Privé gedeelte

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Privé gedeelte




par Christophe » 28/05/07, 10:19

Na lang nadenken besloot ik een privégedeelte te openen forums.

Dit is gereserveerd voor lezen en schrijven door leden met meer dan 500 berichten of door moderators.

https://www.econologie.com/forums/le-coin-de ... -vf68.html

Het doel van dit onderdeel is om dit te kunnen praat over meer persoonlijke of vertrouwelijke zaken tussen stamgasten van de forums.

Om toegang te krijgen, moet u minimaal 500 berichten hebben. Neem dan privé contact met mij op, dan geef ik je toegang.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/05/07, 11:06

:D goed idee!
Ik denk dat ik binnen de norm blijf
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 28/05/07, 11:09

elephant schreef::D goed idee!
Ik denk dat ik binnen de norm blijf


Ja, normaal gesproken zou u er toegang toe moeten hebben. Als er een probleem is, kunt u mij dat hier vertellen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/05/07, 14:47

Er is een klein probleem en ik denk dat we een oplossing moeten vinden, anders zal het een aantal aardige "diplomatieke problemen" veroorzaken

wanneer een "gemiddelde gebruiker" de laatste 25 berichten opent, ga ik ervan uit dat er geen problemen zijn, ik neem aan en hoop dat hij alleen openbare berichten ziet.
maar wanneer een 500+ gebruiker dezelfde laatste 25 berichten opent, ziet hij alles, zonder het verschil te kunnen zien....

en dat kan voor wat problemen zorgen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 28/05/07, 15:04

elephant schreef:Er is een klein probleem en ik denk dat we een oplossing moeten vinden, anders zal het een aantal aardige "diplomatieke problemen" veroorzaken

wanneer een "gemiddelde gebruiker" de laatste 25 berichten opent, ga ik ervan uit dat er geen problemen zijn, ik neem aan en hoop dat hij alleen openbare berichten ziet.
maar wanneer een 500+ gebruiker dezelfde laatste 25 berichten opent, ziet hij alles, zonder het verschil te kunnen zien....

en dat kan voor wat problemen zorgen


Eh, ik begrijp uw opmerking niet echt, waarom zou dat diplomatieke problemen veroorzaken? Het is in ieder geval simpel: geen van de berichten van forum privé verschijnt (voor niemand) in de laatste 25 berichten... het beste voor vaste klanten is daarom om zich te "abonneren" op de privéonderwerpen die hen interesseren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/05/07, 15:26

:? Ik begreep niet alles ...
De oude zullen het land opruimen, voor mij staat het in 65 berichten. :?
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 28/05/07, 16:23

Dag

Ik begrijp je aanpak niet echt.

"Na lang nadenken besloot ik een privégedeelte te openen forums."

Kun je nog meer zeggen?

"Het doel van deze sectie is om over meer persoonlijke of vertrouwelijke zaken te kunnen praten tussen stamgasten van de forums."

Het laat me dromen...


"Je moet minimaal 500 berichten hebben om toegang te krijgen. Als dat zo is, neem dan privé contact met mij op, dan geef ik je toegang."

VIP-sectie...

Vooral omdat de “uitverkorenen” niet erg talrijk zijn... momenteel ongeveer twintig!!!

Nou, jij bent de baas

Ciao
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/05/07, 18:09

Ik begrijp je aanpak niet echt.


Het is echter simpel: het zal de "oude jongens" in staat stellen te profiteren van de ruggen van...... :D :D :D

nee, serieus: het vermijdt dat u zich zorgen hoeft te maken over het sturen van PM's naar verschillende mensen om te praten over details die niemand interesseren

Christophe: Oké, er is iets dat ik niet begrijp: nu is het goed, ik heb een bladwijzer op het adres van de sectie gezet
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79357
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 28/05/07, 19:53

bpval schreef:Ik begrijp je aanpak niet echt.


Er zijn er tientallen forums die een privé "moderators" sectie hebben...

Dus ik heb er een gemaakt voor hetzelfde doel... Voorbeeld: praten over verbeteringen en nieuwe secties met de mening van vaste bezoekers van de site die a priori noodzakelijkerwijs constructievere meningen zullen geven dan de persoon die dit net heeft ontdekt forum...

We zouden ook kunnen praten over ‘gevoelige’ onderwerpen die riskant zouden zijn om rechtstreeks in de publieke ruimte te plaatsen...

Etc etc..
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 287-gasten