Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Christophe » 09/01/07, 15:01

André zou moeten "genieten" van deze kleine .pdf.

Ik hou vooral van de 2 vliegtuigen "in plakjes gesneden" door de propeller van een man die waarschijnlijk te gehaast of afgeleid achter hen was...

https://www.econologie.info/share/partag ... tiques.pdf

ps: er kunnen enkele montages tussen deze foto's zitten... maar ik heb de meest voor de hand liggende verwijderd...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/01/07, 16:32

Hallo,
Er is er een die ik herken, de cessna 180 op ski's die in een gat in het ijs crashte,
als er plassen op het ijs staan ​​is het beter om het meer te verversen
Zonder winter, zoals bij ons, gaat het dit jaar gebeuren, het ijs beneden wordt steeds erger, een laagje sneeuw erop en het ziet er erg mooi uit..
Voor degene wiens propeller doorsneed gebeurde het dat twee vliegtuigen die in de buurt van Montreal vlogen een cessna 172 de achterkant van een romp van een Piper Sherokée 140 volledig doorsneed. De piloot van de 172 keerde veilig terug, die van de Piper hadden geen schijn van kans.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Obamot » 13/11/22, 06:49

De Amerikaanse luchtvaart is niet meer wat het geweest is...! (RUST IN VREDE)



Het zink dat erachter komt, had misschien de bedieningselementen geblokkeerd, of een flauwte van de piloot?
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Janic » 13/11/22, 07:59

geraakt, gezonken of liever neergeschoten. Niets amuseert hen! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Obamot » 13/11/22, 13:14

Hier, vanuit verschillende hoeken, draaide het kleinere vliegtuig dat het grote inhaalde blijkbaar naar links, een andere hypothese zou zijn dat de onderkant van de romp de piloot blijkbaar zou hebben verhinderd te zien dat het recht op het andere vliegtuig afstevende ( of in ieder geval te laat om het te vermijden) ... zo begreep ik het.

Dernière édition par Obamot de 13 / 11 / 22, 13: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Christophe » 13/11/22, 13:15

0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Macro » 14/11/22, 11:59

Deze prachtige vliegende gekken en hun grappige machines...

Het was tijdens een "Airshow".... Het doel is bereikt ze maakten de show en tegelijkertijd moesten ze de lucht verwarmen...

Ik zeg: twee minder om kerosine te verbranden voor quedalle...De impact op de RC zal slechts beperkt zijn...Maar als het anderen kan afschrikken...

Ik heb het hele weekend de amateurpiloten horen komen cirkelen in de lucht boven mijn dorp, in ieder geval irriteert het voortdurende geronk van die paar grote friques die avgaz verbranden voor simpel plezier....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Christophe » 14/11/22, 17:31

Macro is geen kerosine in deze motoren, het is gelode benzine en 70 octaan! : Mrgreen:

En nogmaals 70, ik ben aardig ... dat is jouw vakgebied, je moet weten hoeveel brandstofoctaan was in de jaren 30 toen we deze vliegtuigen ontwikkelden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Macro » 14/11/22, 18:11

Christophe schreef:Macro is geen kerosine in deze motoren, het is gelode benzine en 70 octaan! : Mrgreen:

En nogmaals 70, ik ben aardig ... dat is jouw vakgebied, je moet weten hoeveel brandstofoctaan was in de jaren 30 toen we deze vliegtuigen ontwikkelden ...


Doe een onderzoek naar Eugène Houdry en katalytisch kraken.... hij verfijnde in het begin van de jaren 40 avia-benzines met een octaangetal van meer dan 130...

De Amerikanen tijdens de Tweede Wereldoorlog draaiden met de index 2... Met dank aan Eugene (een Franse ingenieur) terwijl de Fransen draaiden de kamelenpis hadden die je ons citeert

Bovendien had Pierre Clerget in de jaren dertig vliegtuigdiesels ontwikkeld die op kero en diesel liepen, waaronder een 9-cilinder ster van 300 pk...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Betreft: Semi-Humor: luchtvaartongevallen in .pdf




par Christophe » 14/11/22, 18:15

Uh ik wil je geloven maar hey tijdens de 2e GM waren alle benzines niet 100 octaan he! Het moet dus af en toe veel zijn ontploft in de B17's en andere Amerikaanse motoren... naast de ontploffingen op de grond! Aan de andere kant is bio-ethanol rond de 130 octaan... dus ze kunnen gemengd zijn...

anderszins Clerget was niet degene die water in zijn Diesels injecteerde ?

Tenzij waterinjectie het ook mogelijk maakte om benzine met een lager octaangetal te gebruiken? Ik zeg dat ik niets zeg ... de trollen van de lobby's zeiden dat het water in de motoren niet werkte! : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Nou dan !!!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten