Verrassing voor éconologues vrienden!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Christophe » 29/05/16, 15:32

Oké, dus als ik je redenering volg: in plaats van een bril te dragen, zou het de wereld (echt of virtueel) moeten zijn die zich aanpast aan mensen met een zichtprobleem? En daarom iedereen bestraffen die er geen heeft?

Ik ben bijziend en ik heb een bril, ik heb de wereld niet gevraagd om alle geschriften te vergroten, ik nam een ​​bril! : Cheesy:

Want dat is precies wat je me probeert te vertellen!

Er zijn tools, onder alle besturingssystemen, voor slechtzienden... het is aan jou om ze te gebruiken en aan te passen... toch??

chatelot16 schreef:de vraag is waar deze drempel voor presentatieverandering vandaan komt, is deze aanpasbaar?


Absoluut, en ik heb je hierboven al de oplossing gegeven: verlaag de zoom van je browser... "CRTL + toets -" of "CTRL + muiswiel"... 1 zoomniveau minder is voldoende om het volledige menu op mijn computer...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 29/05/16, 15:51

De oplossing die je me gaf is nutteloos omdat ik al weet hoe het moet.

Ik wijs u er eenvoudig op dat als ik econologie.com tegenkom en niets zie waarop ik kan klikken om de andere delen te zien, dit met anderen zal gebeuren en dat het een probleem is om gecorrigeerd te worden ... behalve om te zeggen dat de verliezers die schermen hebben die te klein zijn, moeten zichzelf gewoon gaan neuken

als de knoppen er altijd waren, ongeacht de resolutie, zou het enige probleem zijn dat we ze niet allemaal zouden zien ... maar er zijn altijd menu's geweest die groter zijn dan het scherm met een bord dat laat zien hoe ze moeten worden gevuld

De vraag die je nog steeds niet beantwoordt, is waar deze beperking vandaan komt? wordpress of iets anders?

econologie wil de wereld verklaren, maar het zou zonde zijn om niet eerst de software uit te leggen die we gebruiken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Christophe » 29/05/16, 16:00

Oké, dus maak je site, ik stop deze discussie met jou, gezien hoe koppig je bent.
Je weet alles, maar je past je niet aan... wat wil je nog meer dat ik je vertel?

Er is geen sprake van dat ik de site optimaliseer voor UW resolutie van 1024x600, die volledig achterhaald is...en die daarom de navigatie van de meeste andere bezoekers zal benadelen...

Democratie is dat ook!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 29/05/16, 16:27

door te zeggen dat mijn resolutie ongeschikt is, geeft u onjuiste informatie, aangezien het voldoende is om de zoom te wijzigen zonder de resolutie te verhogen om het menu te laten verschijnen

het is dus een ander probleem dat het wenselijk zou zijn om te begrijpen, zodat econologie.com voor bepaalde bezoekers geen doodlopende weg is

Ik herhaal, het is niet voor mij omdat ik weet hoe ik het moet doen ... maar als het mij is overkomen, is het omdat het anderen overkomt en die mijn geduld niet zullen hebben om te zoeken

als ik alles wist zou ik je vertellen hoe je het moet doen... hier integendeel stel ik vragen en in plaats van het nuttig te vinden om te zoeken ga je in oorlogsmodus...

als ik een computer met een groter scherm neem, en ik verander de zoom in de andere richting, doet zich hetzelfde probleem voor ... dus zelfs met een groter scherm zullen sommige bezoekers econologie.com tegenkomen zonder een zichtbare knop

de echte vraag is is dit een defect van wordpress of iets anders? Is dit onvermijdelijk of komt het door een bepaalde configuratie

Ik eis niets voor mij ... het weerhoudt me er niet van om te slapen als sommigen op dit probleem stuiten
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par izentrop » 30/05/16, 14:28

Hallo, ik heb niet alles gevolgd, maar als het om de hoogte van de tekst gaat, is dat normaal in vergelijking met andere forums en zelfs wat groter dan gemiddeld. kleiner hier http://www.abcelectronique.com/forum/

Ik kon niet verwijderen. Sorry als ik zijdelings antwoord : Oops:
Dernière édition par izentrop de 30 / 05 / 16, 14: 40, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Remundo » 30/05/16, 14:34

ontspan vrienden... maak een goed voornemen, elk een die je leuk vindt! :P
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Christophe » 30/05/16, 19:40

Ah ah ah Remundo!

chatelot16 schreef:de echte vraag is is dit een defect van wordpress of iets anders? Is dit onvermijdelijk of komt het door een bepaalde configuratie

Ik eis niets voor mij ... het weerhoudt me er niet van om te slapen als sommigen op dit probleem stuiten


Alle WordPress-thema's hebben nu een responsief ontwerp, dus aangepast aan de grootte van de resolutie, maar sommige thema's veranderen meer dan andere...

Des te beter als het je niet belet om te slapen 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 30/05/16, 20:06

Ik zag net iets soortgelijks in de winkel: als ik inzoom tot meer dan 175% verdwijnt het grote blauwe vak met alle links en is er alleen een rechthoek met links een menu en rechts +

Ik vond deze manier om het menu te markeren duidelijker dan dat het bord 3 streepjes heeft ... maar het werkt niet, hoeveel ik ook probeer overal te klikken, er verschijnt geen menu

responsief ontwerp dat zou betekenen wie zich aanpast ... als de aanpassing wordt gedaan door alles te blokkeren, lijkt mij niet erg responsief

wat heeft het voor zin om de gadgets in software te vermenigvuldigen als het halverwege werkt?

als ik kritiek heb, bekritiseer ik niet de eigenaar van de site die doet wat hij kan, ik bekritiseer deze geschatte software

deze gratis software heeft een nadeel: de gebruiker is geen klant ... hij moet gewoon tevreden zijn met wat het is, want het is gratis
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Christophe » 31/05/16, 12:30

Wordpress en Prestashop hebben niets bij benadering, het zijn 2 tools (met betaalde optie) die door miljoenen sites in de wereld worden gebruikt ... moeten het delirium daar stoppen! Je bent weer op zoek naar het kleine beestje en de perfectie van het detail, onmogelijk...

Momenteel is het niet omdat u betaalt dat u een betere service heeft! Het is vaak zelfs het tegenovergestelde!

Om een ​​idee te krijgen: de 3 migraties van de 3 delen van de site die ik zojuist in een paar maanden heb gedaan, zouden me tussen de € 15 en € 20 hebben gekost als ik ze door internetproviders had laten doen... zonder de handen te hebben op controle van details...

(geschat op basis van 30€ per uur gefactureerd werk, wat niet duur is in dit gebied).
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 31/05/16, 13:24

het is geen kwestie van perfectie zoeken ... maar als ik een defect opmerk, meld ik het in de hoop dat het nuttig zal zijn

wanneer ik inzoom, heeft de winkel voor meer dan 175% het grote blauwe menu, verandert in een met een balk gemarkeerd menu dat niets doet als erop wordt geklikt ... dus het is een truc die niet werkt

als ik iets zie dat niet werkt, ben ik op mijn hoede, ook al is het in een geval dat nutteloos lijkt, omdat hetzelfde probleem zich kan voordoen in een nuttig geval dat ik niet ken

om te proberen raadpleeg ik de winkel op een smartphone en ik vind ook deze strip met menu en + die niet werkt!

dus zoom spelen op de computer onthult een bug die de winkel onbruikbaar maakt op een smartphone
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten