Gereserveerd voor meer dan 18 jaar;)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 21/05/13, 11:24

Christophe schreef:Waw Macro, wat een mooie "Mea Culpa"...

Geef toch toe dat u nogal geloofde in bepaalde andere onderwerpen :) Dus daarom maakte ik die opmerking! : Cheesy:


Er is de manier van spreken en de manier van handelen... Er is ook de manier van aanpassen aan degenen die naar je luisteren...

Het is duidelijk dat ik geen Berruréènnes-grappen maak (van Berrurier Alexandre Benoit, een kleurrijk personage in mijn favoriete lezingen) als ik in het restaurant ben met het beheer van mijn box... En ik vermijd om mijn vrouw mijn kleine walvis te noemen : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Net als wanneer ik onderweg word aangehouden, zeg ik niet: wat wil die stomme agent? maar: hallo meneer agent, wat kan ik doen om aardig voor u te zijn???

Ik weet echter waar ik vandaan kom; 'de school van Frankrijk beneden, met boerenfamilies, slagers en vrachtwagenchauffeurs, Berry wat meer is...

En dan... Er is de leeftijd... De moraliteit van een man die rigide wordt terwijl de rest de neiging heeft om dat niet meer te zijn...
Ik was het bijna vergeten.. Ik werd elektromobilist op meer dan 80% van mijn ritten... Het moet het testosteronniveau verlagen.. Anders moeten de elektromagnetische storingen van de mixer mij de ballen in de magnetron doorgeven...

: Cheesy: : Cheesy:

veel plezier, kleintjes!!!
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 21/05/13, 11:39

De mythe van Macro die wegvliegt! : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 21/05/13, 11:46

Hé...Wat had je verwacht : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2




par netshaman » 21/05/13, 13:37

Top Notch !!!
: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 27/05/13, 18:53

Macro schreef:
maar: hallo meneer agent, wat kan ik doen om aardig voor u te zijn???
!


Kuiken??? Ik zou dat graag willen zien [je doet tegelijkertijd een verborgen camera!]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 27/05/13, 20:02

ja Macro,

Ik vind je laatste bericht leuk, vol met voorgestelde dingen.

En u beschikt altijd over de continue 160V van uw Chernomobile om alles te corrigeren wat u maar wilt.

Pas toch op met de mannen in het blauw... Zodra ze je delicate dingen vragen die voor hen heel prettig zijn...

Je weet het nooit met de evolutie van de moraal... de politie moderniseert, zeggen ze : Mrgreen:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 28/05/13, 09:22

Did67 schreef:
Macro schreef:
maar: hallo meneer agent, wat kan ik doen om aardig voor u te zijn???
!


Kuiken??? Ik zou dat graag willen zien [je doet tegelijkertijd een verborgen camera!]


Woord van Macro Ik praat zo tegen ze... De laatste keer dat ze mij (telefonisch) op zondag 17 februari belden voor een verhaal over het ontmantelen van een netwerk van verdovende middelen (minimacro stond eerst in de lijst met telefooncontacten van een grote mensenhandelaar die werd gearresteerd) met 4 gram cabanis-hars wisselden twee sms'jes een Google-afbeeldingsfoto van een baret uit en een reactie van minimacro: dat is twee gram, verdomd, het is duur !!!l)...Ik zal ze vertellen dat ze de volgende toespraak hielden:
Heren, ik kan u alleen maar feliciteren omdat u zo dapper de belangen van de bevolking hebt verdedigd door een einde te maken aan de acties van een hoe gevaarlijke vereniging van criminelen... De onderzeeër keek me aan met machinegeweerogen... Jij Weet je, kleine heer die je bent, dat we de mobiele telefoon van je kind in beslag kunnen nemen en hem in politiehechtenis kunnen plaatsen... Wat een mobiele telefoon, meneer, de agent. Hij heeft er geen... Dat is het, neem het me openlijk aan want een arme bleef ham en jij bent het die jezelf in het gat zult vinden wegens minachting ... Nee nee meneer, de enige mobiele telefoon die mijn zoon tot zijn beschikking kan hebben is die op mijn naam die in mijn zak zit hier in de gemeenschap juridisch gebied (op de openbare weg voor de ingang van de rijkswacht) en ik gebruik momenteel om het gesprek op te nemen dat we voeren (totaal bleuf ik kan mijn samsung wave 3 niet gebruiken mijn dikke vingerworsten maken de touchscreens niet Reageer). Mijn vrouw heeft me weggehaald voor de ogen van de politieagent, die duidelijk zijn kalmte aan het verliezen was... We gaan je kind in hechtenis nemen, het zal je storen... Het zal zeker vervelend zijn voor de continuïteit van zijn opleiding...Alleen denk ik dat het vandaag niet zal zijn, en in ieder geval niet moeilijk te verwezenlijken...Aangezien hij pas 16 jaar oud zal zijn...Morgen...En dat, zoals we duidelijk hebben aangegeven, jouw superieur die momenteel onze zoon hoort, we hebben als getuige gereageerd op een oproep van de rijkswacht en niet op bevel van de officier van justitie of een rechter...3 seconden later kwamen ze mijn vrouw halen voor het voorlezen en ondertekenen van de verklaringen van de mome.. Ik, ik mocht niet terugkeren... Het ergste van alles is dat niemand, noch hij, noch wij, geen enkel identiteitsbewijs hoefde te tonen. ...Iedereen had in zijn plaats kunnen "getuigen" ..We moesten binnen 3 tot 6 weken opnieuw bijeenkomen...14 weken voorbij...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 28/05/13, 13:50

Kleine herinnering dat we een interessante wetenschappelijke discussie over vrouwelijk orgasme een tijdje geleden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 28/05/13, 14:12

Wetenschap is erg leuk...Persoonlijk geef ik de voorkeur aan praktisch werk...En als persoon oefen ik altijd in hetzelfde laboratorium, nou, ik denk niet dat ik een interessant antwoord heb om aan anderen te geven...Tenzij daar komt in mijn lab werken als ik er niet ben... En ik ga ze nog steeds de sesam niet geven : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 28/05/13, 14:35

Ah, hier komt een authentieke Macro terug :) : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 410-gasten