Rock and roll Andy Powell

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1

Rock and roll Andy Powell




par culbuto » 28/02/13, 12:19

een groep uit de jaren '70, die blijft touren tot grote vreugde van fans van melodieuze rock, gitaar, gekke riffs
http://www.youtube.com/watch?v=jfUDefpK93w
daar is het in januari, in Verviers bij Spirit of 66. de herinnering met een ietwat speciale gastster. Andy Powell zal hem de solo's laten, omdat hij duidelijk het onderwerp beheerst!
bob skeat aan de rechterkant, modderige manninen "iceman" aan de linkerkant, en joe crabtree op percussie.
Ze gaan naar Compiègne in april voor degenen die geïnteresseerd zijn.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 28/02/13, 12:24

Je beheerst de kunst van forum zeg het maar! Wat een productieve culbuto! :)

Hier de "officieel" onderwerp van het delen van muziek van forum
0 x
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1




par culbuto » 28/02/13, 12:35

Ik had het niet gevonden. sorry, en dit is echt speciaal voor de verrassende gast.
NB Ik vind dit leuk forum van algemeen belang en het irriteert me om zinloos geweld te zien zonder staart of kop waardoor het ding gaat rotten.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 28/02/13, 14:41

culbuto schreef:NB Ik vind dit leuk forum van algemeen belang en het irriteert me om zinloos geweld te zien zonder staart of kop waardoor het ding gaat rotten.


Ah ook? : Cry:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten