[fysiek] watertank onder druk

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/12/08, 13:12

ja maar lees de rest van mijn bericht: kalksteen verwijdert het zuur maar doet niets om het lood vast te houden
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 14/12/08, 13:20

Ja, daar zit het bot, ik heb het gezien. Maar de pijp is goed in het geval van schoon zuur.

Maar wat de batterijen betreft moet je daar in ieder geval niet mee spelen en vasthouden aan het principe van “maak je geen zorgen over die kleine idioot” en laat het de professionals doen!

Een takje
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
harry Ravi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 18/03/08, 14:30




par harry Ravi » 14/12/08, 14:50

Bedankt voor de tips.

Als ik zie dat de ton staal rond de €600 (celon arcelor) kost, kan het behoorlijk duur zijn.

Een schroothandelaar zou een goed compromis kunnen bieden en het verhaal van de tsungeenpellets die in een tank in het beton zijn ondergedompeld, is een goed idee.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/12/08, 20:57

Maar wolfraamcarbide wordt goed gerecycled, en zelfs bij een schroothandelaar is de kg carbidepellets veel duurder dan de kg ijzer.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 270 gasten