Rachida Dati "gedwongen slim te zijn" !!!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Rachida Dati "gedwongen slim te zijn" !!!!




par bham » 15/12/09, 10:12

Het spijt me als het niet veel met economie te maken heeft, maar ik ben zo verontwaardigd over de woorden van deze "parvenu" politicus dat ik je alleen maar kan uitnodigen om deze gedeeltelijk off-video te bekijken van Rachida Dati die probeert bel een vriend van het europees parlement.
Ze vertelt hem dat ze er niet langer tegen kan, dat ze slim moet zijn, want in het Europees Parlement "we zien of je stemt of niet".
Dit zegt alles en illustreert goed de ernst van deze vrouw en haar "lichte" visie op de verantwoordelijkheid van haar ambt.

http://bit.ly/5YKlJt

Ik stel voor, aangezien ze moeite zal hebben om haar mandaat af te ronden, om zo snel mogelijk te promoveren tot een positie met een hoge verantwoordelijkheid, eh ... laten we zeggen in St. Pierre en Miquelon en dit.


En te bedenken dat onze belastingen worden gebruikt om zijn salaris te betalen, daar word ik ziek van! :onheil:
En te bedenken dat ze de leiding had over de hervorming van justitie: jammer! :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 15/12/09, 10:18

Ze moest ergens kunnen zitten als ze niet op haar knieën onder een bureau zat ... : Mrgreen:
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 15/12/09, 13:53

Ik stel voor, aangezien ze moeite zal hebben om haar mandaat af te ronden, om zo snel mogelijk te promoveren tot een positie met een hoge verantwoordelijkheid, eh ... laten we zeggen in St. Pierre en Miquelon en dit.


Hey Bham!

We willen het niet in de buurt van waar we wonen!

Is er niet ergens een Frans eiland verloren gegaan of zou je het kunnen opsturen? : Cheesy: LOL!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 15/12/09, 14:06

0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 15/12/09, 14:12

gegyx


Goede keuze !!!!! LOL! 8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 15/12/09, 18:06

Oké Alain, sorry voor deze belediging! :D
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 15/12/09, 20:37

De EU is een erg dure aangelegenheid voor de belastingbetaler.
Een willekeurig voorbeeld: een minister die de EU verlaat, krijgt 8000 euro voor 3 jaar! Niet slecht :D
Salaris van een vertaler? 4500 euro per maand, plus de kosten hiervan, plus de kosten daarvan ... : Cheesy:
Dat gezegd hebbende, ik zal hem een ​​privéchat geven met Rachida : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 16/12/09, 06:47

lejustemilieu schreef: De EU is een erg dure aangelegenheid voor de belastingbetaler.
Een willekeurig voorbeeld: een minister die de EU verlaat, krijgt 8000 euro voor 3 jaar! Niet slecht :D
Salaris van een vertaler? 4500 euro per maand, plus de kosten hiervan, plus de kosten daarvan ... : Cheesy:

Ben Mazette! :schok:
lejustemilieu schreef:Dat gezegd hebbende, ik zal hem een ​​privéchat geven met Rachida : Cheesy:

Als je de kracht hebt om haar carrière gunstig te beïnvloeden, denk ik dat dat kan worden overwogen, maar aangezien ze al op het toppunt van macht heeft "geproefd" ....., zonder je te willen verlagen ..... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 16/12/09, 08:48

Er is geen ander handvest te vullen voor Afghanistan ... Zou Rachida onder de bourka ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16179
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 16/12/09, 09:46

Eerlijk gezegd zijn jullie irritant ...

Je realiseert je niet de psychologische moeilijkheid om een ​​pissige Europeaan te zijn. : Idee:

:P
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 819-gasten