Stakingen: vrijheid, gelijkheid, broederschap schrap de 2 vermeldingen...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 18/11/07, 21:30

0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/11/07, 22:34

Zou de waarheid ergens anders kunnen liggen? : Cheesy:
0 x
fc89
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 170
Inschrijving: 20/10/07, 20:01




par fc89 » 18/11/07, 23:18

Bonsoir,

Ik plaats, Christophe:
Zou de waarheid ergens anders kunnen liggen?


Verdeel en heers...
Het is een motto dat werkt!
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 18/11/07, 23:50

Ik zou het op prijs stellen als een collectief of vakbonden een klacht zouden indienen bij justitie, tegen een politicus (zelfs een president van de republiek), en ook tegen de media, wanneer er bewust valse verklaringen worden ondersteund.
Sinds enkele maanden zijn we getuige van herhaalde onwaarheden tijdens eenzijdige debatten, gaststerministers of interventies van Sarkozy.
Helaas voor ons ruikt onze Nieuwe President een beetje naar bananenschil, gebroken fruit, rijp fruit en kreupelhout.
Het mag niet worden misbruikt, en matiging is essentieel...

Probleem, we kunnen geen klacht indienen tegen de president in functie. Dus hij misbruikt het, misbruikt het en verwerpt het...
De ex-wetenschap Dc, heeft overal een mening over, dus vooral een mening... Probleem, de zinnen zijn verkeerd verdraaid, zijn vaak gemeenplaatsen, of grote onzin. Omdat niemand het oppikt, behalve die terroristen op internet. Hij gelooft in zijn delirium!
Maar dat Fransen, die deze Sarko-show ondergaan, het niet altijd beseffen, doet me pijn.,
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 19/11/07, 10:11

Het is zeker dat u, politicus, het veel beter zou doen dan degenen die ons 25 jaar hebben geleid, in termen van hoogvliegende debatten. Dat zie je meteen terug in je betoog.

Het is duidelijk dat je het niet erg vindt om te staken:
je hebt een rustig leventje, je kent alleen mensen die te voet of met de fiets naar het werk kunnen of die met de auto komen, 35 uur (of 32?) weken werken, die op hun 55ste met pensioen gaan. Als er een schoolstaking is, neem je een vrije dag omdat je vakantie neemt wanneer je maar wilt.
0 gedoe, 0 zorgen.

Jij hebt geluk. Veel beter voor jou.

gegyx schreef:Ik zou het op prijs stellen als een collectief of vakbonden een klacht zouden indienen bij justitie, tegen een politicus (zelfs een president van de republiek), en ook tegen de media, wanneer er bewust valse verklaringen worden ondersteund.
Sinds enkele maanden zijn we getuige van herhaalde onwaarheden tijdens eenzijdige debatten, gaststerministers of interventies van Sarkozy.
Helaas voor ons ruikt onze Nieuwe President een beetje naar bananenschil, gebroken fruit, rijp fruit en kreupelhout.
Het mag niet worden misbruikt, en matiging is essentieel...

Probleem, we kunnen geen klacht indienen tegen de president in functie. Dus hij misbruikt het, misbruikt het en verwerpt het...
De ex-wetenschap Dc, heeft overal een mening over, dus vooral een mening... Probleem, de zinnen zijn verkeerd verdraaid, zijn vaak gemeenplaatsen, of grote onzin. Omdat niemand het oppikt, behalve die terroristen op internet. Hij gelooft in zijn delirium!
Maar dat Fransen, die deze Sarko-show ondergaan, het niet altijd beseffen, doet me pijn.,
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 19/11/07, 11:32

Ten eerste is mijn ontwikkeling van het einde nogal humoristische poëzie (te nemen met de mate (alcoholist) die je wilt).

Twee, wat ik aan het begin zeg is waar, en ik durf te veronderstellen dat er een pb is. Neen ?
Als een politicus willens en wetens liegt en velen beseffen dat, is het minste wat je kunt doen hem de tegenspraak toewerpen, en een recht op antwoord (zelfs van de journalist…).

Maar wanneer wordt gezegd dat deze valse woorden haat aanwakkeren en de hartstochten van de kiezers in conflict brengen. Daar ! Het is serieus !
Het komt uit een superieure, belediging, niet-respect voor de teksten, meineed, uitsluiting, racisme, opmerkingen gericht op het verstoren van de openbare orde, aanzetten tot misdaad, zo niet burgeroorlog, anderen in gevaar brengen.
Wanneer een persoon zijn dier mishandelt, krijgt de SPA altijd € 1500 terug voor de rechtbank.
Als Le Pen in een discreet interview met een flauwe grap naar buiten komt, dienen alle liga's tegen racisme en antisemitisme een klacht in, en dat zorgt voor maandenlang kabaal.
Maar wanneer Sarkozy bevestigt dat de stakingsdagen meer betaald zullen worden, is het daar het quotum van zombies dat opnieuw ter harte gaat...

Wat betreft uw veronderstellingen over mijn leven, die zijn twijfelachtig.
Ik zie veel wrok, jaloezie, wanhoop.
Stel jezelf de vraag en denk een beetje na over het leven dat je leidt, en kijk of er geen andere oplossing is dan die waarbij je jezelf opsluit.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/11/07, 11:39

gegyx schreef:Maar wanneer wordt gezegd dat deze valse woorden haat aanwakkeren en de hartstochten van de kiezers in conflict brengen. Daar ! Het is serieus !
Het komt van een superieure, belediging, niet-respect voor de teksten, meineed, uitsluiting, racisme, opmerkingen gericht op het verstoren van de openbare orde, van de bevolking tot misdaad, zo niet burgeroorlog, anderen in gevaar brengen.


Het wordt serieus zeg je?? Omdat het er eerder niet was? Sorry, maar ik denk dat je opmerking een beetje egocentrisch getuigt...

Omdat ik niet zie hoe het zijn gewoontes verandert...zijn presidentiële campagne in het bijzonder...Ik herinner u eraan dat het dankzij dergelijke methoden is dat hij de verkiezingen heeft gewonnen: leugens (de beroemde koopkracht die na 6 maanden daalt) en het tegen elkaar opwerpen van sociale categorieën... Ik heb het niet over de hervatting van lepenistische argumenten ...

Zo word je voorzitter...

Hier, over electorale beloften, Sarko die altijd uit is op "professionele resultaten", past pkoi niet toe op zijn regering...blablablabaal...we kennen het liedje...
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 19/11/07, 12:55

gegyx schreef:Ik zie veel wrok, jaloezie, wanhoop.
Stel jezelf de vraag en denk een beetje na over het leven dat je leidt, en kijk of er geen andere oplossing is dan die waarbij je jezelf opsluit.


Geen jaloezie: zoals ik onlangs zei, als ik om 11 uur op mijn werk aankom, word ik niet ontslagen (ik krijg waarschijnlijk een belachelijke loonsverhoging, maar dat zal niet veel veranderen). Het maakt me kwaad, ik zie mijn zoon maar 5 minuten per dag, maar het gaat niet verder. Ik heb ook geen bedrijf om te runnen, dus geen grote zorgen voor mijn kleine persoon. Neen.
Het is aan de anderen die ik denk, aan degenen die ik om me heen zie en die wat meer de rug buigen omdat ze hun reistijd verdubbelen of verdrievoudigen, aan degenen die geen 1% van de voordelen van stakers hebben. Ze lijden veel meer, maar de vakbonden geven er niet om. Dus wrok? ja, misschien...
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten