Chinese quiz, soldaten vermomd als monniken?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8

Chinese quiz, soldaten vermomd als monniken?




par botten » 09/04/08, 17:51

quiz op de bijgevoegde foto: wat doen deze soldaten?

- antwoord A: Deze soldaten bereiden zich voor op mardi gras.
- antwoord B: Ze besloten de woestijn te verlaten en opnieuw in te voeren.
- antwoord C: Ze staan ​​op het punt om het uiterlijk van een monnik aan te nemen, in geweld aan te tonen om de monniken in diskrediet te brengen.

Beeld
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?
68 piloot
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 29/12/07, 19:07
Plaats: N47 E07




par 68 piloot » 09/04/08, 18:56

het is het antwoord "c"
maar logisch als we een raadsel beantwoorden
je hebt altijd een beloning nodig ....
wat verdien ik
68 piloot : Lol:
0 x
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8




par botten » 12/04/08, 21:26

We krijgen helemaal niets, want het is een hoax ...

http://www.hoaxbuster.com/hoaxteam/foru ... Mess=67852

Ik werd trouwens bedrogen ... zoals velen trouwens. teleurgesteld
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 13/04/08, 11:53

Bof de hoax is niet officieel bevestigd ... het is duidelijk geen satellietfoto door nadelen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 14/04/08, 09:16

ja, grappig perspectief voor een satellietfoto ...
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 14/04/08, 11:37

Ja, de fotograaf staat op een trapladder of in het slechtste geval op de 1e verdieping van het tegenoverliggende huis :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/04/08, 11:43

Uh ... doet de oorsprong van de foto er meer toe dan de inhoud ervan?

Wat is het antwoord dan eindelijk?

Er zou trouwens een antwoord zijn d):

- Antwoord D: monniken die zich net hebben vermomd als politieagenten : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 14/04/08, 12:21

Christophe schreef:Wat is het antwoord dan eindelijk?


dat:
Nou, dat is het, ik ben erin geslaagd de ontkenning te vinden (http://sankara.canalblog.com/archives/2 ... 99273.html), geschreven door een man genaamd Michel Collon, die ik hier in zijn geheel citeer, omdat het erg leerzaam is - ik hoop dat hij HB niet zal aanklagen voor misbruik reproductie):

"TIBET: Onderzoek naar een gemanipuleerde foto
COLLON VAN MICHEL

Kijk goed naar deze foto "Chinese soldaten vermomd als monniken", die u ongetwijfeld hebt ontvangen of binnenkort zult ontvangen. Het circuleert veel op internet, met de opmerking: "Londen - 20 maart - GCHQ, het communicatiebureau van de overheid dat de helft van de wereld vanuit de ruimte elektronisch bewaakt, bevestigde de beschuldiging van de Dalai Lama, volgens welke 'Het Chinese bevrijdingsleger, vermomd als monniken, veroorzaakte rellen waarbij honderden Tibetanen werden gedood of gewond ...'

De beschuldigende foto

Deze foto zou het moeten bewijzen, en dus woedde het veel mensen. Kijk nu goed naar deze foto en laten we het spel van de zeven fouten spelen ...

De 7 fouten ...

1. Heb je ooit een "satellietfoto" gezien met een dergelijke kijkhoek?
2. Ons wordt verteld dat de soldaten zich vermommen als monniken om de agenten van provocatie te spelen. Zijn ze dom genoeg om zo'n geheime operatie midden op straat uit te voeren?
3. Ons wordt verteld dat de foto recent is, net voor de evenementen. Wat bewijst het?
4. Ik interviewde een vriend die Tibet kende. Hij zegt dat deze foto niet op 14 maart onder een lentezon kan zijn genomen, omdat de lente pas op 21 maart van dit jaar in Tibet arriveerde.
5. Hij vertelt me ​​ook dat de daken van de fietstaxi's van Lhasa vanaf 2005 van kleur zijn veranderd.
6. Hij zegt ook dat deze politie-uniformen lange tijd niet zijn gebruikt.
7. Dus moesten we een klein onderzoek doen waardoor we een compleet andere versie ontdekten ...

Maar waar komt het dan vandaan?

In werkelijkheid dateert de foto uit 2003. Tijdens de opnames van een film weigerden de monniken de extra's te spelen. Soldaten zijn daarom verantwoordelijk voor hen en ze ontvangen hier hun extra's. Daar lijkt de huidige praktijk. In ieder geval niets te maken met de recente tv-beelden van monniken die geweld uitoefenen en winkels in Lhasa verwoesten.

Nou, het leek zo groot dat we het nog moesten bekijken. Nou, in feite kun je bevestiging vinden op ... de pro-onafhankelijkheidssite die de 'beschuldigende' foto verspreidt:
http://buddhism.kalachakranet.org/chine ... -tibet.htm

De foto is ondertiteld: dit is geen ongewone 'tactische zet' van de Chinese overheid, zoals te zien is op de achterkant van het jaarlijkse TCHRD-rapport 2003
Deze foto is blijkbaar gemaakt toen monniken weigerden te spelen als acteurs in een film, zodat soldaten opdracht kregen gewaden aan te trekken. (Dit is geen ongewone 'tactische zet' van de kant van de Chinese overheid, zoals te zien is op de achterkant van het rapport van het Tibetan Centre for Human Rights and Democracy uit 2003. Deze foto lijkt te zijn genomen toen monniken weigerde te schitteren in een film, dus kregen soldaten de opdracht om deze gewaden te dragen.)

Gevraagd naar deze manipulatie, antwoordde de webmaster van de site dat hij de foto niettemin associeerde met de tekst waarin de Chinezen werden beschuldigd "om het soort lokaas te tonen dat de Chinezen in recente rellen gebruikten". Iedereen zal deze journalistieke ethiek waarderen.
Vervolgens hebben allerlei groepen deze opmerking eenvoudig verwijderd om te laten lijken dat de foto recent was en dat het een samenzwering was door het Chinese leger. Sindsdien is de foto over de hele wereld ... / .....

Degenen die niet overtuigd zijn dat de beelden liegen, kunnen ook terecht http://www.worth1000.com. Niet iedereen kan (zoals ik) een fan van Chris zijn. Marker ...
Ik denk dat ik het onderwerp heb behandeld, daar ... Kan ik weer aan het werk gaan?
daar gezien:
http://www.hoaxbuster.com/hoaxteam/foru ... Mess=67852
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/04/08, 12:26

Wat is de film in kwestie? : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten