Contact Alien - Frankrijk bereidt

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 15/05/08, 17:24

Hydraxon schreef:We weten vandaag dat dit een onoverkomelijke grens is, iets wat we 200 jaar geleden niet wisten. Waarom denk je dat de volgende ontdekkingen in de tegenovergestelde richting zullen gaan van de ontdekkingen die we al hebben gedaan?

Ik denk niet dat de volgende ontdekkingen in de tegenovergestelde richting zullen gaan van de ontdekkingen die we al hebben gedaan.
Maar ik denk dat er bepaalde situaties kunnen zijn waarin bepaalde gevestigde wetten niet langer van toepassing zijn.

Hydraxon schreef:Dit gaat ons vermogen niet te boven; het model dat de wereld van vandaag het beste beschrijft, laat zien dat dit onmogelijk is. Zolang niemand de relativiteitstheorie heeft weerlegd, kunnen we niet zeggen dat het mogelijk is. We beslissen niet welke huidige natuurwetten morgen zullen worden overtreden, omdat dat interessantere perspectieven opent.

Wat stelt u in staat te bevestigen dat het huidige model accuraat en volledig is? Alleen onderzoek (observatie en vervolgens analyse) zal het in de toekomst mogelijk maken om te bepalen of er uitzonderingen zijn op de huidige wetten van de natuurkunde. Intussen houdt niets ons tegen om vooruit te kijken.
Dernière édition par Cuicui de 15 / 05 / 08, 17: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 15/05/08, 20:58

Cuicui schreef:Intussen houdt niets ons tegen om vooruit te kijken.


Dus u anticipeert op het feit dat we op basis van een goed gedefinieerde wet zullen ontdekken dat deze alleen in bepaalde gevallen geldig is, en u gebruikt deze verwachte hypothese om te rechtvaardigen dat buitenaardse wezens de aarde al hebben bezocht?

Ik kan net zo goed verwachten te ontdekken dat er een reden is waarom geen enkel ander sterrenstelsel leven kan ondersteunen.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 15/05/08, 21:01

een hele serie die de manier waarop we zien verandert! http://www.dailymotion.com/Tepozacamitl ... e-kno_tech

voor wetenschappelijke observaties:

http://www.dailymotion.com/relevance/se ... shortfilms

: Lol:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 15/05/08, 21:06

0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 15/05/08, 21:14

: Mrgreen:

Begrepen ! :P

De wet op GGO's die ze wilden aannemen... :schok:

Het was om EN te voeden : Cheesy:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/05/08, 00:08

Deze populariseringsserie is uitstekend.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 16/05/08, 00:41

Hydraxon schreef:Dus u anticipeert op het feit dat we op basis van een goed gedefinieerde wet zullen ontdekken dat deze alleen in bepaalde gevallen geldig is, en u gebruikt deze verwachte hypothese om te rechtvaardigen dat buitenaardse wezens de aarde al hebben bezocht?

Ik rechtvaardig helemaal niets, ik sta gewoon open voor alle hypothesen, inclusief dat buitenaardsen de aarde zouden kunnen hebben bezocht.

Hydraxon schreef:Ik kan net zo goed verwachten te ontdekken dat er een reden is waarom geen enkel ander sterrenstelsel leven kan ondersteunen.

Iedereen is vrij om te anticiperen zoals hij wil, waarbij hij in gedachten moet houden dat dit slechts hypothesen zijn, die de ervaring zal bevestigen of weerleggen.
0 x
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 16/05/08, 07:05

Nou, ik organiseer een klein EPO-contact (water, pastis, olijfolie) aan huis, op de avond van 6 juni!
wij voeren uitwisselingen uit van bijvoorbeeld flessen
uit Bordeaux voor een beetje kryptoniet, waarmee ik het kan doen
mijn auto vooruit brengen zonder deze te vervuilen en vet te mesten b??????
van olietankers...
iedereen naar jullie schoteltjes!!!
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/05/08, 09:28

:D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 03/06/08, 18:28

Hier, en deze!

Niemand van gehoord?

Het is duidelijk TF1...

http://www.jp-petit.org/OVNIS/vague_ovn ... e_5_08.htm

Is het Frankrijk dat zich voorbereidt op de landing?
Was het een demonstratieve demonstratie, om de strijd van de vissers te steunen of aan te wakkeren?

*(Deze getuigenis is een aanvulling op die van Andre op de eerste pagina.)
----
Voor wetenschappers: lees meer over netwerklimieten...

Minimale investering om mee te nemen

(Om de spectra van de motorkap te zien : Mrgreen: )
Dernière édition par gegyx de 03 / 06 / 08, 18: 39, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 299-gasten