Verrassing voor éconologues vrienden!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lilian07
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 15/11/15, 13:36
x 56

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par lilian07 » 21/05/16, 10:50

Zeer gebruiksvriendelijke site die meer zou moeten bevallen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Remundo » 22/05/16, 15:11

heel goed gedaan Christoffel, :D

Ik geef Sycomoreen door

http://sycomoreen.free.fr/syco_annonces ... l#23052016
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Christophe » 22/05/16, 15:22

Danke Schöne!

Aarzel niet om ook op uw sociale netwerken door te geven (of het nu de site is of bepaalde artikelen)... nu de site "mooier" is...

Profiteer ook van de commentaren op de artikelen van de site: dit geeft u meer zichtbaarheid dan op de forums...

Ik sta ook open voor het schrijven van artikelen door bepaalde leden van de forums en bezoekers: als je een goed redactioneel idee hebt, stel het me dan voor in PM (of via https://www.econologie.com/contactez-nous/ als u niet bent ingeschreven op de forums)
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 28/05/16, 18:18

Christophe schreef:Er is niet slechts één paneel: het is gewoon de link -in afbeelding- naar een categorie ... Het wordt overigens "subcategorieën" genoemd ...

Ik denk dat ik de werking van internetgebruikers steeds minder goed begrijp ... : Cry:

er is geen enkele functie van internetgebruikers om te begrijpen... er zijn veel internetgebruikers die gewend zijn aan hun gebruikelijke sites, en elke site werkt anders, dus wanneer u op een nieuwe site terechtkomt in de overtuiging dat deze werkt zoals de vorige, merkt u dat deze niet werkt

daarom moet je zo duidelijk mogelijk zijn, zelfs overbodig, zodat iedereen de weg kan vinden die ze kennen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par Christophe » 28/05/16, 18:26

Nou ja, het is moeilijk geworden om het juiste ontwerp voor een site te vinden, aangezien internetgebruikers... ik weet het niet... lui zijn geworden?

Aan de ene kant moet je vereenvoudigen, aan de andere kant moet je laten zien dat er inhoud is, dat de site niet nep of leeg is...

Echt niet duidelijk!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 28/05/16, 20:56

denk je dat degene die niet begrijpt lui is? het is alsof je moet rijden en ongelukken moet vermijden zonder een gemeenschappelijke wegcode ... als iedereen andere gewoonten heeft, zouden er overal ongelukken zijn en zou er geen oplossing zijn om ze te vermijden

de internetpeddel is precies dat: elke site doet alles, maar gelukkig veroorzaakt het geen ongelukken: het is alleen maar peddelen en inefficiëntie

iemand vertelt je dat hij het ding heeft genomen waar fotovoltaïsche cellen zijn voor een enkel product... als je alleen maar zegt dat hij niets begrijpt, kom je niet vooruit... zou je niet liever een andere presentatie moeten geven die het verschil laat zien tussen een product en een categorie waar meerdere producten te zien zijn?

je antwoordde dat er al een categorie was gemarkeerd ... maar ergens hierboven, niet op het fotovoltaïsche paneel, iets waarvan we niet weten of het een product of een reeks producten is
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par phil53 » 29/05/16, 08:49

Nou, het geeft een nieuwe look, meer in overeenstemming met de tijd!
Als je een reactie achterlaat, kun je die dan misschien bewerken?
Waarschuw ook dat dit degene is die zal verschijnen, ik heb mijn naam achtergelaten, ik geef er de voorkeur aan mijn voornaam achter te laten
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 29/05/16, 10:48

Ik vind dat de opmerkingen op deze site volledig overbodig zijn met de forum

we zouden een manier moeten vinden om de blog en de te verbinden forum ...dat elk blogartikel uitgebreid wordt met een onderwerp over de forum

maar helaas ben ik bang dat om het automatisch te doen het nodig zou zijn om een ​​geheel nieuwe software te ontwerpen

waarom zou u het niet handmatig doen: elke keer dat u een artikel maakt, maakt u ook een onderwerp over de forum , met een link naar forum op het artikel en een link naar de blog op de forum

het artikel zal dus zichtbaar zijn zowel op de forum en de blog: de een maakt reclame voor de ander

Zijn de directe opmerkingen in de blog nuttig? Ik denk dat de antwoorden in de forum zijn handiger

de blog kan het voordeel hebben dat iedereen die niet geregistreerd is een opmerking kan achterlaten, maar het resultaat kan zijn dat serieuze reacties in de forum en reacties op de blog blijven onbeantwoord

Ik zou liever de mogelijkheid verwijderen om opmerkingen in de blog te plaatsen en links te wissen om reacties op de blog aan te moedigen forum

dus elke nieuwe opmerking zal zichtbaar zijn als een nieuw bericht van de forum en er zullen antwoorden zijn

overigens in het menu (bordje heeft 3 streepjes) van een ander forum er is een "actief onderwerp" dat lijkt op het "recente bericht" dat ontbreekt
http://forum.scienceamusante.net/viewforum.php?f=1
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par phil53 » 29/05/16, 10:55

Zonder te weten hoe ik het duidelijk moet verwoorden, ben ik het ook eens met chatelot16
Kan de opmerking in de thread op de forum?
Ter info, ik laat van tijd tot tijd opmerkingen achter op WE morgen, vaak komt er geen reactie.
Het is waar dat de artikelen pakkend zijn maar soms inhoudsloos.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Verrassing voor éconologues vrienden!




par chatelot16 » 29/05/16, 12:16

er is iets dat me schokt in "the econology site"

le forum staat al op de econology-site!

voor mij op de site is er de forum(phpbb) de winkel (prestashop) en de blog (wordpress)

voor mij om site te noemen, is het WordPress-ding moeilijk te begrijpen

voor mij als je econologie.com typt, zou je een startpagina moeten tegenkomen die de verschillende delen van deze site laat zien

nu als je econologie.com typt kom je op de blog en zie je niets om op te klikken om direct ergens anders heen te gaan ... alles zit verborgen achter dit bord met 3 balken dat nog niemand is gelukt om te zeggen wat hij wil zeggen

het verbergen van een lang menu in een bord is handig om ruimte te besparen als er iets nuttigers is om te plaatsen... maar er is een grote zwarte banner die evenveel ruimte in beslag neemt alsof de verschillende knoppen er allemaal zijn
Dernière édition par chatelot16 de 29 / 05 / 16, 12: 27, 1 keer bewerkt.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 195-gasten