Een fragment uit een JT ophalen: eenvoudige zelfstudie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/07/08, 18:51

Nee, dat denk ik niet... als je een screenshot maakt, is het hetzelfde: er verschijnt niets...

Ik neig naar een "blokkering" (zacht of hard) op videokaartniveau...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 01/07/08, 20:40

Christophe schreef:Nee, dat denk ik niet... als je een screenshot maakt, is het hetzelfde: er verschijnt niets...


Precies !

Probeer een video af te spelen met een andere speler en maak een screenshot....

Ik heb het geprobeerd met vlc en het lijkt te werken...
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 01/07/08, 21:19

Iemand (anders dan ik) : Cheesy: ) heb "Internet Video Converter" geprobeerd, het werkt op YouTube, maar ik heb het destijds alleen daar geprobeerd.

Gedownload hier
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 01/07/08, 22:04

Ik heb het geprobeerd met Real Player, het werkt niet met deze JT

Het werkt met al het andere.


:|
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 01/07/08, 22:09

Ik heb het ook net geprobeerd met "Internet Video Converter".

Ook niet succesvol :|
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 01/07/08, 23:08

Ik corrigeer mezelf:
Toen vanmiddag de nieuwsvideo beschikbaar was, stond er eerder een advertentie van 15 seconden.
Ik klikte op het vak 'Video downloaden' en ik heb alleen deze advertentie opgenomen en niet de informatie die daarop volgde...
:D
Vanavond heb ik het opnieuw geprobeerd, er was voorheen geen advertentie. Ik klikte op de cartridge en deze neemt het hele nieuws op (in VLC?)
Ik ging kijken, het was onmogelijk om halverwege te stoppen. je hebt te maken met de 54' opname, vervolgens het knippen van de reeks en vervolgens de conversie naar Avi (?).

---
Anders heb ik een link gevonden. Dit moet verband houden met de tutorial aan het begin...
http://www.01net.com/editorial/367881/e ... streaming/

Neem een ​​streamingvideo op

De redactie, L'Ordinateur Individuel (n° 199), 01/11/2007 om 00u00

In theorie kunnen streaming video's op internet (tv-nieuws, fragmenten uit programma's, enz.) niet op uw computer worden opgeslagen. Maar sommige programma's zoals VLC Media Player kunnen deze beperking omzeilen met Windows Media-streams (die op een webpagina worden weergegeven in een interface die lijkt op die van Windows Media Player).
Begin eerst met het afspelen van de film op de site, klik met de rechtermuisknop op de afbeelding, kies Eigenschappen en kopieer vervolgens het adres dat zich tegenover de kop Locatie bevindt. Open VLC Media Player en open het menu Bestand, Open Network Stream. Klik op de knop bij HTTP/HTTPS/FTP/MMS en plak het feedadres daar. Vink onder Geavanceerde opties het vakje Stream/Back-up aan en klik op Instellingen. Vink Lokaal afspelen en Bestand aan, klik op Bladeren, selecteer een doelmap, geef een naam aan het bestand dat u wilt behouden waaraan u de .asf-extensie toevoegt en klik vervolgens op Opslaan. Kies onder Inkapselingsmethode ASF en valideer tweemaal met OK.

Vereist niveau: experts
: Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 02/07/08, 00:22

Misterloxo schreef:Probeer een video af te spelen met een andere speler en maak een screenshot....

Ik heb het geprobeerd met vlc en het lijkt te werken...


Een screenshot werkt...een video-opname met Camstudio nee, het werkt niet eens "lokaal".

Dus a priori is Camstudio goed voor het opnemen van de desktop, maar dat is alles...

En jouw methode is de enige betrouwbare... jammer dat het zo "zwaar" is (als we maar het interessante deel van het nieuws konden bewaren, zou dat goed zijn).

Moet camstudio-equivalenten testen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 02/07/08, 22:59

Welkom terug na een zware dag op het werk, ik heb zojuist de reeks voltooid die vanochtend is begonnen.

Ik heb de opname getest met VLC Media Player, zoals hieronder beschreven:

Begin eerst met het afspelen van de film op de site, klik met de rechtermuisknop op de afbeelding, kies Eigenschappen en kopieer vervolgens het adres dat zich tegenover de kop Locatie bevindt. Open VLC Media Player en open het menu Bestand, Open Network Stream. Klik op de knop bij HTTP/HTTPS/FTP/MMS en plak het feedadres daar. Vink onder Geavanceerde opties het vakje Stream/Back-up aan en klik op Instellingen. Vink Lokaal afspelen en Bestand aan, klik op Bladeren, selecteer een doelmap, geef een naam aan het bestand dat u wilt behouden waaraan u de .asf-extensie toevoegt en klik vervolgens op Opslaan. Kies onder Inkapselingsmethode ASF en valideer tweemaal met OK.

Zoek eerst ongeveer de tijdteller op de video, zodat u weet hoe u de opname iets later kunt stoppen, zonder het hele onnodige op te nemen.

Daarna wilde ik “Virtual Dub” gebruiken om de uiteinden af ​​te knippen en alleen de Bonus-Malus-reeks te hebben.
Dit werkt niet, omdat het alleen Mpeg2 beheert, maar de opgenomen reeks heeft de extensie .asf.
Je kunt de conversie naar avi altijd proberen met een andere software, maar ik wilde de stappen verkorten.

Op het net vond ik “AVI MPEG ASF WMV Splitter 2.01” waarmee je aan de 4 extensies kunt werken, maar deze idioot maakt in de proefversie slechts sequenties van 2 minuten en onderbreekt me. 5 seconden…

Ik heb het geprobeerd met "SolveigMM Video Splitter", een recentere proefversie van 21 dagen, en daar werkte het.

Dus met de VLC Media Player (die iedereen moet hebben omdat het een universele speler van hoge kwaliteit is, die geen codec nodig heeft om te updaten om te werken),
We kunnen een reeks tv-nieuws vastleggen in .asf, zichtbaar met een VLC-speler (en Windows Media Player).
Je kunt de reeks bewerken door onnodige bits te verwijderen met de SolveigMM Video Splitter-software (terwijl je wacht tot je iets beters vindt).

*** Bedankt publiek! ***
----------

Christophe
Ik stel het bestand (5578kb) beschikbaar, het is aan jou om ermee te doen wat je wilt, om het op daily-econo te zetten...

Beschikbaar (als er niets anders is, aangezien Econologie de extensie .asf niet accepteert), op
http://www.megaupload.com/?d=73QAIV7R

Klik op de link / Kopieer in het venster de 3 aangegeven letters / Downloaden / Wacht 45 seconden onderaan de kolom “gratis” / Klik op “Gratis download”
(Verwijder vervolgens de pub-pokerpagina : Mrgreen: )
Dernière édition par gegyx de 02 / 07 / 08, 23: 01, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/07/08, 23:00

Nee, het werkt prima met Cam Studio

je moet eerst naar de instellingen gaan en "audio opnemen uit luidspreker" aanvinken, het geluidsniveau aanpassen, want te hoog is het geluid verzadigd

- Kies in de audio-optie de compressiecodec en bitrate, ik koos voor Microsoft MPEG-4 Video Codec V3 met kwaliteit "80"
- vink in regio "regio" aan om het deel van het scherm te selecteren dat u wilt opnemen

zodra dit is gebeurd, is het ingesteld voor de levensduur (van het besturingssysteem), geen problemen met Crosoft

DUN SO, het is waar dat op de TF1-website het scherm zwart blijft !!
Fluiten dan, hoe doen ze dat?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 02/07/08, 23:54

Maloche, je praat te veel (snel...) : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Hou een vast klein inwijdingsliedje

ps: de enige video die ik met cam studio heb kunnen maken is die van Janco hier: https://www.econologie.com/forums/climat-et- ... t5642.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 274-gasten