Koop een elektrische AX ... Goed idee?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 18/12/14, 15:19

Wat betreft de professional met een gevel en een winkel op straat...Ik heb er 3 keer mee te maken gehad, de eerste twee keer zonder zorgen. De derde keer, laten we zeggen dat de prijzen gingen van 3 € voor het tweedehands monoblok per telefoon Vrijdag naar 60 per e-mail op maandag...Ik vond het ding een beetje arrogant, ik heb het aanbod afgewezen...Maar goed, het is een spel van vraag en aanbod...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 18/12/14, 16:06

Voor dit soort uitwisseling is geen plaats forum en zou om uur klaar moeten zijn...
Maar aangezien je de woorden hebt laten vallen, moet ik antwoorden.
Ik kan niet zeggen of uw voertuig weer de weg op kan, en ik denk het ook niet als de papieren niet bij u zijn geregulariseerd...
Er werd mij zojuist verteld over de algemene staat van de componenten.

Dit is vrij gebruikelijk bij de verkoop van bedrijfswagens. We offeren een voertuig op om alle componenten mee te nemen die zullen worden gebruikt om de andere voertuigen in de vloot te besturen en we gaan alle HS-apparatuur weer in, zodat deze compleet is. Soms verkopen we ronduit onvolledige wrakken.
Aan de andere kant is er soms sprake van een "overeenkomst" met een koper en wordt er een "kapot" voertuig te koop aangeboden, waarvan wordt gezegd dat alles HS is als het volledig is gereviseerd naar nieuw...
0 x
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2




par Arnaud M » 20/12/14, 11:40

Zolang we in evenwicht zijn, kan ik informatie geven over de AX van Aubenas zonder batterijen voor 600€:
De computer is die van de 106 die ik heb teruggevonden en die dood was.
Deze Axe heeft een aantal jaren maandenlang onder de sneeuw begraven gelegen: de computer binnenin is overal geoxideerd (maar hij werkt nog steeds, dat is het meest verbazingwekkende!). Het lijkt erop dat SAGEM zich in dezelfde staat bevindt, ik wil het geloven. Met andere woorden: vermogenselektronica kan als dood worden beschouwd.

Kortom, voor wat er nog over is van deze AX in het bijzonder, om absoluut te vluchten (of om blackjack terug te halen zoals de huidige verkoper deed).

Voor elektrische AX’s in het algemeen blijft het, met de hierboven al gemaakte betrouwbaarheidsvoorbehouden, een goede auto.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten