ik hoop dat spelbreker er nog is.

problem_fete schreef:
mezigue schreef:Vergrote versie van de originele publicatie op Agoravox.com








Megajoule wil in 2010 aan laserfusie doen. Hij moet onze atoomwapens zonder explosie testen. Het kan een goed idee zijn met de oude technologie, maar welke soldaat wil een nieuw technologisch wapen vertrouwen dat nog niet in het echte leven is uitgeprobeerd? Hoe dan ook, de race is begonnen, we zullen het moeten doen. Dus verlaat Megajoule. Aan de andere kant moeten we onze handen wrijven in het kleine militaire experimenteercentrum in Gramat, in de Lot: Sandia's ervaring heeft voor hen geen mysterie. Ze proberen het vast al opnieuw te doen, maar shh, het is een geheim, dat vertellen we je.


Eric Muller

Raw info: http://www.sandia.gov/news/resources/re ... utput.html[/ Quote

allereerst hallo allemaal, ik ben nieuw, ik heb me zojuist hier geregistreerd forum dat ik niet wist!

dan is het citaat om te zeggen dat er over de hele lijn een fout is, het Gramat-centrum is dood... Ik zag het net voor het eerst op de JPP-site hier:
http://www.jp-petit.com/Presse/la_grande_epoque.htm

daarna zelf via google, een tijdje geleden...

hoe dan ook, in Frankrijk bereiken we nooit iets, het is triest, maar zo is het...
je moet het onder ogen zien: de VS slaagt in alles, en "de rest van de wereld" niets...
zelfs op ecologisch gebied zullen de VS ons snel voor zijn, ze hebben al zeer geavanceerde projecten met zonne-energie (met Fresnel-lenzen) en op alle gebieden overtreffen ze ons en zullen ze ons altijd overtreffen...
Is het eenvoudigweg te wijten aan hun onherstelbare technologische vooruitgang voor ons? aan het feit dat hun land groot is?? Ik weet het niet, maar het feit is dat ze machtiger en geavanceerder zijn dan wij op alle technologische gebieden... (uiteindelijk is het misschien niet zo erg dat ze de enige wereld zijn die zo geavanceerd dat het de wereld op een minimum kan stabiliseren omdat ze in zekere zin de rol van politieagent spelen... zelfs als we ons soms afvragen of ze echt stabiliteit willen)
hoi, dit is mijn eerste bericht hierover forum ! Ik hoop dat het minder gewelddadig zal zijn dan bij anderen forum dat ik wegging vanwege karakters die zichzelf niet voor mij beschouwen...

Dus hoe is mijn post objectief en subjectief? :P



Ik houd van het woord 'irratrapable', wat een beetje onzin is. Niets is onherstelbaar.

Bovendien was de minitel een goed voorbeeld, deze was in Frankrijk al lang vóór het net goed ontwikkeld. In ieder geval was er een voorsprong van de kant van Frankrijk op het gebied van het grote publiek.

De Burst, een van de beste vogels die er zijn, kan om politieke redenen niet verkocht worden. Bush kwam persoonlijk tussenbeide in Zuid-Korea, in Taiwan geloof ik. enz......

De Amerikaanse bom: ontwikkeld in samenwerking met Duitse wetenschappers.

Kortom, het heeft geen zin om verder te gaan met vergelijken.

Is dit dan, vertrouwend op hypothetische technologische oplossingen voor de toekomst, echt de juiste manier om poker te spelen???
0 x
lusitano
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 23
Inschrijving: 11/01/06, 18:54
Plaats: herault

spoiler




par lusitano » 21/07/06, 14:02

Hallo allemaal,
We mogen dit nooit vergeten voordat we zeggen dat de VS de politie van de WERELD zijn of zouden kunnen zijn.
Allereerst de grootste genocide, de grootste culturele vernietiging die tot op de dag van vandaag voortduurt (Indiase mensen).
Al deze conflicten van gisteren (Vietnam, Angola, USSR, Irak) die zich voordoen (Libanon en heel binnenkort Iran,... En morgen misschien Europa!!. Wie zal de moed hebben om de enige schuldigen te noemen ????.
de politieagenten van de WERELD of de grootste DICTATOREN VAN DE PLANEET.
Met het geld koop je alles, vooral de grijze massa, ze kunnen vooruit!!!!!!
Dat gezegd hebbende, blijf ik hopen dat de grote blauwe deze kinderen op een dag ziet
meer verenigd en meer verenigd en met respect voor alles wat het ons biedt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/07/06, 16:40

Dag
We mogen niet een hele bevolking in dezelfde zak stoppen
vooral omdat we bij de verkiezingen weten dat het krap was in de VS
zoveel mensen denken er anders over, ze demonstreren ook tegen oorlogen, dus we moeten niet zeggen de VS, maar eerder de Amerikaanse regering. Ik ken er een aantal uit Vermont en Maine, ze doen de moeite om in gebroken Frans te spreken, terwijl die uit Antario meer Engels zijn dan die uit Engeland.
We realiseren ons dat ze het niet altijd eens zijn met de acties van hun regering, maar ze hebben hun nationale trots in hun vlaggen, en dat is normaal, als je kritiek uit op hun land, schokt het hen.
Wanneer Trouble feest viert, een persoon die niet wil identificeren waar hij vandaan komt, komt dit overeen met zijn bijnaam, hij steekt het vuur aan en kijkt, de reacties, het lijkt meer op een persoon die voor een bedrijf werkt (enquête) om de forums.
Het doet me denken aan de film (Paris burns it) waarin een recruiter potentiële verzetsstrijders oppikte om ze in een carrière te liquideren.
Er zijn veel organisaties die gegevens verzamelen over alle individuen en die doorgeven aan personeelsmanagers van bedrijven, die proberen je aangenomen te krijgen in een grote sector, als je bepaalde voorkeuren hebt of als je vader vakbondsman was, of als je een strafblad hebt, of dat je hebt deelgenomen aan een demonstratie of dat je een milieuactivist bent, enz. Bij deze kantoren zijn veel details beschikbaar, ze weten het zelfs als je de linkse kranten leest.
Ik weet dat je me gaat vertellen dat het in Frankrijk illegaal is, ook hier.
Voor deze mensen wordt het illegaal als ze betrapt worden.
In het bedrijf waar ik werkte worden echter alle telefoongesprekken die de fabriek binnenkomen en uitgaan, opgenomen.
Herkomst duur van het gesprek enz. alles opgenomen en afgedrukt het ergste van dit alles is dat de machine uit Zweden komt.
(een simpele plug-in van een telefoon in de fabriek is voldoende om de hele machine van stroom te voorzien)

Natuurlijk, de jongens die in de elektronica werken, zijn we erin geslaagd het systeem veel gemakkelijker te omzeilen dan de satelliet-tv te omzeilen.
Het ergste van alles was dat de arbeiders het niet geloofden, totdat ik ze op een dag enkele afgedrukte pagina's van hun telefoons liet zien. Daarna wordt het bedrijf verfijnd en zetten ze allemaal elders dan in de fabriek een externe harde schijf op.
Moraliteit we worden goed in de gaten gehouden goed ingekaderd, als ik zie dat ons wordt verteld dat onze geboortedatum vertrouwelijke informatie is, moet ik lachen..

Andre
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 241-gasten