Stakingen: vrijheid, gelijkheid, broederschap schrap de 2 vermeldingen...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 16/11/07, 20:30

Wat niet langer het geval is... heb ik het mis? Dus pkoi handhaaft dergelijke maatregelen?

Absoluut niets rechtvaardigt het. Het is alleen zo dat degenen die met deze legitieme vergoeding zijn teruggekeerd, ermee kunnen vertrekken.
Het is volgens mij een kwestie van implementeren.

Je hebt gelijk, het is waar wat wordt belast:
Indien bedrag overboekingen: <€ 20.000 Geen belasting
>€ 20.000 uw meerwaarden worden belast tegen 27%
Ik zou verduidelijken door te zeggen: alle meerwaarden op de aandelenmarkt.

Ik wilde u NLC citeren door te zeggen:
laat niets hem ervan weerhouden er een te worden. En om dingen te veranderen.

Maar ik ben het ermee eens dat mijn citaat niet gepast was. Mee culpa.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 16/11/07, 20:31

NLC schreef:Het probleem is dat hoe meer dingen weggaan, hoe meer mensen meer koopkracht willen terwijl ze minder werken. Dat wil de consumptiemaatschappij toch?


Nou, om daar te komen is er maar één methode als je niet wilt werken: anderen uitbuiten...Uitbuiting is niet noodzakelijkerwijs die van de grote, slechte kapitalistische bazen Ik zal niet meer zeggen...

ps: wat betekent dat geassocieerde baas?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 16/11/07, 20:33

toto65 schreef:Je hebt gelijk, het is waar wat wordt belast:
Indien bedrag overboekingen: <€ 20.000 Geen belasting
>€ 20.000 uw meerwaarden worden belast tegen 27%
Ik zou verduidelijken door te zeggen: alle meerwaarden op de aandelenmarkt.


Ben je zeker van die cijfers? 20 lijkt me veel.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 16/11/07, 20:36

Christophe schreef:
NLC schreef:Het probleem is dat hoe meer dingen weggaan, hoe meer mensen meer koopkracht willen terwijl ze minder werken. Dat wil de consumptiemaatschappij toch?


Nou, om daar te komen is er maar één methode als je niet wilt werken: anderen uitbuiten...Uitbuiting is niet noodzakelijkerwijs die van de grote, slechte kapitalistische bazen Ik zal niet meer zeggen...

Als precies, precies, je zei te veel of niet genoeg.

Christophe schreef:ps: wat betekent dat geassocieerde baas?

Nou, we zijn 2 oprichters
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 16/11/07, 20:36

Niet genoeg om blijkbaar:
De financiële commissie van de Senaat heeft gisteren gestemd over een amendement dat voorziet in een verhoging van de drempel voor het belasten van meerwaarden op de beurs. Dit zou gaan van € 20.000 tot € 25.000. Ook de belasting op meerwaarden op effecten zou moeten stijgen van 16% naar 18% (plus 11% sociale zekerheidsbijdragen), in ruil voor de afschaffing van de beurstaks. Het project wordt volgende week door de Nationale Assemblee onderzocht.
:schok:
http://www.investir.fr/cours-actions-co ... euros.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 16/11/07, 21:11

Het onderwerp dwaalt enorm af, ik sta mezelf nog één opmerking toe.
als ik al deze foto's aan de zijkant zie

Ik vind je opmerking interessant.
buitenspel gezet: boer die bonussen krijgt omdat hij niet werkt?
aandeelhouder die niets doet onder het voorwendsel geld te hebben dat bekwame werknemers overbrengt om te werken voor de arbeiders in een totalitair land?
Rmiste aan wie we sociale vrede kopen?
man die een directiesalaris heeft met shenanigans en bedrijf? (het heeft zelfs een naam: grijze economie).

Zie geen agressie in mijn opmerkingen, ik wilde in aanmerking komen.
Ik denk dat je de moed hebt om ondernemer te zijn. Ik neem mijn petje voor je af en wens je succes.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 16/11/07, 21:16

toto65 schreef:Niet genoeg om blijkbaar:
De financiële commissie van de Senaat heeft gisteren gestemd over een amendement dat voorziet in een verhoging van de drempel voor het belasten van meerwaarden op de beurs. Dit zou gaan van € 20.000 tot € 25.000. Ook de belasting op meerwaarden op effecten zou moeten stijgen van 16% naar 18% (plus 11% sociale zekerheidsbijdragen), in ruil voor de afschaffing van de beurstaks. Het project wordt volgende week door de Nationale Assemblee onderzocht.
:schok:
http://www.investir.fr/cours-actions-co ... euros.html


Ik wist niet dat het zo hoog was...ik zit op mijn reet...ik dacht dat elke € verdiend op de beurs zwaar belast werd! :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 16/11/07, 21:23

NLC schreef:Als precies, precies, je zei te veel of niet genoeg.


Ik denk dat je me heel goed hebt begrepen: door niet terug te willen op zijn sociale prestaties, het is noodzakelijk dat anderen "betalen" ... het is ook een vorm van uitbuiting ... en in het geval van een economische crisis (zoals al jaren het geval is) is het behoorlijk ondraaglijk voor wie er geen deel van uitmaakt bevoorrechte categorieën...

Pas op met deze opmerking, Ik streef helemaal niet naar sociale minima die niet kosten strikt NIETS regeringen omdat een grote meerderheid van de sociale minima snel weer in het economische "circuit" wordt geïnjecteerd.

Ik richt me op mensen die gewend zijn geraakt aan een bepaalde levensstandaard en wie geloven dat deze levensstandaard hun levenslang te danken is...sorry maar in een context van crisis is dit niet mogelijk...maar dit alles zal "natuurlijk" stoppen met het einde van goedkope energie...

NLC schreef:Nou, we zijn 2 oprichters


Ah maar dat wist ik niet, dus welkom bij de club van jonge ondernemers... en wil je ons niet meer vertellen over je activiteit? Het zou je een beetje publiciteit kunnen geven, toch? Je hebt het misschien al op een dag gepresenteerd op de forums maar ik kan niet alles volgen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 16/11/07, 22:21

Christophe schreef:
NLC schreef:Als precies, precies, je zei te veel of niet genoeg.


Ik denk dat je me heel goed hebt begrepen: door niet terug te willen op zijn sociale prestaties, het is noodzakelijk dat anderen "betalen" ... het is ook een vorm van uitbuiting ... en in het geval van een economische crisis (zoals al jaren het geval is) is het behoorlijk ondraaglijk voor wie er geen deel van uitmaakt bevoorrechte categorieën...


Nee echt, ik zag niet waar je het over had. En ik ben het er 100% mee eens.

Christophe schreef:
NLC schreef:Nou, we zijn 2 oprichters


Ah maar dat wist ik niet, dus welkom bij de club van jonge ondernemers... en wil je ons niet meer vertellen over je activiteit? Het zou je een beetje publiciteit kunnen geven, toch? Je hebt het misschien al op een dag gepresenteerd op de forums maar ik kan niet alles volgen...


Dit is totaal off-topic, maar in het kort: elektronica-ontwerp.
En op dit moment heb ik naast andere lopende projecten er verschillende die draaien om elektrische verplaatsing.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 16/11/07, 22:31

Elektronisch ontwerp, met Aziatische en Indiase concurrentie Ik begrijp dat je 16 uur moet werken om uit het water te blijven ... :?

Als je denkt dat sommige van je producten in onze winkel kunnen worden aangeboden, neem dan contact met me op in PM ... je weet maar nooit?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten