Econo ontmoeten, geven we of we ruilen een beetje?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Econo ontmoeten, geven we of we ruilen een beetje?




par Christophe » 22/05/09, 11:23

Zoals u de vergadering kent ( https://www.econologie.com/forums/rendez-vou ... t6982.html ) het is voor over een week (zie vereniging topic https://www.econologie.com/forums/l-associat ... t7049.html en ) dus ik vroeg me af of we niet van deze bijeenkomst gebruik konden maken om wat gerecycleerde items of items die we niet meer gebruiken te ruilen?

Bijvoorbeeld: ik geef enkele items die ik al in de advertenties heb geplaatst https://www.econologie.com/pa/annonces/membre-63.html

Als iemand geïnteresseerd is? (dunne nog maar 2 over...)

Zo heb ik ook de 2 universele wasmachine motoren (die van de testen voor de generator zie dit onderwerp: https://www.econologie.com/forums/moteur-uni ... t6819.html )...en tal van andere kleine dingen...

Kortom, als kk1 actuele behoeftes heeft die hij vraagt ​​over dit onderwerp en misschien heeft een lid van de vergadering het onderdeel (onnodig) thuis liggen en kan hij het dus afstaan, ruilen of zelfs doorverkopen voor een goede prijs ?

Dit is ook econologie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/05/09, 16:01

Een goed humeur is makkelijk uitgewisseld en je hoeft er geen moeite voor te doen, hihihi!


U bent van harte welkom, met uw bataclans...

Het brengt me op een idee, de eerste econologische beurs en ruilbeurs!

We zouden ideeën, knowhow, oude kranen, lagers, naainaalden enz... uitwisselen.

Om te graven, toch?



miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 22/05/09, 16:04

Lietseu schreef:Het brengt me op een idee, de eerste econologische beurs en ruilbeurs!

We zouden ideeën, knowhow, oude kranen, lagers, naainaalden enz... uitwisselen.

Om te graven, toch?


Nou, dat is precies het idee van dit onderwerp: je kunt net zo goed van de bijeenkomst profiteren om wat uitwisselingen te doen...

Eindelijk, als niemand machinemotoren wil, jammer dat ik ze bewaar! Ik heb nu een goede "bron". : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 22/05/09, 18:29

3 laptops in reserveonderdelen die kk1 interesseren?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 23/05/09, 03:30

Ja als je ons vertelt wat ze bevatten, p4, p5 geheugen, programma win 98, XP etc... RAM, Bios....


Chatty-groeten en aangenaam spinnen als je onder mijn bericht hebt geklikt (bedankt Flytox! :P )
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 23/05/09, 09:54

Volgens mij spreekt Hasardine over GSM ("draagbaar" staat voor de 2 in Frankrijk)... maar ik kan het mis hebben...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 215-gasten