De typefouten

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 09/07/12, 16:32

op dit bericht vallen ... zonder de datum op te merken, zei ik tegen mezelf dat er een probleem is: meld de spelfouten aan de moderator ??? arme man zal nooit eindigen

en waarom heb je de mogelijkheid om berichten te bewerken verwijderd?

proeflezen voordat je post? voor mij werkt het niet: als ik iets schrijf, telt alleen de betekenis... de fouten die ik nooit zie, zelfs niet als ik 50 keer herlees... ik zie de fouten alleen als ik een paar dagen later opnieuw lees zonder zorgen maken over de betekenis

op school moest je, om niet te veel fouten te maken in een dictaat, een tekst hebben die absoluut nutteloos was en niets betekende... zodra de tekst een bepaald belang had, liet ik overal fouten achter

conclusie: het is jammer dat ik de volgende dagen de berichten niet kan bewerken: het is voor mij de enige manier om de spelling te verbeteren van wat ik schrijf

nog een tirade over het corrigeren van fouten door de computer ... maak gewoon een fout door op de verkeerde regel te klikken om een ​​kleine spelfout te vervangen door een echte fout die een zin saboteert!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 09/07/12, 18:39

Eh, zou er niet een mooie in de titel staan?

typefoutens

: Mrgreen:

Kiluvu?
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 09/07/12, 19:04

toetsenbordaanslagen : Mrgreen: ik mis de "é"
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 09/07/12, 19:14

Uh!

Gebrek aan hits (degene die het maakt)!


Oké, ik ben weg!
: Cheesy:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/07/12, 19:15

José pasta lelijk... : Mrgreen: Nou, dan verander je deze titel, of? ^^

chatelot16 schreef:EToen ik op dit bericht viel ... zonder de datum op te merken, dacht ik bij mezelf"S" dat er een probleem isèik: rapporteer aan modémis de foutens spellings ??? LArm, er zal nooit een einde aan komen.

EWaarom heb je de mogelijkheid verwijderd vanézeg de berichtens?

Rkiezen voordat je post??? Pvoor mij werkt het niet: wanneer ikéroep iets, het is alleen de betekenis die telt... de foutens Ik zie ze nooit, zelfs niet als ik 50 keer herlees... Ik zie de fouten pas als ik een paar dagen later herlees zonder me zorgen te maken over de betekenis.

À l'éCole om niet te veel fouten te makens bij een dictaat was het nodig om een ​​absoluut nultekst te hebben en niets te willen zeggen ... zodra de tekst een bepaalde int hadérêIk ben weggegaans foutens overal.

Cconclusie: het is jammer dat het niet kan ézeg de berichtens de volgende dagens: het is voor mij de enige manier om te zijnéVerbeter de spelling van wat ikécris.

ANog een tirade over het corrigeren van foutens door de computer ... maak gewoon een fout door op de verkeerde regel te klikken om een ​​fout te vervangen. van spelling niet ernstig door een echte richtingsfout die een zin saboteert!

Allereerst maak je niet zoveel fouten...
Dan zijn er veel onzorgvuldige fouten, omdat je soms een "S" in het meervoud en soms niet! Het is dus goed dat je weet hoe je het meervoud correct schrijft! Hetzelfde geldt voor hoofdletters aan het begin van een zin! Idem voor accenten, als je spreekt, zeg je niet "moderator","interieur"Of"ik lees(anders zouden mensen elke keer dat je schreeuwt hun oren bedekken, hahahahahah...), dus waarom schrijf je ze niet met accenten, die woorden die je fonetisch correct oefent, hè? Je bent een beetje, het maakt me niet uit, toch?!

En het bewijs dat je zelfs in de nulteksten fouten maakt : Mrgreen: : Cheesy: [grap]

Verder ben je het volledig eens met het idee dat betekenis voorrang heeft op vorm. Daarom word je nooit op je fouten betrapt, maar het is duidelijk dat we veel geloofwaardiger zijn als we kleine fouten maken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 09/07/12, 19:27

het is grappig: en zonder toetsenbord of spellingcontrole, hoe doe je dat.
:P
eindelijk als: het toetsenbord logisch is, niet fysiek.
De corrector is Google, een idioot van een Ricaan die niets oppikt in het Frans.
dus ontslagen.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/07/12, 20:56

Zonder concealer? Als het de fouten zijn vankleine stakingenWat is het!?

De titel van de draad is dus geen geboren held! : Cheesy: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 09/07/12, 22:56

de hoofdletter aan het begin van de zin is geen spelling, het is een conventie die ik niet eens begrijp en die ik systematisch vergeet
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/07/12, 23:38

Châtelot is vergeven! 8) :P
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 377-gasten